Wat goed dat je hem hebt en hem ook nog lekker vindt!! Ze zijn er dus wel... mensen die Sexy lekker vindenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:39 schreef Anitra het volgende:
La_Guiri ik heb de Sexy binnen
Wat is die lekker!!! Ik wil gelijk onder de douche springen!
Thanks

Mooi dat jij hem wel lekker vind!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:39 schreef Anitra het volgende:
La_Guiri ik heb de Sexy binnen
Wat is die lekker!!! Ik wil gelijk onder de douche springen!
Thanks

Mijn italiaans is erg slecht vandaar dat ik het er niet uit gehaald had dat het die zeepjes warenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:27 schreef La_Guiri het volgende:
Ja, maar dan alleen via de website. Maar klinkt echt lekker!

Hehe, mijn Italiaans is ook niet goed, spreek het helemaal niet, alleen kon ik het vanwege mijn Spaans eruit halen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:38 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mijn italiaans is erg slecht vandaar dat ik het er niet uit gehaald had dat het die zeepjes waren
Zondag is er een Swap-meet bij mij en dan kan je komen ruikenHandjes op je rug en dan houd ik hem even onder je neus
![]()

Ik had hem niet besteld, ik zou een proefje krijgen. Die van mij is vorige week vrijdag al aangekomen en de mijne nog steeds niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:01 schreef Kyara het volgende:
Wanneer heb je hem dan besteld?

Maar er zijn ook genoeg mensen die je heel dankbaar zijn voor al het werk en beschikbaar stellen van je cc en gunnen je de eventuele goodies van hartequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:04 schreef Maerycke het volgende:
Ja hoi.. ik word niet goed over dat gemekker over die proefjes en het ontneemt me werkelijk ook alle plezier van het organiseren inmiddels mag ik wel zeggen. Ik heb inmiddels behoorlijk de neiging er gewoon mee te kappen in ieder geval. Tjesus.. grow up!

Daar kan ik me alleen maar volledig bij aansluiten! Wat ik heb gezegd over proefjes bedoelde ik echt op de manier zoals hierboven staat en absoluut niet om ze te claimen ofzo. Dat komt niet eens bij me op, zou het ook wel jammer vinden als er wel zo over gedacht zou wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:03 schreef La_Guiri het volgende:
Ja precies, ik denk dat de meerderheid echt niet inzit over de eventuele proefjes Maerycke, we vinden het inderdaad alleen maar hartstikke lief van je dat je je tijd er instopt.![]()
En degene die het over proefjes hebben bedoelen het volgens mij ook niet zo; het is volgens mij meer zo dat ze benieuwd zijn en het leuk zouden vinden. Volgens mij is het niet de bedoeling dat ze eventuele proefjes willen claimen. Maar dat weet ik verder ook niet, zo interpreteer ik het in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |