In de jacuzzi heb ik haar toch echt horen zeggen dat ze heel graag een vergroting wil.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Die zou ze toch niet nemen(of is dat het spel)
Kolére, is dat Tanja's schuld?quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
20.000 schuld... Tja... dan wordt ineens heel veel duidelijk.
Lijkt me erg sterk, aangezien ze vanmiddag zéér stellig was tegen Nathalie dat ze dat NOOIT zou doen en dat Nat (die er wél over denkt) het ook beslist niet moet doen!quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:09 schreef Rica het volgende:
[..]
In de jacuzzi heb ik haar toch echt horen zeggen dat ze heel graag een vergroting wil.
Waarschijnlijk had ze alleen geld voor de nosejob.
precies..niet bb vertelde het haar, maar haar moederquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:08 schreef Zapje het volgende:
BB is niet buiten haar boekje gegaan...........ze heeft het toch aan haar moeder gevraagd....BB heeft niet tegen Tanja gezegd dat het een meisje is....en Tanja heeft haar goedkeuring gegeven in het contract......dat Nederland het mocht weten.........ze heeft geen poot om op te staan
Hou............ eens.............. op........... met.......... die......... vervelende............ puntjes..............quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:08 schreef Zapje het volgende:
BB is niet buiten haar boekje gegaan...........ze heeft het toch aan haar moeder gevraagd....BB heeft niet tegen Tanja gezegd dat het een meisje is....en Tanja heeft haar goedkeuring gegeven in het contract......dat Nederland het mocht weten.........ze heeft geen poot om op te staan
In de eerste week zat ze met Ingrid, Menno en nog iemand (dacht Rikkert) in de jacuzzi en naar aanleiding van Ingrids implantaten heeft ze heel duidelijk gezegd dat ze het zelf ook wilde. 100% zeker.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me erg sterk, aangezien ze vanmiddag zéér stellig was tegen Nathalie dat ze dat NOOIT zou doen en dat Nat (die er wél over denkt) het ook beslist niet moet doen!
Dan lult die dus ook zomaar een eind in de ruimte blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:13 schreef Rica het volgende:
[..]
In de eerste week zat ze met Ingrid, Menno en nog iemand (dacht Rikkert) in de jacuzzi en naar aanleiding van Ingrids implantaten heeft ze heel duidelijk gezegd dat ze het zelf ook wilde.
Die had ze dus gegeven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:15 schreef riri het volgende:
Mag zo iemand die zo'n echo uitvoert het eigenlijk wel zo aan anderen vertellen?
Moet die daar geen toestemming voor hebben van de ouder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |