Roel, mijn held, je bent zelfs gevoelig voor de verborgen intensies van andere mensenquote:Roel zegt, dat ze dat slechts aangrijpt om dat ze haar gevoelens niet goed kan verwoorden en dat ze gewoon naar huis wilt, al de hele tijd.
Chantal kan idd snel switchen bij mensen kwa gevoel...............quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:47 schreef Stereotomy het volgende:
Anders dan Milagro denk ik dat Chantal *wel* een dubbele agenda heeft. Negatief van binnen, maar positief tegen anderen wanneer de situatie daarom vraagt. Akelig mens.
ik zeg niet dat ze geen dubbele agenda heeft gehad, daar ben ik dacht ik wel duidelijk in geweest met dat gedoe rond Lieske.quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:47 schreef Stereotomy het volgende:
Anders dan Milagro denk ik dat Chantal *wel* een dubbele agenda heeft. Negatief van binnen, maar positief tegen anderen wanneer de situatie daarom vraagt. Akelig mens.
Ach kom op, dat zegt ze toch niet, johquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:02 schreef MissHobje het volgende:
Had Tanja eerder niet gezegd dat ze het totaal niet voor het geld deed ??
En nu dan in eens wel.. dat zou de enige reden zijn zegt ze..
Ook vaag en snel om dan.
ze is inderdaad een zeikwijf, maar ze vlucht gewoon weg voor alles.quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:06 schreef MissHobje het volgende:
sorry hoor.. maar wat een zeikwijf..
Lezenquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach kom op, dat zegt ze toch niet, joh
Ze zegt, dat ALS ze zou blijven dat de enige reden die er nu nog over zou zijn die ze kan verzinnen, die 50 euro per dag is, en evt. het prijzengeld, maar dat ze dat dus niet doet, omdat ze daar te trots voor is, en dat ze dus echt weg gaat.
De lol, in BB dus, is er echt vanaf, thuis kan ze er nog wat van maken, ze weet dat het een meisje is, kan ze zich richten daarop, spulletjes kopen, waardoor dat kutgevoel ws wel weer verdwijnt, in huis kan ze niets, en blijft ze zich daarop focussen.
ik denk dat er wel meerderen zijn die dat wel willen doen.....maar denk ook dat er niet velen tot haar door zullen dringen...............ze is nu erg verward, labiel en negatief..........quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:11 schreef wickie het volgende:
Ze is echt alleen maar bezig met materalistische zaken, ik zou nu zo graag een hartig woordje met haar doen
Die jongen heeft geen inlevingsvermogen, dat kwam uit het gesprek over het begrijpen van zwangere vrouwen wel naar voren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:17 schreef Zapje het volgende:
Roel komt dichterbij...................maar of ie het red..............moeilijk
Omdat hij het ook wil begrijpen.. enne dit is een interessant geval voor hem kwa psycho voerquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:17 schreef Dimmie het volgende:
Waarom gaat Roel nou proberen om begrip voor haar op te brengen en waarom prijst ie haar voor moedige beslissingen, terwijl ie een uur geleden nog "ze spoort niet" zei...
Ik luister blijkbaar naar een hele andere stream dan jullie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lezen
Dat zei ze eerder wel.. en nu zegt ze het op deze manier dat ze er te trots voor is.. maar dat het wel dan de enige reden is.
Let maar op.. ene moment zegt ze iets totaal tegenovergesteld aan het andere..
gebeurde al vaker.
101% eensch isquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Omdat hij het ook wil begrijpen.. enne dit is een interessant geval voor hem kwa psycho voer![]()
Hij wil gewoon een poging doen omdat ie een goeie jongen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |