Dat was het ja. Laat het me weten, als het binnen is he. En natuurlijk wat je ervan vindquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:24 schreef morgaine21 het volgende:
celestialmaar ik heb nog niks gekregen maar ik houd moed want de post komt hier tussen 14u en 14:30
Nee dat is zo, maar ik was zo teleurgesteld dat ik het gelijk wou verbannen uit de badkamerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:25 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat garandeerd natuurlijk niet, dat het bij jou ook zo gaat worden he. Jou huis is natuurlijk anders dan die van mij. Ik hoop voor je dat het wel gaat werken![]()
Candy fluffquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:47 schreef PeRi het volgende:
Ik twijfel tussen Candy Fluff en Silky Underwear. SU is echt heerlijk, maar ik hou ook van zoet.![]()
SU heeft een hele warme geur, dus erg lekker voor in de winter. Het ruikt naar *snuffelt even aan arm* een soort oosters parfum, een beetje. Heel lekker en je krijgt er een zacht glad velletje van!quote:
Wow, wat lief van je Skaai!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ymme en SweetsixteenIk schaam me diep, ik heb de proefjes nog niet opgestuurd. Maar ik ga zometeen naar het postkantoor!
Maar Ymme, ik heb ook een proefje met Assisi gevuld voor je, ik hoop dat hij de reis overleefd. Hij is flink ingeplakt met plakband en er zit een plastic zakje omheen
Dus dan kan je die ook even uitproberen.
SweetSixteen, ik heb er voor jou nog een proefje van een masker bij! Hij is tot en met de 22e houdbaar, dus als je hem hebt moet je hem zo snel mogelijk opmaken
Mag ik die even tegen sprekenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het is tenslotte een babyshampoo, en de meeste babys hebben nog geen last van vet haar
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ooh ja en nog maar 3 nachtjes![]()
Zou je die misschien ook aan mij willen sturen? Ben ook wel benieuwd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:49 schreef debby1973 het volgende:
beschrijvingen van geurtjes maar dan in makkelijk te begrijpen taal. Wel in het engels
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:23 schreef Vava het volgende:
Ik heb trouwens besloten om de Karma zeep maar niet te kopen, ik vind het toch niet zo lekker ruiken. Een beetje Indiase mannen luchtje![]()
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:01 schreef debby1973 het volgende:
Anitra, heb je dat bestandje al gekregen?
Bij mij zorgt Enzymion er juist voor dat ik de hele dag lang geen vet gezicht krijg. Voordat ik het gebruikte had ik rond de middag altijd alweer zo'n vettig laagje, als ik met m'n vingers over m'n gezicht ging kon je het zien glimmen. Nu is dat niet meer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:07 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb deze week Enzymion gekocht, creme voor een vette huid. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik moet namelijk na een paar keer gebruik constateren dat mijn huid helemaal niet mooi mat en zuiver wordt, maar dat het nog best een soort vettig laagje heeft..
Er staat in het krantje wel dat het langzaam werkt, maar bedoelen ze daarmee dat het na een uurtje pas werkt of na een paar dagen gebruik?
Wel klote vind ik, aangezien het een creme van ¤20 was, dan verwacht ik toch wel dat hij doet wat erop staat.
Nee, net weer geprobeerd na het gebruik van Herbalism, maar het lijkt wel of het niet goed intrekt en dat het dan dus een laagje blijft op mn gezicht.(en ik smeer geen dikke laag ofzo).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:32 schreef imago het volgende:
[..]
Bij mij zorgt Enzymion er juist voor dat ik de hele dag lang geen vet gezicht krijg. Voordat ik het gebruikte had ik rond de middag altijd alweer zo'n vettig laagje, als ik met m'n vingers over m'n gezicht ging kon je het zien glimmen. Nu is dat niet meer.
Jammer dat het voor jou (tot nu toe) niet werkt
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, te moeilijk..
ik zit zo in dubio.. moet ik toch maar alles bestellen, omdat het in verhouding goedkoper is, of toch maar niet, en langzaam aan inslaan hier voor hogere prijzen, blabla
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:34 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je kunt beter daar bestellen, want alles is verser (neem ik aan) en het is stukken goedkoper. Een fles Happy Hippy (groot) scheelt bijna 5 euro met hier bijvoorbeeld.
mij bevalt 'ie primaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hoe bevalt het Tea Tree Water?
Ik koop ook alleen de veel duurdere dingen daar hoor (behalve de Olive Branch.. want straks istie op.. en ik kan niet zonder Olive Branchquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
misschien de zeepjes maar schrappen en de durdere dingen toch toevoegen
al die dilemma's
ik was wel serieusquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:53 schreef Maerycke het volgende:
Ik denk dat de eerste keuze is voor de mensen die het organiseren![]()
huh?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:08 schreef Anitra het volgende:
Ben je al bij Lush geweest MissyMirjam? Of bestel je gelijk met de engeland-bestelling mee ivm die poeder?
Nectarientje! Long time no see!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:39 schreef nectarientje het volgende:
Ik zit nu ook even op de engelse site te neuzen, maar wat is de koers van de pond tov de euro?
Je zou natuurlijk de Honey I Washed the Kids en de Rockstar kunnen schrappen aangezien die al in de Sweetie Stack zitten...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Chelsea Garden
Shampoobar weet nog niet welke
Sandstone 100 gram
Milky Bar 100 gram
Ooh la la 100 gram
Angels on Bare skin 100 gram
Flying Fox Shower gel 100 gram
olive branch
Honey I washed the kids 100 gram
Auntie Pamela 100 gram
Top Stack
sweety stack
fresh farmacy
fever 80 gram
silky underwear 100 gram
Aromant 100 gram (deodorant)
Red Rooster 100 gram
Miranda 100 gram
rockstar 100 gram
Ik lurk braaf mee hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:51 schreef Maerycke het volgende:
Nectarientje! Long time no see!![]()
Momenteel 1.48 volgens mij.. maar reken gemiddeld op 1 pond = 1,5 euro
Ik heb ze er uit gehaaldquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
La_Guiri en Debby, bedankt voor jullie scherpzinnigheid!
Ik verander het binnenkort in mijn lijstje
Dat klinkt meer dan goed!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
hm, spice mountain ruikt best lekker.
beetje naar gluhwein
Aha op die manierquote:Op zondag 21 augustus 2005 09:54 schreef Anitra het volgende:
Vava in sommige winkels hebben ze het nog! Weet dat ze het op de Leidsestraat nog hadden 1 augustus en in Maastricht hebben ze het nog. Verder weet ik het niet, het was nl een kerstzeep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |