Wat goed dat je hem hebt en hem ook nog lekker vindt!! Ze zijn er dus wel... mensen die Sexy lekker vindenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:39 schreef Anitra het volgende:
La_Guiri ik heb de Sexy binnen
Wat is die lekker!!! Ik wil gelijk onder de douche springen!
Thanks
Mooi dat jij hem wel lekker vind!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:39 schreef Anitra het volgende:
La_Guiri ik heb de Sexy binnen
Wat is die lekker!!! Ik wil gelijk onder de douche springen!
Thanks
Mijn italiaans is erg slecht vandaar dat ik het er niet uit gehaald had dat het die zeepjes warenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:27 schreef La_Guiri het volgende:
Ja, maar dan alleen via de website. Maar klinkt echt lekker!
Hehe, mijn Italiaans is ook niet goed, spreek het helemaal niet, alleen kon ik het vanwege mijn Spaans eruit halen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:38 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mijn italiaans is erg slecht vandaar dat ik het er niet uit gehaald had dat het die zeepjes waren
Zondag is er een Swap-meet bij mij en dan kan je komen ruikenHandjes op je rug en dan houd ik hem even onder je neus
![]()
Ik had hem niet besteld, ik zou een proefje krijgen. Die van mij is vorige week vrijdag al aangekomen en de mijne nog steeds niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:01 schreef Kyara het volgende:
Wanneer heb je hem dan besteld?
Maar er zijn ook genoeg mensen die je heel dankbaar zijn voor al het werk en beschikbaar stellen van je cc en gunnen je de eventuele goodies van hartequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:04 schreef Maerycke het volgende:
Ja hoi.. ik word niet goed over dat gemekker over die proefjes en het ontneemt me werkelijk ook alle plezier van het organiseren inmiddels mag ik wel zeggen. Ik heb inmiddels behoorlijk de neiging er gewoon mee te kappen in ieder geval. Tjesus.. grow up!
Daar kan ik me alleen maar volledig bij aansluiten! Wat ik heb gezegd over proefjes bedoelde ik echt op de manier zoals hierboven staat en absoluut niet om ze te claimen ofzo. Dat komt niet eens bij me op, zou het ook wel jammer vinden als er wel zo over gedacht zou wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:03 schreef La_Guiri het volgende:
Ja precies, ik denk dat de meerderheid echt niet inzit over de eventuele proefjes Maerycke, we vinden het inderdaad alleen maar hartstikke lief van je dat je je tijd er instopt.![]()
En degene die het over proefjes hebben bedoelen het volgens mij ook niet zo; het is volgens mij meer zo dat ze benieuwd zijn en het leuk zouden vinden. Volgens mij is het niet de bedoeling dat ze eventuele proefjes willen claimen. Maar dat weet ik verder ook niet, zo interpreteer ik het in ieder geval.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:04 schreef Maerycke het volgende:
Ja hoi.. ik word niet goed over dat gemekker over die proefjes en het ontneemt me werkelijk ook alle plezier van het organiseren inmiddels mag ik wel zeggen. Ik heb inmiddels behoorlijk de neiging er gewoon mee te kappen in ieder geval. Tjesus.. grow up!
Spice Mountain inderdaad!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:06 schreef Kyara het volgende:
Ik heb vandaag het B Never krantje ontvangen + proefjes van Spice Mountain (toch?) en Skinny Dip van Maerycke! Dank je wel!!!![]()
Skinny Dip ruikt inderdaad apart. Ik ga er zo mee douchen om te bepalen of ik het nu lekker vind of niet. De Spice ruikt erg spicy maar wel heel lekker. Wel echter een winterluchtje. En het krantje ziet er echt super uit!![]()
Ik vind 'm wel aardig.. maar ik sta er niet bij te juichen. Heb toen ook een flesje douchegel met Shirley geruild dus dat heb ik ook nog liggen. Ik doneer het met alle liefde zondag aan jou.. (want met alle dingen die ik wel helemaal geweldig vind en die dagelijks gebruik) blijft dit helaas liggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:13 schreef Kyara het volgende:
Vind jij hem niet lekker dan? Als ik hem lekker vind, wordt ie sowieso toegevoegd aan mijn engeland bestelling
Ik snap je verder wel hoor dat het niet echt leuk overkomt. Enneh ik blijf het heel erg waarderen dat je de hele organisatie op je neemt en de proefjes kunnen me ook gestolen worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:07 schreef Maerycke het volgende:
Kyara en Bibi
Ik weet het hoor, maar het hing me nogal de keel uit. Het typerende is dat dit geneuzel alleen hier voorkomt en dat dat dus totaal niet terug ziet bij Amerikaanse of Engelse groepsorders. En die proefjes interesseren mij werkelijk geen ene reet aangezien ik bijna alles al heb.
Ik vind het een nogal flauw dat mensen zich niet realiseren dat er én heel veel regelwerk inzit, dat ik straks tot twee keer toe op eigen kosten met Engeland heb mogen bellen én.. het allerbelangrijkste dat ze allerlei produkten die hier niet eens te krijgen zijn voor een veel goedkopere prijs krijgen. Sommige orders schelen wel 10 of 15 euro met hier. En dan nog zemelen over die proefjes.. gatver...
Die gaat naar mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:59 schreef bibi het volgende:
Funnie hoe zit het met die snowcake die Ymme besteld had, gaat die nog naar haar of mag ik die overnemen?
Ik zou graag de jungel eens proberen. Maar ik heb nog niets ontvangen van skaaiquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, om het ijs dan maar even weer te breken... Ik twijfel of ik American Cream nou wel zo fantastisch vind. Heb het idee dat m'n haar ontzettend snel vet wordt en het eigenlijk maar een beetje slap om m'n hoofd hangt.
Heb nog die Jungle, maar dat is 'm ook niet geloof ik voor mij.
Heb ik dus ook met American Cream....maar die geurquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, om het ijs dan maar even weer te breken... Ik twijfel of ik American Cream nou wel zo fantastisch vind. Heb het idee dat m'n haar ontzettend snel vet wordt en het eigenlijk maar een beetje slap om m'n hoofd hangt.
Heb nog die Jungle, maar dat is 'm ook niet geloof ik voor mij.
Ja, die is erg lekker... Maar ben blij dat ik maar een flesje van 100 ml heb. Als 'ie op is komt er ook voor mij geen nieuwe.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:51 schreef bibi het volgende:
[..]
Heb ik dus ook met American Cream....maar die geur![]()
Big heb ik hier ook staan. Maar ik kan er maar niet aan wennen. Ik denk dat ook van Big na deze pot geen nieuwe komt. En voor Retread hoef je volgens mij niet echt verneukt haar te hebben hoor. Ik vind mijn haar niet echt verneukt, het is wel droog in de puntjes maar dat is ook kenmerkend voor krulhaar (en okey, ik gebruik soms een steiltang). Hij verzorgt wel goed maar haar wordt er niet zwaar van.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga Big bestellen bij de Shock Order. Retread wil ik nog wel een keer proberen, maar is dat niet voor écht verneukt haar?
Was ist los?quote:
Wat gooi jij er verder dan nog in?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:57 schreef La_Guiri het volgende:
Ik vind American Cream wel erg lekker, al heb ik krulhaar. Maar misschien komt het ook omdat ik sowieso na het wassen altijd nog een creme of serum in mijn haar gooi, maar ik ben wel tevreden verder ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |