Schijnbaar ineens wel..quote:Op vrijdag 9 september 2005 06:06 schreef milagro het volgende:
ze heeft dus een schuld van 200 euro en niet van 20.000?
precies.....een vriendin ala denkend vermogen en woordkeuze als Roel zal ze niet hebben....aan meelullers heb je idd niks......het klinkt allemaal vrij klef die hele kring die ze om haar heen heeft...quote:Op vrijdag 9 september 2005 06:05 schreef MissHobje het volgende:
Ze zegt weer iets: Ik kies zelf mijn vriendinnen uit, die praten net zoals ik.
Dat is weer zoiets.. zodat ze altijd weg kan lopen van feiten etc. en die met haar meelullen.. dat schiet toch ook niet op?
Juist als er verschillende meningen zijn leer je juist, maargoed.. wie ben ik![]()
20.000 euro schuld....en ze neemt altijd vrijwillig ontslag als een directeur haar iets * flikt * .....dus geen uitkering......zij moet echt onder behandeling....ze moet straks wel een kind opvoeden...quote:Op vrijdag 9 september 2005 06:07 schreef LuukBes het volgende:
Stapeltje van 200 euro biljetten, 100 keer 200 euro is 20.000
yep en dan krijgen we Leroy, een homoseksuele blanke racistische negert die op omgebouwde transeksuele lesbo's valt, maar hij rookt niet!quote:Op vrijdag 9 september 2005 06:06 schreef LuukBes het volgende:
Dus ze flikkert eindelijk op morgen ?![]()
ach die stemmen ze een week later dan wegquote:Op vrijdag 9 september 2005 06:09 schreef milagro het volgende:
[..]
yep en dan krijgen we Leroy, een homoseksuele blanke racistische negert die op omgebouwde transeksuele lesbo's valt, maar hij rookt niet!
ah, zo, ik vond het al een schuld van nietsquote:Op vrijdag 9 september 2005 06:07 schreef LuukBes het volgende:
Stapeltje van 200 euro biljetten, 100 keer 200 euro is 20.000
lol milagro jij snapt het bb spelletjequote:Op vrijdag 9 september 2005 06:09 schreef milagro het volgende:
[..]
yep en dan krijgen we Leroy, een homoseksuele blanke racistische negert die op omgebouwde transeksuele lesbo's valt, maar hij rookt niet!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 06:09 schreef MissHobje het volgende:
Ok ik geef op..
Ik lees het later wel ff ..
slaap lekker allemaal was me weer een waar genoegen
dat mag volgens mij dan niet, die wordt een week vrijgehouden, en de week erop staat-ie met een touw om zijn nek in de serre, en dan trapt Joost de stoel weg, want die denkt dat het een truucje is, maar gelukkig is daar Ralph, en die is stoer en die redt hem, dan wordt Rob jaloers, en gaat naar de dbk om een trui voor Lieske te vragen, die dan weer over de zeik gaat omdat hij toch moet weten dat ze een laag vetgehalte heeft, waarop Menno Ingrid subiet ten huwelijk vraagt, maar die blijkt zwanger van Dido, want haar naam eindigt niet voor niets op een O.quote:Op vrijdag 9 september 2005 06:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ach die stemmen ze een week later dan wegzal je net zien
![]()
ik ga zo idd ook maar eens........toch gek dat 2 mensen ( en Fok! natuurlijk ) je zo aan het scherm gekluisterd houden....tis een constante herhaling van woordkeuzes....maar Tanja spreekt zichzelf een beetje tegen nu.....als het bv. 2 a 3 weken voor de bevalling was geweest had ze het nog wel getrokken in het huis......quote:
milagro schrijft het scenerio voor de volgende BB ..die in iedergeval alles behalve saai zal zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 06:14 schreef milagro het volgende:
[..]
dat mag volgens mij dan niet, die wordt een week vrijgehouden, en de week erop staat-ie met een touw om zijn nek in de serre, en dan trapt Joost de stoel weg, want die denkt dat het een truucje is, maar gelukkig is daar Ralph, en die is stoer en die redt hem, dan wordt Rob jaloers, en gaat naar de dbk om een trui voor Lieske te vragen, die dan weer over de zeik gaat omdat hij toch moet weten dat ze een laag vetgehalte heeft, waarop Menno Ingrid subiet ten huwelijk vraagt, maar die blijkt zwanger van Dido, want haar naam eindigt niet voor niets op een O.
En zo valt het allemaal nog wel mee, dit, het kan nog veel bizarderderder
Nee geen mensen meer waar mijn compassie naar uitgaat aubquote:Op vrijdag 9 september 2005 06:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |