Jee wat een leuke grap is dat onderhandquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zooooooo Maeghan! Wat een lijst!!
Beetje jaloers ben ik wel![]()
Kreeg je er niet eens een gratis pot Gorgeous bij?![]()
Hence de "quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:48 schreef Nugget het volgende:
[..]
Jee wat een leuke grap is dat onderhand
Ik misschien wel... Hoe duur is het als we het delen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik ben nog steeds op zoek naar iemand die Oops met me wil delen
Nou, das niet gering en zo veel gratis.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:45 schreef Maeghan het volgende:
Jeetje, wat vliegen jullie er weer doorheen. En nu ga ik jullie stikjaloers maken, maar steek me alsjeblieft de ogen niet uit ;-)
Ik heb hetvolgende gekocht:
Buffy groot
Herbalism
Black Toothgel (plus twee voor Anitra en Peri)
White Toothgel (plus twee voor Anitra en Peri)
ect ect.
Nog vrij prijzig hoor... Nog steeds iets van 13 euro nog wat voor 20 gram. Belachelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:52 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ik misschien wel... Hoe duur is het als we het delen?
In Hull en in York. =P Het is hier leuk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:15 schreef Drinkemaatje het volgende:
Waar was je geweest Meaghan?? Dat ze daar de tandpasta al hadden. .....
Leuk die anticipation op proefjes, gratis shampoobars en hele produkten, maar ik denk dat we er met z'n allen gewoon even rekening mee moeten houden dat er wellicht helemaal niets bij de orders zit als extraatje (en nee... dat betekent niet dat ik het zelf heb gehouden).quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop op veel gratis goodies bij de megaorder in aantocht.
Ja maar ja maar ik zei ook "ik hóóp". Dat betekent dus eigenlijk al dat ik het niet denkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:21 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Leuk die anticipation op proefjes, gratis shampoobars en hele produkten, maar ik denk dat we er met z'n allen gewoon even rekening mee moeten houden dat er wellicht helemaal niets bij de orders zit als extraatje (en nee... dat betekent niet dat ik het zelf heb gehouden).
Ik zit er nog over te twijfelen Anitraquote:
Maar een proefje zeep kan je ook niet door 12 delenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik zei ook "ik hóóp". Dat betekent dus eigenlijk al dat ik het niet denk.
Niet zo bozig doen meissie
En er zal vast geen gratis pot Gorgeous bij zitten. Mocht deze er overigens wel tussen zitten.. dan kunnen jullie het allemaal op jullie buik schrijven!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:23 schreef debby1973 het volgende:
Die kans zit er inderdaad dik in. Het kan ook zijn dat er 1 bruisbal bij zit of zoiets. Zou er niet vanuit gaan dat je een lading gratis spullen krijgt.
Ik zit ook te twijfelen hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zit er nog over te twijfelen Anitra. Ik vind het echt zoveel geld voor zo'n klein beetje creme...
Ja nou!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Maar een proefje zeep kan je ook niet door 12 delen
ALS er al iets bij zit zou ik het terecht vinden als je het gewoon zou houden hoor, voor alle moeite enzo! Mocht er nou een hele berg proefjes bij zitten (wat ik ook niet verwacht) zou het wel leuk zijn om te verdelen, maar anders zou ik het lekker houden als ik jou wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:21 schreef Maerycke het volgende:
(en nee... dat betekent niet dat ik het zelf heb gehouden).
Je enthousiasme zou moeten komen uit het feit dat je Lush koopt, dat het goedkoop is.. en dat je nauwelijks wat aan verzendkosten hoeft te betalenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja nou!!.
M'n enthousiasme, wat doen jullie!![]()
Ja, dat heb ik ook en daaruit vloeit dat andere enthousiasme voort...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:28 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je enthousiasme zou moeten komen uit het feit dat je Lush koopt, dat het goedkoop is.. en dat je nauwelijks wat aan verzendkosten hoeft te betalen
Die overbelichte dingetjes zijn proefjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie AOBS, Olive Branch, Smitten, een deodorant, HIWTK, Coalface, Miranda en nog wat overbelichte dingetjes
Die ga ik later deze week gebruiken, ik zal je vertellen wat ik ervan vindquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:43 schreef Maerycke het volgende:
Ben benieuwd wat je van de Olive Branch vindt.. die is zó lekker!
En Dream cream dan?quote:Ooit een bodylotion meegemaakt die wel wat bijzonders doet? In ieder geval is Potion iets wat nog maar in erg beperkte mate wordt gemaakt en dus alleen beschikbaar is voor een groepje incrowd dat toevallig rondhangt op het internationale forum (o.a. ondergetekende dus). Potion is overigens lekker spul.. maakt de huid heerlijk zacht en ik koop zeker 2 flessen
Vind ik ook hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:05 schreef Kyara het volgende:
Nog even over de eventuele proefjes bij de Engeland bestelling. Ik vind dat de bestellers die mogen houden hoor. Je kunt proefjes (als al aanwezig) meestal niet delen onder 12 mensen en zij zijn degene die de moeite nemen om te bestellen en alles op te sturen enzo.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor
Mochten ze er nou een hele bérg proefjes bij doen, kun je alsnog wel eens kijken.
Welke stack is dat? Hebben jullie gewisseld oid?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:27 schreef Vava het volgende:
En mijn aanschaf![]()
[afbeelding]
Al mijn spullen maar even op de tafel hier gezet dus het ruikt nu heerlijk in mijn huiskamertje!
zitten ook wat dingen voor mijn moeder bij maar die mag ik natuurlijk ook gebruiken![]()
Soap Stack, heb ik niet op de site zien staan. Er zaten precies 3 zeepjes in die ik lekker vondquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Welke stack is dat? Hebben jullie gewisseld oid?
Ik ook! Ik ga er straks voor ik ga slapen mee douchenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:45 schreef ymme het volgende:
Nou wordt ik door al die postivie berichten hier, ook heel erg benieuwd naar de olive branch.
Leuk lijstje!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:03 schreef Kyara het volgende:
Mooie lijstje Meaghan en SS16!
Meaghan heb je je pakje inmiddels ook ontvangen?
Mijn lijstje nog even voor La_Guiri:
- Strawberry Twin Tub
- Ring of Roses
- Almond Butter
- Emperor of Icecream
- Smitten
- Potion (ik waag het er op, maar denk wel dat ik het lekker vind, hou wel van amandelen).
En wat is jouw lijstje?
* Maerycke giet wat FlyingFox in Kyara's mond...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:11 schreef Kyara het volgende:
oh sorry, ik zal meteen mijn mond gaan spoelen met zeep
Ik heb 'm gebruikt! Want ik heb 'm al.. natuurlijk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:11 schreef heaven7 het volgende:
Heb jij em PeRi? Heb je em ookal gebruikt? Wat vind je van het resultaat?
Is Godiva ook 2 in 1? Dat is wel interessantquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:14 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb 'm gebruikt! Want ik heb 'm al.. natuurlijk!En het is een prima shampoobar mét conditioner! Niet helemaal geschikt voor mijn woeste krullenbol (maar zelfs het meest intenstieve masker geeft dat probleem al) maar voor jouw haar zou hij prima werken denk ik.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:12 schreef Maerycke het volgende:
[..]
* Maerycke giet wat FlyingFox in Kyara's mond...![]()
Ik ken de geur van Flying Fox niet, maar als Kyara hem smerig vindt...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:14 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb 'm gebruikt! Want ik heb 'm al.. natuurlijk!En het is een prima shampoobar mét conditioner! Niet helemaal geschikt voor mijn woeste krullenbol (maar zelfs het meest intenstieve masker geeft dat probleem al) maar voor jouw haar zou hij prima werken denk ik.
slechts een paar posts boven je staat dat ie naar Flying Fox ruikt.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:18 schreef ymme het volgende:
Godiva is dat die dropschampoo?
Of was dat die andere.
Het lijkt me echt geweldig om mijn haar met "drop" te wassen
Oh jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
slechts een paar posts boven je staat dat ie naar Flying Fox ruikt.....
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:17 schreef Shirley het volgende:
Ik wil ook Smitten!*toevoegt voor volgende lijst*
En de mensen met MoM..hoevaak gebruiken jullie die? Want als ik het wekelijks wil gebruiken is de pot net een kwart leeg voor de houdbaarheidsdatum verloopt. En hoelang na die datum kan ik het nog gebruiken?
Waar zijn ze?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:44 schreef La_Guiri het volgende:
Je hebt nog wel tijd volgens mij, maar dat weten Anitra en Maerycke beter.
Hier!! *wappert met beide armen*quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waar zijn ze?
Maar zolang de site het niet doet, kan ik ook niks bekijken...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:44 schreef BeingCreative het volgende:
... een hond die de gemorste caca begon te eten
Oeh, maak me gek! M'n loon wordt nl. morgen gestort.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:47 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Hier!! *wappert met beide armen*
De inschrijvingstermijn voor de groepsorder is verlengd tot zaterdag 12 uur. Als je naar www.lush.com surft kun je daar kiezen voor de Amerikaanse site die vrijwel dezelfde produkten heeft op de Oops Almond Kisses na. Na 12 uur zaterdag is ook echt de inschrijvingstermijn gesloten en ga ik de mails met de overschrijvingsgegevens aan iedereen verzenden.
Ja je hebt genoeg vragen gesteld. Kijk anders even op de Engelse site wanneer deze weer in de lucht is... Ik ben geen vraagbaakquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oeh, maak me gek! M'n loon wordt nl. morgen gestort.
En begreep ik het goed...Oops Almond Kisses lijkt bijna exact op Snowcake??? En dat is een bodylotion? Wat kost die dan? En waar vind ik andere prijzen?
En heb ik nu wel genoeg vragen gesteld?
Ja sorry..ik loop te hard van stapel. Ik pluis het op m'n gemak even uit, weet ik zeker dat ik mee wil bestellen, dan mail ik zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ja je hebt genoeg vragen gesteld. Kijk anders even op de Engelse site wanneer deze weer in de lucht is... Ik ben geen vraagbaak
Je hebt nog even. Tot zaterdag.. 12 uur 's middags. En geen seconde laterquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja sorry..ik loop te hard van stapel. Ik pluis het op m'n gemak even uit, weet ik zeker dat ik mee wil bestellen, dan mail ik zo snel mogelijk.
Ze is de SC-opzichterquote:
Het is een 2 in 1 bar dus dat valt erg mee.. maar ik heb een enorm stroeve krullenbol dus mijn haar is met alles stroef als ik er niet een echte conditioner minstens een kwartier in laat zitten... en ik durf het ook niet aan om alleen de Godiva te gebruiken, want dan krijg ik het waarschijnlijk nooit meer uitgekamd. Maw.. aan mijn antwoord heb je nietsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:59 schreef La_Guiri het volgende:
Ja, zeker weten!![]()
Oh ja, nu ik je toch 'spreek', word je haar nou heel touwerig van Godiva of valt het mee?![]()
Gaaf! Waar zou jij nog proefjes van willen dan? Is wel handig om te weten natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:08 schreef morgaine21 het volgende:
Voor de mensen met interesse in smitten; ik heb een potje en ben wil best wel wat proefjes maken? (uiteraard ruilen tegen andere proefjes)
Hij ruikt wel lekker maar toch niet helemaal hetzelfde als snowcake, minder zoetig.
Oeh! Dat klinkt aanlokkelijk. Maar waar wil jij dan een proefje van?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:08 schreef morgaine21 het volgende:
Voor de mensen met interesse in smitten; ik heb een potje en ben wil best wel wat proefjes maken? (uiteraard ruilen tegen andere proefjes)
Hij ruikt wel lekker maar toch niet helemaal hetzelfde als snowcake, minder zoetig.
Hmm..ik heb geen van allen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:22 schreef morgaine21 het volgende:
Ik zou wel eens willen proberen:
fair trade foot lotion
Alle soorten gezicht creme (behalve imperialis)
Bodybutters
Red rooster zeep
Coolaulin
sea vegetable zeep
Ik kan trouwens ook nog proefjes maken van amazonian massagebar (ongebruikt) en auqamarina
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil ook veel lush bestellen..
kutzooi..![]()
![]()
euhm, wat zou ik graag willen proberen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Welke dingen zou je graag willen proberen MM? Misschien heb ik er wel 1 van en kan ik je evt een proefje sturen?
een aantal dingen bij elkaar, die niet zo lopen als ik zou willen..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:36 schreef La_Guiri het volgende:
Ik geloof dat ik het gemist heb ofzo, waarom kun je niet meer bestellen dan MissyMirjam?
Verzendkosten gemiddeld 2 euro per persoon toch? Ik ga hier thuis nog even vragen of iemand nog iets voor zichzelf wil hebben, in plaats van mij te pikken, dan wordt er hier ook meebetaald. En hier is natuurlijk 5,50 verzendkosten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:35 schreef La_Guiri het volgende:
In Engeland is de nieuwe Hybrid er, en er is volgens mij geen minimum bedrag, alleen moet je bedenken dat er wel verzendkosten bij komen dus dan kun je kijken wat voor jou dan voordeliger is. In Engeland zijn de prijzen lager, maar er komen dan verzendkosten vanuit Engeland bij, en dan in Nederland nog.
Ik ga nu slapen trouwens, want mijn ogen vallen dicht. Buenas noches!
Ik doe niet aan sneuheid. Kan ik aan de gang blijven met die zwervers hier in Rotterdamquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
mwah, ik zou t gewoon willen proberen, of het wat is..
maar nogmaals, je hoeft niks voor me te maken omdat het sneu is ofzo.. al vind ik het wel lief
Ik ben er mee opgehouden nadat ik eens een zwerver een broodje had gegeven omdat hij claimde zo'n trek te hebben en geld wilde om een broodje te kopen. Aangezien ik dus nog een broodje had dacht ik aardig te zijn en gaf hem dat puntje met kaas. Hij loopt de metro uit en ik zie 'm zo dat broodje wegmikkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wel eens mijn schoenen aan een zwerver gegeven en ben op mijn sokken naar huis gelopen
overigens..
Ja, je adres zodat ik 't op kan sturenquote:
Pied de pepper mag ook hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hmm..ik heb geen van allen.Alleen Imperialis, die je dus niet wilt.
Kan wel een proefje Pied de Pepper voor je maken.![]()
Is de nieuwe Hybrid dus al die dropvariant trouwens? En moet ik voor een minimum bedrag bestellen?
Ehm geen idee, gewoon een plakje er van af snijden?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
@morgaine: ik heb een redelijk stuk Sea Vegetable hier liggen, daar kan ik best een stukje afsnijden! Hoeveel had je in gedachten?
Jammer, ik wilde graag iets terug doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:30 schreef debby1973 het volgende:
Lief van je sweet16. Maar ik ken de meeste dingen van je lijstje. Maar misschien bij je volgende aankoop?
Ik ga zo weer naar mijn werk dus:
chat ze vandaag en tot vanavond
Dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:33 schreef _evenstar_ het volgende:werk ze
![]()
ss ben trouwens benieuwd wat je van de jj vind![]()
Zal vanmiddag eens kijken! Dan maak ik gelijk het proefje Dream Cream voor MissyMirjamquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:54 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ehm geen idee, gewoon een plakje er van af snijden?
ik ken het.. en dan ben ik er nog panisch angstig bij.. gelukkig hoef ik niet meerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dank jullie wel
Periodieke controle hoor, maar hij trekt bij mij altijd extra tijd ervoor uit om alvast iets te verhelpen, aangezien ik meestal met een hele waslijst aan afspraken thuiskom. Ik ben gezegend met een gebit van 3x niks helaas
.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:53 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik ken het.. en dan ben ik er nog panisch angstig bij.. gelukkig hoef ik niet meer![]()
mijn gebit was nie meer te redden dus ben al op me 24 aan het kunstgebit![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lush Sticky Teeth! De nieuwe kleefpasta van Lush!
Ik heb geen idee wat je momenteel aan het doen bent, dus deze zin kan heel dubieus overkomenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:02 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]![]()
ik ga even terug naar bed de heren zijn hier bijna klaar .. waraom komen die knurften altijd zo vroeg![]()
![]()
Ik pak de trein van 10:45.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je momenteel aan het doen bent, dus deze zin kan heel dubieus overkomen.
Enniewee, slaap lekker! Ik ga zo richting metro + trein. (Ben ook bang voor tandarts en mijne zit in Tilburg, dus moet altijd eindje reizen vanuit Rotterdam, maar deze meneer vertrouw ik tenminste).
Ik 09:45, moet er om 11.00 zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik pak de trein van 10:45.![]()
succes bij de tandarts!
heheh ik ben ook van enschece naar helmond gegaan voor de tandartsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je momenteel aan het doen bent, dus deze zin kan heel dubieus overkomen.
Enniewee, slaap lekker! Ik ga zo richting metro + trein. (Ben ook bang voor tandarts en mijne zit in Tilburg, dus moet altijd eindje reizen vanuit Rotterdam, maar deze meneer vertrouw ik tenminste).
Waarom doe je nou zo raarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:46 schreef Anitra het volgende:
Om de dood simpele reden dat ik nog meer dingen wil bestellen en toch die oops erg graag wil hebben.
Maar laat maar deel hem wel met mezelf!
Jawel hoor, een proefje van Aqua Marinaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:58 schreef Anitra het volgende:
Geen cadeautjes deze week Ymme?
hoe kan het dat je Lush wel online kan betalen en andere mensen niet?
Nee ik ben niet rijk. Maar mijn vriend en ik hebben het ook niet slecht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik stel je een heul normale vraag.
je bent een tegenoffensief begonnen zie ik?
hoe oud ben je nou.
Nee dat kan niet zeg ik je! Ik heb min of meer een beetje problemen met de bank, waardoor ik mag bestellen via mijn vriend zijn rekening nummer. En daar ga ik geen overschrijvingen mee doen!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:05 schreef Anitra het volgende:
een eenmalige machtiging kan wel? Dan kan je ook overmaken, want dat is in principe overmaken.
Maar geen proefjes of cadeautjes dit keer?
En alles krijg hij netjes van mij terug hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:07 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee dat kan niet zeg ik je! Ik heb min of meer een beetje problemen met de bank, waardoor ik mag bestellen via mijn vriend zijn rekening nummer. En daar ga ik geen overschrijvingen mee doen!
Jou enveloppe is terug gekomen. Mail me nog eens je adres.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:33 schreef _evenstar_ het volgende:werk ze
![]()
ss ben trouwens benieuwd wat je van de jj vind![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:29 schreef Marloes het volgende:
Doe allemaal niet zo kinderachtig zeg, wat kan jou het nou schelen wat een ander bestelt en of het wel zo is
Komt een beetje kattig over allemaal hoor, laat elkaar allemaal eens, het begint vervelend te worden. En ook over die potten creme die ze gratis zou hebben gekregen, lekker belangrijk.
Dank!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:49 schreef Funnie het volgende:
je moet je / in de eerste img weglaten
Ik zie net, dat ik inplaats van de Celestial, de enzymion erop gezet hebquote:
Wat goed dat je hem hebt en hem ook nog lekker vindt!! Ze zijn er dus wel... mensen die Sexy lekker vindenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:39 schreef Anitra het volgende:
La_Guiri ik heb de Sexy binnen
Wat is die lekker!!! Ik wil gelijk onder de douche springen!
Thanks
Mooi dat jij hem wel lekker vind!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:39 schreef Anitra het volgende:
La_Guiri ik heb de Sexy binnen
Wat is die lekker!!! Ik wil gelijk onder de douche springen!
Thanks
Mijn italiaans is erg slecht vandaar dat ik het er niet uit gehaald had dat het die zeepjes warenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:27 schreef La_Guiri het volgende:
Ja, maar dan alleen via de website. Maar klinkt echt lekker!
Hehe, mijn Italiaans is ook niet goed, spreek het helemaal niet, alleen kon ik het vanwege mijn Spaans eruit halen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:38 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mijn italiaans is erg slecht vandaar dat ik het er niet uit gehaald had dat het die zeepjes waren
Zondag is er een Swap-meet bij mij en dan kan je komen ruikenHandjes op je rug en dan houd ik hem even onder je neus
![]()
Ik had hem niet besteld, ik zou een proefje krijgen. Die van mij is vorige week vrijdag al aangekomen en de mijne nog steeds niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:01 schreef Kyara het volgende:
Wanneer heb je hem dan besteld?
Maar er zijn ook genoeg mensen die je heel dankbaar zijn voor al het werk en beschikbaar stellen van je cc en gunnen je de eventuele goodies van hartequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:04 schreef Maerycke het volgende:
Ja hoi.. ik word niet goed over dat gemekker over die proefjes en het ontneemt me werkelijk ook alle plezier van het organiseren inmiddels mag ik wel zeggen. Ik heb inmiddels behoorlijk de neiging er gewoon mee te kappen in ieder geval. Tjesus.. grow up!
Daar kan ik me alleen maar volledig bij aansluiten! Wat ik heb gezegd over proefjes bedoelde ik echt op de manier zoals hierboven staat en absoluut niet om ze te claimen ofzo. Dat komt niet eens bij me op, zou het ook wel jammer vinden als er wel zo over gedacht zou wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:03 schreef La_Guiri het volgende:
Ja precies, ik denk dat de meerderheid echt niet inzit over de eventuele proefjes Maerycke, we vinden het inderdaad alleen maar hartstikke lief van je dat je je tijd er instopt.![]()
En degene die het over proefjes hebben bedoelen het volgens mij ook niet zo; het is volgens mij meer zo dat ze benieuwd zijn en het leuk zouden vinden. Volgens mij is het niet de bedoeling dat ze eventuele proefjes willen claimen. Maar dat weet ik verder ook niet, zo interpreteer ik het in ieder geval.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:04 schreef Maerycke het volgende:
Ja hoi.. ik word niet goed over dat gemekker over die proefjes en het ontneemt me werkelijk ook alle plezier van het organiseren inmiddels mag ik wel zeggen. Ik heb inmiddels behoorlijk de neiging er gewoon mee te kappen in ieder geval. Tjesus.. grow up!
Spice Mountain inderdaad!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:06 schreef Kyara het volgende:
Ik heb vandaag het B Never krantje ontvangen + proefjes van Spice Mountain (toch?) en Skinny Dip van Maerycke! Dank je wel!!!![]()
Skinny Dip ruikt inderdaad apart. Ik ga er zo mee douchen om te bepalen of ik het nu lekker vind of niet. De Spice ruikt erg spicy maar wel heel lekker. Wel echter een winterluchtje. En het krantje ziet er echt super uit!![]()
Ik vind 'm wel aardig.. maar ik sta er niet bij te juichen. Heb toen ook een flesje douchegel met Shirley geruild dus dat heb ik ook nog liggen. Ik doneer het met alle liefde zondag aan jou.. (want met alle dingen die ik wel helemaal geweldig vind en die dagelijks gebruik) blijft dit helaas liggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:13 schreef Kyara het volgende:
Vind jij hem niet lekker dan? Als ik hem lekker vind, wordt ie sowieso toegevoegd aan mijn engeland bestelling
Ik snap je verder wel hoor dat het niet echt leuk overkomt. Enneh ik blijf het heel erg waarderen dat je de hele organisatie op je neemt en de proefjes kunnen me ook gestolen worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:07 schreef Maerycke het volgende:
Kyara en Bibi
Ik weet het hoor, maar het hing me nogal de keel uit. Het typerende is dat dit geneuzel alleen hier voorkomt en dat dat dus totaal niet terug ziet bij Amerikaanse of Engelse groepsorders. En die proefjes interesseren mij werkelijk geen ene reet aangezien ik bijna alles al heb.
Ik vind het een nogal flauw dat mensen zich niet realiseren dat er én heel veel regelwerk inzit, dat ik straks tot twee keer toe op eigen kosten met Engeland heb mogen bellen én.. het allerbelangrijkste dat ze allerlei produkten die hier niet eens te krijgen zijn voor een veel goedkopere prijs krijgen. Sommige orders schelen wel 10 of 15 euro met hier. En dan nog zemelen over die proefjes.. gatver...
Die gaat naar mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:59 schreef bibi het volgende:
Funnie hoe zit het met die snowcake die Ymme besteld had, gaat die nog naar haar of mag ik die overnemen?
Ik zou graag de jungel eens proberen. Maar ik heb nog niets ontvangen van skaaiquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, om het ijs dan maar even weer te breken... Ik twijfel of ik American Cream nou wel zo fantastisch vind. Heb het idee dat m'n haar ontzettend snel vet wordt en het eigenlijk maar een beetje slap om m'n hoofd hangt.
Heb nog die Jungle, maar dat is 'm ook niet geloof ik voor mij.
Heb ik dus ook met American Cream....maar die geurquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, om het ijs dan maar even weer te breken... Ik twijfel of ik American Cream nou wel zo fantastisch vind. Heb het idee dat m'n haar ontzettend snel vet wordt en het eigenlijk maar een beetje slap om m'n hoofd hangt.
Heb nog die Jungle, maar dat is 'm ook niet geloof ik voor mij.
Ja, die is erg lekker... Maar ben blij dat ik maar een flesje van 100 ml heb. Als 'ie op is komt er ook voor mij geen nieuwe.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:51 schreef bibi het volgende:
[..]
Heb ik dus ook met American Cream....maar die geur![]()
Big heb ik hier ook staan. Maar ik kan er maar niet aan wennen. Ik denk dat ook van Big na deze pot geen nieuwe komt. En voor Retread hoef je volgens mij niet echt verneukt haar te hebben hoor. Ik vind mijn haar niet echt verneukt, het is wel droog in de puntjes maar dat is ook kenmerkend voor krulhaar (en okey, ik gebruik soms een steiltang). Hij verzorgt wel goed maar haar wordt er niet zwaar van.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga Big bestellen bij de Shock Order. Retread wil ik nog wel een keer proberen, maar is dat niet voor écht verneukt haar?
Was ist los?quote:
Wat gooi jij er verder dan nog in?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:57 schreef La_Guiri het volgende:
Ik vind American Cream wel erg lekker, al heb ik krulhaar. Maar misschien komt het ook omdat ik sowieso na het wassen altijd nog een creme of serum in mijn haar gooi, maar ik ben wel tevreden verder ermee.
Verdomme sorryquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:53 schreef morgaine21 het volgende:
Ik geef het opvolgens mij gaat die celestial nooit aankomen.
Wat moet je met zoveel verschillende moisturizers? Heb je 7 verschillende huidtypen in 1 gezicht ofzo?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik zie net, dat ik inplaats van de Celestial, de enzymion erop gezet heb![]()
Deze heb ik al vanaf het begin, dus is geen nieuwe aanwinst. us Enzymion moet Celestial zijn![]()
Wat ga je voor Missy maken? Want ik heb hier ook wel het een en ander staan, en aangezien Missy volgens mij ongeveer om de hoek hier woont zou ik dan misschien gewoon iets bij haar in de bus kunnen gooien van mijn spulletjes. Scheelt weer verzendkosten!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga de proefjes voor Morgaine en Missy even maken
Van mij mag je hier wel komen baden hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:15 schreef imago het volgende:
[..]
Wat moet je met zoveel verschillende moisturizers? Heb je 7 verschillende huidtypen in 1 gezicht ofzo?Volgens mij zou m'n huid compleet in de war raken van zoiets, heb jij daar dan geen last van?
Ik wou dat ik een bad had, m'n werk is weer begonnen en ik ben doodop. Ik kan wel een ontspannende bruisbal of bbs gebruiken
Ik ben te moe om nog te reizen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:16 schreef ymme het volgende:
[..]
Van mij mag je hier wel komen baden hoor![]()
![]()
Ik heb een fotokokertje (quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:16 schreef imago het volgende:
[..]
Wat ga je voor Missy maken? Want ik heb hier ook wel het een en ander staan, en aangezien Missy volgens mij ongeveer om de hoek hier woont zou ik dan misschien gewoon iets bij haar in de bus kunnen gooien van mijn spulletjes. Scheelt weer verzendkosten!
Ik heb ook Dream Cream, dus als je het handiger vindt wil ik het ook wel in de bus gooien. Al moet ik dan inderdaad wel op zoek gaan naar verpakkingsmateriaal (digitale camera hier, geen fotorolletjesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb een fotokokertje () met Dream Cream hier klaarstaan
.
Done! Wil je in de reply jouw adres dan even sturen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:31 schreef morgaine21 het volgende:
xcuz_me: Kun je me je adres gegevens even mailen? Dan doe ik jouw proefje morgen op de bus.
Ja, en dat is dus lastig te omschrijven. Er zit in ieder geval iets scherps in (kruidnagel) en dat vind ik zelf net iets te scherp.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:34 schreef ymme het volgende:
Waar vinden jullie skinny dip dan naar ruiken?
Ik ben wel erg benieuwd naar deze, maar ik hoor ook veel verhalen dat dee moet stinken
klinkt niet goedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, en dat is dus lastig te omschrijven. Er zit in ieder geval iets scherps in (kruidnagel) en dat vind ik zelf net iets te scherp.
gedaan!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Done! Wil je in de reply jouw adres dan even sturen?
Het lukt me alleen niet om het morgen al op de bus te doen vrees ik... M'n postzegels zijn op en ik moet morgen de hele dag werken en ben dus niet in de gelegenheid om nieuwe te halenquote:
euh, niet echt nee. Ik ruikt nu wel een walm aan vanille maar dat komt overduidelijk van mijn haar af. De kruidnagelgeur blijft trouwens niet op de huid hangen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:39 schreef ymme het volgende:
[..]
klinkt niet goed![]()
Geen vanile geur te bespeuren?
Dat is dan weer 1 voordeelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
euh, niet echt nee. Ik ruikt nu wel een walm aan vanille maar dat komt overduidelijk van mijn haar af. De kruidnagelgeur blijft trouwens niet op de huid hangen.
Ja dat was ik inderdaad. Dat bén ik zelfs, want het valt nog steeds uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:30 schreef Klare het volgende:
Heel even off topic, XcUZ_Me was jij degene met haaruitval na stoppen met de yasminpil? Mag ik je dan even mailen, wil je even wat vragen (heb het namelijk ook).
Hallo halloquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:48 schreef Lotjeb het volgende:
Is er voor een trouwe lurker nog een plaatsje vrij voor de engeland-order?
Ik ben zo beniewd naar de onbekende dingen en de bekende dingen zijn goedkoper![]()
Arme student![]()
(omdat ik niet echt bekend ben ik dit topic wil ik best direct betalen ofzo, dat jullie weten dat ik geen onbetrouwbare griezel ben)
Oh.. hahaha.. ik heb je helemaal over het hoofd gezien. Uhm.. ja kan, mail me met hetgeen je wilt hebben. Je hebt tot zaterdag 12 uur de tijd en daarna gaan de mails (met een overzicht van je bestelling, prijs in ponden en in euro's, verzendkosten per persoon en betaalgeggevens) uit. Daarna ben je te laatquote:
Ik zei het je toch, dat van die kruidnagelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, en dat is dus lastig te omschrijven. Er zit in ieder geval iets scherps in (kruidnagel) en dat vind ik zelf net iets te scherp.
Ik heb in 2 stappen gedoucht. Eerst haren gewassen en YSTW, daarna douche uit en Retread in mijn haar (om een half uit te laten intrekken) en daarna weer onder de douche om uit te spoelen en weer gewassen met Skinny Dip.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ga me zo even lekker douchen, uiteraard met Lush.
Kyara, ik zie dat jij je lichaam hebt gewassen met alleen You snap the Whip (lekker he) jij gebruikt daarna geen andere zeep meer ofzo, YSTW is goed genoeg?
Ik zal voortaan beter naar je luisterenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:51 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Ik zei het je toch, dat van die kruidnagelGrappig. Ben benieuwd of ik straks de Godiva dan ook niet lekker vind.
Hartstikke leuk! Ga zo na het eten een lijstje samenstellen.....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:42 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Oh.. hahaha.. ik heb je helemaal over het hoofd gezien. Uhm.. ja kan, mail me met hetgeen je wilt hebben. Je hebt tot zaterdag 12 uur de tijd en daarna gaan de mails (met een overzicht van je bestelling, prijs in ponden en in euro's, verzendkosten per persoon en betaalgeggevens) uit. Daarna ben je te laat![]()
In Amsterdam (Kalverstraat) zeiden ze gister dat de jellies en buttercream wel komen maar dat het nog wel even zal duren omdat ze daarvoor moeten "verbouwen", er moet extra koelruimte komenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:08 schreef PeRi het volgende:
Ohja Godiva en Hybrid komen volgende week binnen. En de jellies en buttercreams hopelijk halverwege september, zeiden ze.
Daar zeiden ze in Den Bosch niks over, misschien hebben ze dat daar al ingebouwd. Tis natuurlijk een vrij nieuwe winkel en is daar al rekening mee gehouden ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:36 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
In Amsterdam (Kalverstraat) zeiden ze gister dat de jellies en buttercream wel komen maar dat het nog wel even zal duren omdat ze daarvoor moeten "verbouwen", er moet extra koelruimte komen![]()
Volgende keer zal ik deppen en niet wrijvenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij mij werkt het om de deo nat te maken, dan wordt 'ie wat minder ruw. En... deppen NIET wrijven, dan doet het echt zeer.
Voor de rest klinkt het erg lekker, ik ga zo ook maar eens richting douche hopsen
Ik kreeg echt rode, pijnlijke oksel van het wrijven met mijn Krystal. Sinds ik 'm nat maak en dep heb ik nergens last meer vanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik deppen en niet wrijvendankjewel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |