Jammer, ik wilde graag iets terug doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:30 schreef debby1973 het volgende:
Lief van je sweet16. Maar ik ken de meeste dingen van je lijstje. Maar misschien bij je volgende aankoop?
Ik ga zo weer naar mijn werk dus:
chat ze vandaag en tot vanavond

Dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:33 schreef _evenstar_ het volgende:werk ze
![]()
ss ben trouwens benieuwd wat je van de jj vind![]()

Zal vanmiddag eens kijken! Dan maak ik gelijk het proefje Dream Cream voor MissyMirjamquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:54 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ehm geen idee, gewoon een plakje er van af snijden?

ik ken het.. en dan ben ik er nog panisch angstig bij.. gelukkig hoef ik niet meerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dank jullie wel
Periodieke controle hoor, maar hij trekt bij mij altijd extra tijd ervoor uit om alvast iets te verhelpen, aangezien ik meestal met een hele waslijst aan afspraken thuiskom. Ik ben gezegend met een gebit van 3x niks helaas
.

quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:53 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik ken het.. en dan ben ik er nog panisch angstig bij.. gelukkig hoef ik niet meer![]()
mijn gebit was nie meer te redden dus ben al op me 24 aan het kunstgebit![]()

quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lush Sticky Teeth! De nieuwe kleefpasta van Lush!

Ik heb geen idee wat je momenteel aan het doen bent, dus deze zin kan heel dubieus overkomenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:02 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]![]()
ik ga even terug naar bed de heren zijn hier bijna klaar .. waraom komen die knurften altijd zo vroeg![]()
![]()

Ik pak de trein van 10:45.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je momenteel aan het doen bent, dus deze zin kan heel dubieus overkomen.
Enniewee, slaap lekker! Ik ga zo richting metro + trein. (Ben ook bang voor tandarts en mijne zit in Tilburg, dus moet altijd eindje reizen vanuit Rotterdam, maar deze meneer vertrouw ik tenminste).

Ik 09:45, moet er om 11.00 zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik pak de trein van 10:45.![]()
succes bij de tandarts!

heheh ik ben ook van enschece naar helmond gegaan voor de tandartsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je momenteel aan het doen bent, dus deze zin kan heel dubieus overkomen.
Enniewee, slaap lekker! Ik ga zo richting metro + trein. (Ben ook bang voor tandarts en mijne zit in Tilburg, dus moet altijd eindje reizen vanuit Rotterdam, maar deze meneer vertrouw ik tenminste).

Waarom doe je nou zo raarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:46 schreef Anitra het volgende:
Om de dood simpele reden dat ik nog meer dingen wil bestellen en toch die oops erg graag wil hebben.
Maar laat maar deel hem wel met mezelf!

Jawel hoor, een proefje van Aqua Marinaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:58 schreef Anitra het volgende:
Geen cadeautjes deze week Ymme?
hoe kan het dat je Lush wel online kan betalen en andere mensen niet?

Nee ik ben niet rijk. Maar mijn vriend en ik hebben het ook niet slecht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik stel je een heul normale vraag.
je bent een tegenoffensief begonnen zie ik?
hoe oud ben je nou.

Nee dat kan niet zeg ik je! Ik heb min of meer een beetje problemen met de bank, waardoor ik mag bestellen via mijn vriend zijn rekening nummer. En daar ga ik geen overschrijvingen mee doen!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:05 schreef Anitra het volgende:
een eenmalige machtiging kan wel? Dan kan je ook overmaken, want dat is in principe overmaken.
Maar geen proefjes of cadeautjes dit keer?

En alles krijg hij netjes van mij terug hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:07 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee dat kan niet zeg ik je! Ik heb min of meer een beetje problemen met de bank, waardoor ik mag bestellen via mijn vriend zijn rekening nummer. En daar ga ik geen overschrijvingen mee doen!

Jou enveloppe is terug gekomen. Mail me nog eens je adres.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:33 schreef _evenstar_ het volgende:werk ze
![]()
ss ben trouwens benieuwd wat je van de jj vind![]()

quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:29 schreef Marloes het volgende:
Doe allemaal niet zo kinderachtig zeg, wat kan jou het nou schelen wat een ander bestelt en of het wel zo is
Komt een beetje kattig over allemaal hoor, laat elkaar allemaal eens, het begint vervelend te worden. En ook over die potten creme die ze gratis zou hebben gekregen, lekker belangrijk.

Dank!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:49 schreef Funnie het volgende:
je moet je / in de eerste img weglaten

Ik zie net, dat ik inplaats van de Celestial, de enzymion erop gezet hebquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |