Roel is nu te tactisch hij moet gewoon iets harder zijn en het gewoon echt moet zoals wij dat hier doen, wij moeten daar gewoon heen en met haar pratenquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zoals je merkt.. Tanja wil dat niet horen.. ze sluit zich er helemaal voor af.
niet 1 keer, het is namelijk verrassingquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:40 schreef MissHobje het volgende:
Shit we hadden bij moeten houden hoevaak ze zou zeggen dat de verassing er af is enzo![]()
we doen ff dit topic sturen met telepathie aan Roelquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:39 schreef wickie het volgende:
[..]
Roel is nu te tactisch hij moet gewoon iets harder zijn en het gewoon echt moet zoals wij dat hier doen, wij moeten daar gewoon heen en met haar praten
weet je hoe laat het isquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:40 schreef milagro het volgende:
[..]
niet 1 keer, het is namelijk verrassing
Ook eensch....quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:39 schreef wickie het volgende:
[..]
Roel is nu te tactisch hij moet gewoon iets harder zijn en het gewoon echt moet zoals wij dat hier doen, wij moeten daar gewoon heen en met haar praten
hee ook al is het een vreselijk mens.. toch knap van Roel..quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:41 schreef Stereotomy het volgende:
minpuntje voor Roel
Hij noemt Tanja nu "lieverd"
Is ze niet en helpt niet en nergens voor nodig
ja, maar geloof me, dat wordt op alle tijdstippen met 1 r geschreven , hoor, door veel te veel fokkersquote:
ik kan der gewoon niet over uit dat die teleurstellingen zo zwaar opwegen tegen dat moois wat ze straks in der handen heeft (ik ben kinderloos met redenquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:37 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, dat denk ik niet.
Het is alle teleurstellingen in 1 makkelijk handzaam pakketje verpakt.
quote:Roel: "Denk je echt dat wanneer de baby geboren is, en rustig op je borst ligt te slapen in je armen, dat je dan nog denkt dat het zo jammer was dat je vantevoren wist of het een meisje of jongen zou zijn?"
Tanja: "Ja, dat denk ik wel, ja...."
Coolquote:Op vrijdag 9 september 2005 05:43 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, maar geloof me, dat wordt op alle tijdstippen met 1 r geschreven , hoor, door veel te veel fokkers
Mooie Freudiaanse verspreking!!quote:ik heb het idee dat dit tot niks lijdt...........
ja idd..quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:48 schreef Zapje het volgende:
het leuke is eraf......de verrassing is weg....de zwangerschap is verpest...........dit horen we nu al een half uur........Roel doet goed z'n best......en Tanja blijft zich herhalen......ik heb het idee dat dit tot niks lijdt...........
2 rr Milago..................
ik ook niet, maar ik geloof dan ook dat ze niet bedoelt dat de zwangerschap en de bevalling dadelijk niet meer leuk is, maar dat ze het niet meer leuk zal vinden om het in BB mee te maken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 05:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik kan der gewoon niet over uit dat die teleurstellingen zo zwaar opwegen tegen dat moois wat ze straks in der handen heeft (ik ben kinderloos met reden) ,ik kan me dus ook niet voorstellen dat wat zij zegt zo zwaar weegt ,tegenover dat moois wat ze straks krijgt ik mis de liefde voor het wezentje wat in haar groeit zo enorm,dat het me bijna boos maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |