Ben ik het helemaal mee eens! Ik doe met veel dingen langer dan de fa of neutralquote:lush is in principe niet zo duur het is duur in aanschaf maar je doet er langer mee als dan met normale douchegel/shampoo etc. als ik het zo bekijk..
Ik moest wat verzinnen, dan maar met 2 Lush namenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:46 schreef Maerycke het volgende:
Picasso vind ik niet zo sexy hoor..(ook niet als Lush nee.. sorry
)
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:49 schreef Kyara het volgende:
Die foto van Skaai in de OP![]()
Enneh, ik doe idd langer met mijn Lush spulletjes dan met andere douchegels en shampoos enzo. Ware het niet dat ik toen aan 1 shampoo en 1 douchegel genoeg had.......
gebruik jij het als maskerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:11 schreef Ripley het volgende:
Gisteren voor het eerst de aquamarina geprobeerd!
Ik ben helemaal om, wat een lekker spul zeg! Mijn huid was en is superzacht er van! Vriendeje vond het ook een erg lief maskertje ivm die groene hard wordende monsters. I quote: " Wat zie je er lief uit, net of je je hoofd in de knoflooksaus hebt gedoopt"
Ja, dat is ook de bedoeling geloof ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
gebruik jij het als maskerwie doet dat nog meer?
ik smeer het op onder de douche, masseer het even lekker uit/in, en speol het af.
Ow, dat vond ik reuze meevallen. Maar hij kwam ook net uit de ijskastquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:18 schreef Sanne het volgende:
Het is heerlijk spul!
Al moet je wel even wennen aan die geur op je nuchtere maag.
You snap the whip!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, weet iemand een bodyscrub achtig iets wat voor mannen geschikt is bij de Lush?![]()
Oeh, die vond ik erg lekker ruiken zelf! Scrubt die goed?quote:
Ow, okayquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:36 schreef Sanne het volgende:
Hij scrubt heerlijk.
Het enige nadeel is dat ie zwart is en dat je je douche wel even moet schoonmaken wil je die wit houden.
9 September is er 1 in de Leidsestraat, volgens mij was daar nog wel plek voor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, okayBen benieuwd, zal die zeker volgende keer even scoren
Is de eerstvolgende avond echt pas in oktober?
Ik gebruik Aquamarina ook als masker, dat wil zeggen, ik laat het altijd even een paar minuutjes hard worden, en spoel het dan af. Dan voelt mn gezicht nog zachter aanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
gebruik jij het als maskerwie doet dat nog meer?
ik smeer het op onder de douche, masseer het even lekker uit/in, en speol het af.
Welke gebruik jij dan? Ik ben namelijk ook dol op appeltjesgeurenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:19 schreef _evenstar_ het volgende:
heil aan de shampooen wat ruik ik lekker appeltjes frips
heb proefje van de temptation gekregenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Welke gebruik jij dan? Ik ben namelijk ook dol op appeltjesgeuren
Ik heb geen idee. Ik heb stukken gepakt die al ingepakt waren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:32 schreef PeRi het volgende:
Mijn Prince zeep heeft niet zulke leuke witte dingetjes bovenin, dies helemaal lichtblauw
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:32 schreef Kyara het volgende:
Temptation is toch geen zeep, geen shampoo?
Dat is flink balen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:48 schreef morgaine21 het volgende:
net weer ff naar de lush geweest en ik denk dat ik slecht nieuws heb voor al die mensen die glamrock 'besteld' hadden. Er lagen dr nog maar 3 (eentje met blikje) Of is degene die ze zou halen misschien al geweest en waren dr daarom nog maar zo weinig:P?
Ik begin wel een beetje genoeg te krijgen van het feit dat ik steeds moet bedelen om proefjes, ik ben toch een goede klant; ze kennen me iig.
Vandaag kreeg ik met veel moeite een proefje pied de pepper los gepeuterd. toen ik keek zag ik dat er net genoeg in zat voor 1 voet ofzo :S
@ymme: heb je mij pakje al? Ik heb nog niks stomme tgp ook!
wij kregen zonder te vragen 2 proefjes waarvan 1 zo;n 50/60 gram is al dan niet meer..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:48 schreef morgaine21 het volgende:
net weer ff naar de lush geweest en ik denk dat ik slecht nieuws heb voor al die mensen die glamrock 'besteld' hadden. Er lagen dr nog maar 3 (eentje met blikje) Of is degene die ze zou halen misschien al geweest en waren dr daarom nog maar zo weinig:P?
Ik begin wel een beetje genoeg te krijgen van het feit dat ik steeds moet bedelen om proefjes, ik ben toch een goede klant; ze kennen me iig.
Vandaag kreeg ik met veel moeite een proefje pied de pepper los gepeuterd. toen ik keek zag ik dat er net genoeg in zat voor 1 voet ofzo :S
@ymme: heb je mij pakje al? Ik heb nog niks stomme tgp ook!
Heb alles alquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:53 schreef lotje11 het volgende:
He Morgaine kom je ook naar de vip avond in Maastricht? Of heb je alles al
Hoe bevalt die babyshampoo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:37 schreef Skaai het volgende:
Foto![]()
![]()
Maareh... glamrock? Sexy? Picasso? Prince?
Ik ben het spoor bijster, waarom ken ik dat niet?
't geeft ook niks. Het is alleen zo jammer, want die van jou ziet er leuker uit zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:40 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb stukken gepakt die al ingepakt waren.![]()
dat lijkt mij zo gek nog nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:55 schreef imago het volgende:
MissyMirjaM, ik doe binnenkort dus mee aan de bestelling van o.a. Maerycke in Engeland. Dan krijg ik dus van haar dat weer in een pakketje opgestuurd. Wil jij dan samen met mij bestellen en het bij mij afhalen ofzo? Of ik bij jou? Of had je iets anders slims in gedachten?
ik heb het gemist!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:18 schreef PeRi het volgende:
Zou het helpen als Jessie, ET en ik samen een mail zouden sturen? Ik wil eigenlijk ook gewoon bellen ofzo. Ik ben echt pissig over de mail die Jessie kreeg van ze.
quote:Dank voor je emailtje.
We vinden het heel vervelend dat je niet tevreden bent over Celestial. Voordat we het nieuwe potje naar je verstuurd hebben, hebben we het geopend en gekeken en geroken of er iets aan mankeerde. We hebben het aan verschillende mensen laten ruiken en iedereen was het er over eens dat de Celestial deze keer zeker goed was. Ook vanuit de fabriek zijn geen berichten binnengekomen dat deze Celestial verkeerd is. Alle potten worden namelijk uitgebreid op het lab getest en mocht er iets niet kloppen worden de potten teruggehaald. Ook dit is bij je laatste potje niet het geval. De producten van Lush zijn handgemaakt en kunnen daarom soms wat van geur of structuur wisselen. Helaas kunnen we je daarom ook geen nieuw potje versturen. Je kunt de Celestial gewoon gebruiken.
We hopen dat je vervelende ervaring met deze crème niet van invloed is op je mening op de rest van onze producten.
Met vriendelijke groet,
Lush Mailorder Team
Volgens mij is mark gewoon een viezerikjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:50 schreef morgaine21 het volgende:
Jullie maken me helemaal gek met dat bacon gedoe!
Ik heb vanmiddag imperialis gekocht gemaakt door, jawel, Mark op 02/07/05 en nu ruik ik ook constant iets vieizgs erin :S
zou hij veel bacon eten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens mij is mark gewoon een viezerikje
Ja ik zit te denken om ze én te mailen én mn nieuwe potje te bewaren tot wanneer ik weer in A'dam ben en het mee te nemen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
en hij ruikt nog steeds vies?
weet je wat je moet doen?
gewoon naar de winkel, geen woord reppen over demail
Volgens mij heb ik daardoor zelfs ook minder nodig omdat het makkelijker uitsmeertquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:45 schreef debby1973 het volgende:
Mijn gorgeous is ook heel vloeibaar, meer als een lotion. Maar dat vind ik wel lekker.
Ik snap je irritatie.. echt...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:47 schreef jessie het volgende:
Ja en dat zou wel heel dom zijn toch?
Dat het recept voor celestial de ene keer dit en de andere keer dat is.
Celestial moet gewoon celestial zijn.
Als ik een creme van de hema koop is die over 3 jaar nog precies t zelfde. En zo hoort het.
Hier eigenlijk hetzelfde. Mijn Celestial is wel redelijk dik maar zodra ie buiten de badkamer komt wordt ie ook een stuk vloeibaarder. Hij ruikt ook niet sterk naar vanille of zo, beetje muffig eigenlijk. Maar ik ruik geen bacon en hij is verder helemaal goed lijkt me.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:59 schreef Anitra het volgende:
Mijn Celestial is ook dun, he nooit een andere gehad/gezien dus weet ook niet hoe die zijn. Dun vind ik idd ook lekkerder. Verder ruik ik alleen meer dan alleen vanille. De bodylotion Symapthy for the Skin ruikt veel meer naar vanille dan mijn Celestial.
Ik heb trouwens in 1e instantie nooit die vanile geroken in de Celestial, dat deed ik pas nadat ik hem 2 weken op mijn gezicht gesmeerd had. Toen dacht ik ineens he er zit vanille in.
Het lijkt wel zo'n crea-bea-clubje in het plaatselijke buurthuis! No pun intendedquote:
ik hoop dat die er ligt nog in maastricht als wij weer gaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb gelukkig een aantal stukken Temptation liggen... stel je voor dat het opraakt
er lag niet super veel meer . is die op sja pech gehad , is vast wle iets wat nog veeeuuuuuuuul lekkerder isquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:57 schreef Maerycke het volgende:
Waar ruikt Assissi naar, Peri? Ik heb 'm op m'n misschien-lijstje staan voor Engeland. En werkt het dus ook voor grote mensen haar?
Evenstar: Er lag niet zo heel veel meer begreep (of was jij dat zelfs die dat gezegd had?). Ik ben in ieder geval zuinig met mijn eigen stukken zeep
Uhh pfft lastig. Ik vind het passen in het Figs 'n leaves straatje; fris, neutraal. Echt inderdaad iets voor een kinderhuidje. Het viel me trouwens ook op dat mn haar erg zacht was/is, nog zachter dan wanneer ik normaal shampoo + retread gebruik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:57 schreef Maerycke het volgende:
Waar ruikt Assissi naar, Peri? Ik heb 'm op m'n misschien-lijstje staan voor Engeland. En werkt het dus ook voor grote mensen haar?
Zo'n effect na alleen een shampoo...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhh pfft lastig. Ik vind het passen in het Figs 'n leaves straatje; fris, neutraal. Echt inderdaad iets voor een kinderhuidje. Het viel me trouwens ook op dat mn haar erg zacht was/is, nog zachter dan wanneer ik normaal shampoo + retread gebruik.
ik ben anti cirtus.. ik heb mijn principes hequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:00 schreef Maerycke het volgende:
Er zijn er maar weinig die appeltjesfris zijn.. of je moet de kant op willen van de citruszepen. Bohemian vind ik een prima zeep bijvoorbeeld.
Anti-citrus zijn!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:01 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik ben anti cirtus.. ik heb mijn principes heen ik wacht wel af ik ben niet zo verslaafd ls jullie
En daarna american cream er in kneden en niet meer uitspoelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:03 schreef Maerycke het volgende:
Mijn haar is na het gebruik van Retread één grote stroeve chaos...Dus ik ga 'm nog één keer proberen, maar dan op de manier waarop Debby 'm gebruikt (half uur met een handdoek).. en als het dan nog niets is, mag de rest van de pot in de aanbieding.
nee bij allebei wordt het haar veeeul zachter van ik heb van mezelf vrij droog haar maar is vind ik minder geworden en het pluust niet zo erg meerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:27 schreef PeRi het volgende:
Hebben jullie niet dat, wanneer je Jumping Juniper gebruikt, het juist heel erg droog wordt Evenstar? Een vriendinnnetje van mij had dat wel, de paarse bar ligt na 1x gebruiken op een plank te wachten tot ze een keer in het vet valt ofzo
Weet ik niet. Het is tenslotte een babyshampoo, en de meeste babys hebben nog geen last van vet haarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:22 schreef ymme het volgende:
Het klint erg goed, die Assisi. Zou dit ook werken bij iets vetter haar?
Ik kan bij de volgende meet een stukje meenemen voor je? Ik heb nog een nieuw blok liggen, kan er wel wat van afsnijden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:33 schreef Ripley het volgende:
zou er iemand als ze temptation tegenkomen ook een stukje voor mij mee kunnen nemen? Het klinkt superlekker nl
Daar dacht ik namelijk ook aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het is tenslotte een babyshampoo, en de meeste babys hebben nog geen last van vet haar
ow, dat zou tof zijn! heel graagquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik kan bij de volgende meet een stukje meenemen voor je? Ik heb nog een nieuw blok liggen, kan er wel wat van afsnijden.
Gezien! En dank!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:05 schreef debby1973 het volgende:
Maerycke, heb je een mailtje+ bijlage gestuurd. Is het goed overgekomen? Gaat over BPAL.
Ymme en Sweetsixteenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:48 schreef ymme het volgende:
[..]
Daar dacht ik namelijk ook aanMisschein is het dan wat, om eerst mijn haar te ontvetten, met een andere schampoo en dat die te gebruken. Ach ik zie het wel, voorlopig best ik toch niets. Oja wel 24 Engeland
![]()
![]()
Alles sal reg kommen, Skaaiquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:52 schreef Skaai het volgende:
Zeg, ik snap er niks van.
Of er komen wéér nieuwe Lush producten aan of jullie hebben het in ons Lush-walhalla-topic over vreemde andere merken!.
Sorry voor het offtopic gaan:Pquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:45 schreef debby1973 het volgende:
nee, nog niets. Maar we zijn heel nieuwsgierig. Maerycke heeft een imp van intrigue en zit te wachten op milk moon en persephone. We gaan volgende maand een paar dingen bestellen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:56 schreef PeRi het volgende:
Ik heb besloten wat ik wil Maerycke en Debby, ik doe mee.
Ik wil Hollywood babylon, die lijkt me echt heerlijk. En een sample van Seduction elixir.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]![]()
Mutsje...
Ik zit nog steeds beschrijvingen te lezen.. daarna ga ik pas een lijstje maken. Morgaine: We gaan eerst bestellen bij The Apothecary's Cat voordat we een poging doen bij Bpal zelf omdat daar de levertijden zo lang zijn.
Wat lief van jouquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ymme en SweetsixteenIk schaam me diep, ik heb de proefjes nog niet opgestuurd. Maar ik ga zometeen naar het postkantoor!
Maar Ymme, ik heb ook een proefje met Assisi gevuld voor je, ik hoop dat hij de reis overleefd. Hij is flink ingeplakt met plakband en er zit een plastic zakje omheen
Dus dan kan je die ook even uitproberen.
SweetSixteen, ik heb er voor jou nog een proefje van een masker bij! Hij is tot en met de 22e houdbaar, dus als je hem hebt moet je hem zo snel mogelijk opmaken
Dan wil ik 'm wel van je overnemen, voor geld natuurlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:03 schreef Maerycke het volgende:
Mijn haar is na het gebruik van Retread één grote stroeve chaos...Dus ik ga 'm nog één keer proberen, maar dan op de manier waarop Debby 'm gebruikt (half uur met een handdoek).. en als het dan nog niets is, mag de rest van de pot in de aanbieding.
Ja tuurlijk! Het gaat via mijn creditcard waarschijnlijk, dus mail me even met wat je wilt hebben. Ze hebben inderdaad niet alles, maar we willen eerst proberen (en dan onze slag slaan bij BPal...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:09 schreef morgaine21 het volgende:
Ik vind het alleen zo jammer dat ze bij de apothecary's cat maar een fractie hebben van wat ze in het 'echte' lab hebben.
Ze hebben bijv. geen snake oil en die wil ik juist zo graag.
Ik ga nog eens kijken op hun site, mocht ik toch iets vinden mag ik dan met jullie mee bestellen?
Ik wil 'm zelf nog één keer proberen.. maar ik laat het je weten. En ik heb uiteraard gewoon met m'n handen in die pot zitten graven.. dus of het zo hygienisch is..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:09 schreef Marloes het volgende:
[..]
Dan wil ik 'm wel van je overnemen, voor geld natuurlijk
Ik twijfelde tussen Imperiales en Enzymion en ben dus voor Enzymion gegaan omdat ik Imperiales echt vond stinkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:11 schreef morgaine21 het volgende:
Nu weer even ot: waren er nou laatst ook problemen met imperialis? (net als bij celestial?) ik vind mijn gisteren aangeschafte imperialis echt walgelijk ruiken :S
En dat terwijl ik hem toch gecheckt had in de winkel.
IK heb ook een erg vette huid, en bij mij werkt Enzymion wel goedquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen Imperiales en Enzymion en ben dus voor Enzymion gegaan omdat ik Imperiales echt vond stinkenMaar Enzymion is ook niet fantastisch dus, hij ruikt alleen wel lekker.
Ja?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:16 schreef ymme het volgende:
[..]
IK heb ook een erg vette huid, en bij mij werkt Enzymion wel goedMaar ja, iedere huis is tenslotte verschillend!
mag ik daaruit concluderen dat het pakketje is aangekomen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:14 schreef ymme het volgende:
Ik ga een voorraad Tramp inslaan. Wat ruikt deze lekker zeg. Deze is ook zeker wel wat voor vriendje lief
JAquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:21 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
mag ik daaruit concluderen dat het pakketje is aangekomen?
Nee, idd niet meteen. Duurde wel een aantal weekjes, denk ongeveer 5. Maar volhouden dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja?
Maar.. werkte het ook gelijk vanaf het begin? Want mijn huid is dus ook vet en dat blijft zo na gebruik. Mn huid voelt echt een beetje 'viezig' aan..
Owquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:23 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee, idd niet meteen. Duurde wel een aantal weekjes, denk ongeveer 5. Maar volhouden dus![]()
Dat garandeerd natuurlijk niet, dat het bij jou ook zo gaat worden he. Jou huis is natuurlijk anders dan die van mij. Ik hoop voor je dat het wel gaat werkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ow
Dus dat bedoelden ze met 'het werkt langzaam'
Nou fijn om te horen, dan blijf ik het gebruiken
Dat was het ja. Laat het me weten, als het binnen is he. En natuurlijk wat je ervan vindquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:24 schreef morgaine21 het volgende:
celestialmaar ik heb nog niks gekregen maar ik houd moed want de post komt hier tussen 14u en 14:30
Nee dat is zo, maar ik was zo teleurgesteld dat ik het gelijk wou verbannen uit de badkamerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:25 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat garandeerd natuurlijk niet, dat het bij jou ook zo gaat worden he. Jou huis is natuurlijk anders dan die van mij. Ik hoop voor je dat het wel gaat werken![]()
Candy fluffquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:47 schreef PeRi het volgende:
Ik twijfel tussen Candy Fluff en Silky Underwear. SU is echt heerlijk, maar ik hou ook van zoet.![]()
SU heeft een hele warme geur, dus erg lekker voor in de winter. Het ruikt naar *snuffelt even aan arm* een soort oosters parfum, een beetje. Heel lekker en je krijgt er een zacht glad velletje van!quote:
Wow, wat lief van je Skaai!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ymme en SweetsixteenIk schaam me diep, ik heb de proefjes nog niet opgestuurd. Maar ik ga zometeen naar het postkantoor!
Maar Ymme, ik heb ook een proefje met Assisi gevuld voor je, ik hoop dat hij de reis overleefd. Hij is flink ingeplakt met plakband en er zit een plastic zakje omheen
Dus dan kan je die ook even uitproberen.
SweetSixteen, ik heb er voor jou nog een proefje van een masker bij! Hij is tot en met de 22e houdbaar, dus als je hem hebt moet je hem zo snel mogelijk opmaken
Mag ik die even tegen sprekenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het is tenslotte een babyshampoo, en de meeste babys hebben nog geen last van vet haar
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ooh ja en nog maar 3 nachtjes![]()
Zou je die misschien ook aan mij willen sturen? Ben ook wel benieuwd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:49 schreef debby1973 het volgende:
beschrijvingen van geurtjes maar dan in makkelijk te begrijpen taal. Wel in het engels
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:23 schreef Vava het volgende:
Ik heb trouwens besloten om de Karma zeep maar niet te kopen, ik vind het toch niet zo lekker ruiken. Een beetje Indiase mannen luchtje![]()
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:01 schreef debby1973 het volgende:
Anitra, heb je dat bestandje al gekregen?
Bij mij zorgt Enzymion er juist voor dat ik de hele dag lang geen vet gezicht krijg. Voordat ik het gebruikte had ik rond de middag altijd alweer zo'n vettig laagje, als ik met m'n vingers over m'n gezicht ging kon je het zien glimmen. Nu is dat niet meer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:07 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb deze week Enzymion gekocht, creme voor een vette huid. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik moet namelijk na een paar keer gebruik constateren dat mijn huid helemaal niet mooi mat en zuiver wordt, maar dat het nog best een soort vettig laagje heeft..
Er staat in het krantje wel dat het langzaam werkt, maar bedoelen ze daarmee dat het na een uurtje pas werkt of na een paar dagen gebruik?
Wel klote vind ik, aangezien het een creme van ¤20 was, dan verwacht ik toch wel dat hij doet wat erop staat.
Nee, net weer geprobeerd na het gebruik van Herbalism, maar het lijkt wel of het niet goed intrekt en dat het dan dus een laagje blijft op mn gezicht.(en ik smeer geen dikke laag ofzo).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:32 schreef imago het volgende:
[..]
Bij mij zorgt Enzymion er juist voor dat ik de hele dag lang geen vet gezicht krijg. Voordat ik het gebruikte had ik rond de middag altijd alweer zo'n vettig laagje, als ik met m'n vingers over m'n gezicht ging kon je het zien glimmen. Nu is dat niet meer.
Jammer dat het voor jou (tot nu toe) niet werkt
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, te moeilijk..
ik zit zo in dubio.. moet ik toch maar alles bestellen, omdat het in verhouding goedkoper is, of toch maar niet, en langzaam aan inslaan hier voor hogere prijzen, blabla
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:34 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je kunt beter daar bestellen, want alles is verser (neem ik aan) en het is stukken goedkoper. Een fles Happy Hippy (groot) scheelt bijna 5 euro met hier bijvoorbeeld.
mij bevalt 'ie primaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hoe bevalt het Tea Tree Water?
Ik koop ook alleen de veel duurdere dingen daar hoor (behalve de Olive Branch.. want straks istie op.. en ik kan niet zonder Olive Branchquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
misschien de zeepjes maar schrappen en de durdere dingen toch toevoegen
al die dilemma's
ik was wel serieusquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:53 schreef Maerycke het volgende:
Ik denk dat de eerste keuze is voor de mensen die het organiseren![]()
huh?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:08 schreef Anitra het volgende:
Ben je al bij Lush geweest MissyMirjam? Of bestel je gelijk met de engeland-bestelling mee ivm die poeder?
Nectarientje! Long time no see!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:39 schreef nectarientje het volgende:
Ik zit nu ook even op de engelse site te neuzen, maar wat is de koers van de pond tov de euro?
Je zou natuurlijk de Honey I Washed the Kids en de Rockstar kunnen schrappen aangezien die al in de Sweetie Stack zitten...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Chelsea Garden
Shampoobar weet nog niet welke
Sandstone 100 gram
Milky Bar 100 gram
Ooh la la 100 gram
Angels on Bare skin 100 gram
Flying Fox Shower gel 100 gram
olive branch
Honey I washed the kids 100 gram
Auntie Pamela 100 gram
Top Stack
sweety stack
fresh farmacy
fever 80 gram
silky underwear 100 gram
Aromant 100 gram (deodorant)
Red Rooster 100 gram
Miranda 100 gram
rockstar 100 gram
Ik lurk braaf mee hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:51 schreef Maerycke het volgende:
Nectarientje! Long time no see!![]()
Momenteel 1.48 volgens mij.. maar reken gemiddeld op 1 pond = 1,5 euro
Ik heb ze er uit gehaaldquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
La_Guiri en Debby, bedankt voor jullie scherpzinnigheid!
Ik verander het binnenkort in mijn lijstje
Dat klinkt meer dan goed!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
hm, spice mountain ruikt best lekker.
beetje naar gluhwein
Aha op die manierquote:Op zondag 21 augustus 2005 09:54 schreef Anitra het volgende:
Vava in sommige winkels hebben ze het nog! Weet dat ze het op de Leidsestraat nog hadden 1 augustus en in Maastricht hebben ze het nog. Verder weet ik het niet, het was nl een kerstzeep.
In de Leidsestraat zag ik het vorige week nog liggen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat klinkt meer dan goed!![]()
* Vava voegt spice mountain toe aan lijstje
Verkopen ze dat Spice Mountain in de winkels? Ik zie het nl niet op de Nederlandse website!
Daar zat ik ook al aan te denken idd, die winkel is te nieuw. Nouja, pech gehad. Ik heb een klein beetje hoop dat het er al is vanwege de komende kerstquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:18 schreef PeRi het volgende:
Den Bosch is een nieuwe winkel. Die hebben geen 'oude' produkten liggen dacht ik.
Dat was ik. Ik ben er nog steeds niet helemaal uit waar het door komt. Die bultjes zijn namelijk aangehouden, aan beide kanten van mn gezicht. Gisteren heb ik Aquamarina weer voor het eerst over mn hele gezicht gebruikt (eerst de ene kant alleen en de andere kant met ABOS of MoM) en ze overheersen minder. Ik weet het dus niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:44 schreef Darkphorze het volgende:
Er was iemand die builtjes van aquamarina kreeg en een test ging doen om er even mee te stoppen. Hoe is dit bevallen. Sinds jullie opmerking merk ik ook dat ik builtjes heb. Nu ben ik puistjes vrij maar krijg ik dit soort builtjes. (en daar ken ik niet vanaf blijven dus blijf ik met rode vlekjes lopen)
Aangezien mijn potjes aquamarina bijna op is blijf ik twijfelen of ik hem opnieuw zou kopen. Ik vind hem erg fijn en vind het best eng om weer puistjes te krijgen.
Wie helpt![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:02 schreef PeRi het volgende:
Ik deed het met pijn in mn hart Aventura.
Hehehe!quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:07 schreef PeRi het volgende:
Maar ik kreeg er Ultimate Shine en Happy Hippie voor!
En ik vind het niet erg, als ik jou er blij mee kan maken, door je iets te sturen wat jij niet kent. Daarbij heb ik nog een groot blok liggen, als voorraad. Ik had er drie
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:14 schreef Maerycke het volgende:
Temptation is toch nooit een kerstzeep geweest? Dat is een zeep gewoon uit de collectie is gehaald volgens mij wegens gebrek aan belangstelling en verandering van het assortiment.
Hier is die te vindenquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:13 schreef Vava het volgende:
Anitra, jij hebt toch zo'n Lush weblog? Ik vond hem erg handig en dacht hem bij mijn favorieten te hebben gezet maar ik kan het niet vinden. Heb je de link nog een keer voor me?
quote:Ooh La La Soap £2.50 100 gr.
Lemony Flutter r £3.95
Mask of Magnaminty £2.25 125 gr.
Ocean Salt f £4.95
Enchanted Eye Cream £7.95
Dream Cream £7.95
Honey Trap Lip £3.95
Bare Naked Lady Dusting Powder £4.75
Big £6.95 330 gr.
Coolaulin £2.45 100 gr.
Iridescent Glitterbug £2.95
Godiva Shampoo and Conditioning Bar £4.50
Ik ook!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:43 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ben voor ene bodylotion die naar rockstar ruikt![]()
retread in combinatie met american creamquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:45 schreef Marloes het volgende:
Even een vraagje:
Welke conditioner vinden jullie het fijnst?
It was me!quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben er weer
Maar nu moet ik bijna 8 volle topics gaan doorlezen
En bij thuiskomst lag er een flink stuk Karma op me te wachten, maar ik weet even niet meer wie me die nou ook alweer heeft toegestuurd![]()
Ahh!! Tof! Thnx!quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:03 schreef Maerycke het volgende:
[..]
It was me!
En welkom terug uiteraard! Geniet van de Karma!
toet!quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:14 schreef Marloes het volgende:
ooh echt? Nog nooit gezien, wat grappig
vertel maar wat over je lush ervaringen hèquote:
ja *geweldig*!quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:30 schreef Marloes het volgende:
[..]
vertel maar wat over je lush ervaringen hè![]()
aha, dus ik had 'm met jou gedeeld.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Funnie: ik heb je gemaild over de Snowcake
MissyM: hoe gaan we het doen met de Space Mountain?
Ik had het eerder ook al gepost, maar je reageerde niet, dus deed ik het nu maar wat minder subtielquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
aha, dus ik had 'm met jou gedeeld.
ik wist het echt niet meer..
euhm, ik heb hier 2 stukken.
bedrag wat ik heb gbetaald delen en ik stuur m op in n envelopje?
]sorryquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik had het eerder ook al gepost, maar je reageerde niet, dus deed ik het nu maar wat minder subtiel
En die oplossing lijkt me het meest logische
Mail jij jouw rek.nr, dan betaal ik en mail ik mijn adres weer.
Mailadres staat in mn profiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |