Dat zal wel in het contract hebben gestaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:15 schreef riri het volgende:
Mag zo iemand die zo'n echo uitvoert het eigenlijk wel zo aan anderen vertellen?
Moet die daar geen toestemming voor hebben van de ouder?
Daar gaat iemand een leuk huisje van bouwen op de Antillen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
20.000 schuld... Tja... dan wordt ineens heel veel duidelijk.
Dat heeft Rikkert al gezegd en Dido ook net nog... Maar dat is absoluut niet belangrijk volgens Tanja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:16 schreef Bluezz het volgende:
Waarom zegt niemand tegen haar, OKE. Jammer dat je weet dat het een meisje wordt. Maarrrrrr... weet je wel hoe leuk het is om een gezond levend meisje te krijgen. Kom op zeg. Blijf er niet in hangen, en zie het positief.
Moet hier niet een apart topic voor geopend wordenquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
Dus Tanja 20.000 schuld... Die 'vader van het kindje' is afgesloten en kan dus geen tv meer kijken....
Gaat niet al te best daar.
Fuck, ik luister ook al niet meerquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:18 schreef Uiruru het volgende:
Dat heeft Rikkert al gezegd en Dido ook net nog... Maar dat is absoluut niet belangrijk volgens Tanja.
Ze hinkt nog op Robs been.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:20 schreef Uiruru het volgende:
WAt gaat ze nou doen? Ze is er al uit zegt ze... Maar of ze nou thuis zit of in BB dat maakt ook niet uit.
Nee joh Tanja die er aan zou denken dat er een levend wezen in haar zit die nu al LIEFDE en ZORG nodig heeft, en niet een kinderkamer enzovoortsquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:18 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Dat heeft Rikkert al gezegd en Dido ook net nog... Maar dat is absoluut niet belangrijk volgens Tanja.
en de moeder van Tanja wil ook niet meer met die gast praten...........er is veel aan de hand dusquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
Dus Tanja 20.000 schuld... Die 'vader van het kindje' is afgesloten en kan dus geen tv meer kijken....
Gaat niet al te best daar.
Aandachtstrekker.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:22 schreef Jane het volgende:
Tanja: Als ik morgen weer thuis ben...
Iemand?quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:20 schreef Rica het volgende:
Weten ze eigenlijk van elkaar wie-wie genomineerd heeft?
Geloof het inmiddels wel. Iig kon Menno haarfijn vertellen dat als hijzelf Rikkert had genomineerd, dat hij dan niet 'op de bank' had gezeten, omdat Rikkert dan 2 stemmen had gehad en hij maar 1.quote:
Ok tnx.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:24 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ze weten het alleen van Nathalie, want die was stout.
Het is wel ineens bijna half 4quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:25 schreef Bluezz het volgende:
Is dit een herhaling of nog steeds live
'Maar zag je ook Dido, op het moment dat Tanja ff wegliep...quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:26 schreef Jane het volgende:
Ironisch genoeg is dit wel het leukste onderonsje 'met de meiden' die ik Tanja heb zien hebben.
Zit precies hetzelfde te denken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:26 schreef Jane het volgende:
Ironisch genoeg is dit wel het leukste onderonsje 'met de meiden' die ik Tanja heb zien hebben.
Een beetje???quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Tanja begint een beetje door te draaien geloof ik...
Nee, wat deed ze?quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
'Maar zag je ook Dido, op het moment dat Tanja ff wegliep...
Ja. Fluisterde ze nou iets? Ik verstond het nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
'Maar zag je ook Dido, op het moment dat Tanja ff wegliep...
Ja, maar we weten nu al dat ze oprot, maar dat hadden we eigenlijk al zien aan komen toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Een beetje???![]()
Die is echt van de wereld!!!
Geen flauw idee waar ze zit op het moment.
Naast het shaggie zou een haal aan het pijpje ook wel lekker zijn.
Moet zo iemand niet tegen zichzelf in bescherming genomen worden???
Dat kindje loopt vanaf dag een met een stigma rond.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |