Soap Stack, heb ik niet op de site zien staan. Er zaten precies 3 zeepjes in die ik lekker vondquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Welke stack is dat? Hebben jullie gewisseld oid?
Ik ook! Ik ga er straks voor ik ga slapen mee douchenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:45 schreef ymme het volgende:
Nou wordt ik door al die postivie berichten hier, ook heel erg benieuwd naar de olive branch.
Leuk lijstje!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:03 schreef Kyara het volgende:
Mooie lijstje Meaghan en SS16!
Meaghan heb je je pakje inmiddels ook ontvangen?
Mijn lijstje nog even voor La_Guiri:
- Strawberry Twin Tub
- Ring of Roses
- Almond Butter
- Emperor of Icecream
- Smitten
- Potion (ik waag het er op, maar denk wel dat ik het lekker vind, hou wel van amandelen).
En wat is jouw lijstje?
* Maerycke giet wat FlyingFox in Kyara's mond...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:11 schreef Kyara het volgende:
oh sorry, ik zal meteen mijn mond gaan spoelen met zeep
Ik heb 'm gebruikt! Want ik heb 'm al.. natuurlijk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:11 schreef heaven7 het volgende:
Heb jij em PeRi? Heb je em ookal gebruikt? Wat vind je van het resultaat?
Is Godiva ook 2 in 1? Dat is wel interessantquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:14 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb 'm gebruikt! Want ik heb 'm al.. natuurlijk!En het is een prima shampoobar mét conditioner! Niet helemaal geschikt voor mijn woeste krullenbol (maar zelfs het meest intenstieve masker geeft dat probleem al) maar voor jouw haar zou hij prima werken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |