quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil ook veel lush bestellen..
kutzooi..![]()
![]()
euhm, wat zou ik graag willen proberen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Welke dingen zou je graag willen proberen MM? Misschien heb ik er wel 1 van en kan ik je evt een proefje sturen?
een aantal dingen bij elkaar, die niet zo lopen als ik zou willen..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:36 schreef La_Guiri het volgende:
Ik geloof dat ik het gemist heb ofzo, waarom kun je niet meer bestellen dan MissyMirjam?
Verzendkosten gemiddeld 2 euro per persoon toch? Ik ga hier thuis nog even vragen of iemand nog iets voor zichzelf wil hebben, in plaats van mij te pikken, dan wordt er hier ook meebetaald. En hier is natuurlijk 5,50 verzendkosten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:35 schreef La_Guiri het volgende:
In Engeland is de nieuwe Hybrid er, en er is volgens mij geen minimum bedrag, alleen moet je bedenken dat er wel verzendkosten bij komen dus dan kun je kijken wat voor jou dan voordeliger is. In Engeland zijn de prijzen lager, maar er komen dan verzendkosten vanuit Engeland bij, en dan in Nederland nog.
Ik ga nu slapen trouwens, want mijn ogen vallen dicht. Buenas noches!
Ik doe niet aan sneuheid. Kan ik aan de gang blijven met die zwervers hier in Rotterdamquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
mwah, ik zou t gewoon willen proberen, of het wat is..
maar nogmaals, je hoeft niks voor me te maken omdat het sneu is ofzo.. al vind ik het wel lief
Ik ben er mee opgehouden nadat ik eens een zwerver een broodje had gegeven omdat hij claimde zo'n trek te hebben en geld wilde om een broodje te kopen. Aangezien ik dus nog een broodje had dacht ik aardig te zijn en gaf hem dat puntje met kaas. Hij loopt de metro uit en ik zie 'm zo dat broodje wegmikkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wel eens mijn schoenen aan een zwerver gegeven en ben op mijn sokken naar huis gelopen
overigens..
Ja, je adres zodat ik 't op kan sturenquote:
Pied de pepper mag ook hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hmm..ik heb geen van allen.Alleen Imperialis, die je dus niet wilt.
Kan wel een proefje Pied de Pepper voor je maken.![]()
Is de nieuwe Hybrid dus al die dropvariant trouwens? En moet ik voor een minimum bedrag bestellen?
Ehm geen idee, gewoon een plakje er van af snijden?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
@morgaine: ik heb een redelijk stuk Sea Vegetable hier liggen, daar kan ik best een stukje afsnijden! Hoeveel had je in gedachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |