je word paranoidequote:Op vrijdag 9 september 2005 03:34 schreef Luchtbel het volgende:
Waarom is Ingrid zo huiverig over de toiletcamera???
Verdacht...
Misschien heeft Ingrid wel iets "lekkers" mee naar binnen gesmokkeld!!quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:36 schreef Jane het volgende:
Is Tanja aan het inpakken?
Ingrid en de toilet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:34 schreef Luchtbel het volgende:
Waarom is Ingrid zo huiverig over de toiletcamera???
Verdacht...
nou laat haar maar gaan, ik word erg boos over hij zij met haar ongeboren kind omgaat. liever gezegd hoe ze er niet mee omgaat.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:57 schreef Dynabite het volgende:
Tanja gaat morgen naar huis zegt ze. (we zullen zien)
Hhaha Thanks..quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dank MissHobje
Blijven posten wat ze zeggen he
Ik hoop het echt.. heb een mega hekel ana haar gekregen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:22 schreef Digi23 het volgende:
Wat denken jullie? Zal ze echt weg gaan.. Ik denk zelf van wel
Feit is natuurlijk wel dat de meeste stabiele zwangere vrouwen nooit in dat huis waren gaan zitten of in ieder geval een waterdicht contract hadden laten maken, maar op zo'n manier dat het nooit interessant voor Big Brother zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:20 schreef Zapje het volgende:
de meesten zijn het er over eens....dat ze beter een andere zwangere vrouw hadden moeten kiezen.....dan zo'n labiel persoon.....tis natuurlijk erg triest.....maar Tanja is niet het prototype van een droomzwangerschap...................
Ze wil ongetwijfeld echt naar huis, ware het niet dat Meneer de Mol genoeg geld heeft om haar op andere gedachten te brengen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:22 schreef Digi23 het volgende:
Wat denken jullie? Zal ze echt weg gaan.. Ik denk zelf van wel
nou, dat valtook wel weer mee, hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:19 schreef Coos het volgende:
Het toekomstige kindje houdt de gemoederen wel bezig op dit moment.
m.a.w. Tanja wordt helemaal "afgebroken" door haar m.n. mede bewoonsters.
Ik heb het wegens zonneschijn niet echt gevolgd maar ik kan mij de onderonsjes tussen Tanja en Chantal nog voor de geest halen. chantal is nu alleen maar negatief over haar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:29 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, dat valtook wel weer mee, hoor.
ze snappen haar argumenten, haar gevoel niet, maar zien wel dat ze echt verdrietig is en dat iedereen anders reageert.
ik vind dit niet roddelen, maar gewoon proberen te begrijpen waarom ze reageert, en wat zij zouden doen in zo'n situatie.
en waar de een wat minder begrip heeft (Lieske bv) is er wel een ander die daar weer wat tegenover stelt, wat de ander dan weer wat milder maakt.
ze hopen allemaal toch echt dat ze niet weggaat, maar als ze echt niet meer happy is, dat ze dan beter kan gaan, want juist die laatste weken vanje zwangerschap moeten toch leuk zijn.
Lieske en Roel denken dat ze zich nu pas realiseert wat het opgeven van je privacy inhoudt.
Ja maar die moeder heeft dat waarschijnlijk gedaan omdat de situatie dusdanig slecht voor was op het moment dat dit de enigste positieve mogelijkheid voor je is. En een moeder doet dat niet zomaar. Waarschijnlijk had die moeder ook niet de mogelijkheid haar volkomen te kunnen steunen. Eigenlijk diep triest dusquote:
Luister jij naar een ander gesprek of zo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb het wegens zonneschijn niet echt gevolgd maar ik kan mij de onderonsjes tussen Tanja en Chantal nog voor de geest halen. chantal is nu alleen maar negatief over haar.
Vijf minuten terug op stream 2.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:33 schreef Day het volgende:
[..]
Luister jij naar een ander gesprek of zo?![]()
Dat lijkt me wel een goeie omschrijving.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:33 schreef wickie het volgende:
[..]
Ja maar die moeder heeft dat waarschijnlijk gedaan omdat de situatie dusdanig slecht voor was op het moment dat dit de enigste positieve mogelijkheid voor je is. En een moeder doet dat niet zomaar. Waarschijnlijk had die moeder ook niet de mogelijkheid haar volkomen te kunnen steunen. Eigenlijk diep triest dus
ik vind van niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb het wegens zonneschijn niet echt gevolgd maar ik kan mij de onderonsjes tussen Tanja en Chantal nog voor de geest halen. chantal is nu alleen maar negatief over haar.
Dat is ook wat ik gehoord hebtquote:Op vrijdag 9 september 2005 04:37 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind van niet.
ze heeft met haar te doen, noemt deze boosheid een momentopname, wilt dat ze er nog over nadenkt, 2 dagen, dat ze er dan ms heel anders overdenkt, dat haar geloof een rol speelt, dat de hele zwangerschap en thuissituatie nu niet bepaald ideaal verloopt, en dat daarom dit ws extra hard aankomt.
sorry ik hoor geen roddelende negatieve Chantal dit keer.
en ook de anderen niet, ze proberen het juist te begrijpen door het af te zetten tegen hun eigen handelen in bepaalde situaties en ms zelfs die situatie van Tanja.
is idd zo.....en Tanja heeft ook gezegd dat ze er spijt van krijgt....als ze er uit gaat...en laten we eerlijk zijn....Tanja is nu wel boos op BB...maar ze heeft geen poot om op te staan.....BB is niet buiten het boekje gegaan............quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:42 schreef wickie het volgende:
Er word wijs gepraat op dit moment, ze hebben precies door wat er gaat gebeuren. dit is geen roddelen, tanja gaat echt verschrikkelijke laatste weken van haar zwangerschap beleven als ze er nu uitstapt. qua media en qua huissituatie. ik hoop dat ze dit morgen ook tegen haar vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |