JAquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:21 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
mag ik daaruit concluderen dat het pakketje is aangekomen?
Nee, idd niet meteen. Duurde wel een aantal weekjes, denk ongeveer 5. Maar volhouden dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja?
Maar.. werkte het ook gelijk vanaf het begin? Want mijn huid is dus ook vet en dat blijft zo na gebruik. Mn huid voelt echt een beetje 'viezig' aan..
Owquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:23 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee, idd niet meteen. Duurde wel een aantal weekjes, denk ongeveer 5. Maar volhouden dus![]()
Dat garandeerd natuurlijk niet, dat het bij jou ook zo gaat worden he. Jou huis is natuurlijk anders dan die van mij. Ik hoop voor je dat het wel gaat werkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ow
Dus dat bedoelden ze met 'het werkt langzaam'
Nou fijn om te horen, dan blijf ik het gebruiken
Dat was het ja. Laat het me weten, als het binnen is he. En natuurlijk wat je ervan vindquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:24 schreef morgaine21 het volgende:
celestialmaar ik heb nog niks gekregen maar ik houd moed want de post komt hier tussen 14u en 14:30
Nee dat is zo, maar ik was zo teleurgesteld dat ik het gelijk wou verbannen uit de badkamerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:25 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat garandeerd natuurlijk niet, dat het bij jou ook zo gaat worden he. Jou huis is natuurlijk anders dan die van mij. Ik hoop voor je dat het wel gaat werken![]()
Candy fluffquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:47 schreef PeRi het volgende:
Ik twijfel tussen Candy Fluff en Silky Underwear. SU is echt heerlijk, maar ik hou ook van zoet.![]()
SU heeft een hele warme geur, dus erg lekker voor in de winter. Het ruikt naar *snuffelt even aan arm* een soort oosters parfum, een beetje. Heel lekker en je krijgt er een zacht glad velletje van!quote:
Wow, wat lief van je Skaai!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ymme en SweetsixteenIk schaam me diep, ik heb de proefjes nog niet opgestuurd. Maar ik ga zometeen naar het postkantoor!
Maar Ymme, ik heb ook een proefje met Assisi gevuld voor je, ik hoop dat hij de reis overleefd. Hij is flink ingeplakt met plakband en er zit een plastic zakje omheen
Dus dan kan je die ook even uitproberen.
SweetSixteen, ik heb er voor jou nog een proefje van een masker bij! Hij is tot en met de 22e houdbaar, dus als je hem hebt moet je hem zo snel mogelijk opmaken
Mag ik die even tegen sprekenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het is tenslotte een babyshampoo, en de meeste babys hebben nog geen last van vet haar
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ooh ja en nog maar 3 nachtjes![]()
Zou je die misschien ook aan mij willen sturen? Ben ook wel benieuwd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:49 schreef debby1973 het volgende:
beschrijvingen van geurtjes maar dan in makkelijk te begrijpen taal. Wel in het engels
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:23 schreef Vava het volgende:
Ik heb trouwens besloten om de Karma zeep maar niet te kopen, ik vind het toch niet zo lekker ruiken. Een beetje Indiase mannen luchtje![]()
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:01 schreef debby1973 het volgende:
Anitra, heb je dat bestandje al gekregen?
Bij mij zorgt Enzymion er juist voor dat ik de hele dag lang geen vet gezicht krijg. Voordat ik het gebruikte had ik rond de middag altijd alweer zo'n vettig laagje, als ik met m'n vingers over m'n gezicht ging kon je het zien glimmen. Nu is dat niet meer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:07 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb deze week Enzymion gekocht, creme voor een vette huid. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik moet namelijk na een paar keer gebruik constateren dat mijn huid helemaal niet mooi mat en zuiver wordt, maar dat het nog best een soort vettig laagje heeft..
Er staat in het krantje wel dat het langzaam werkt, maar bedoelen ze daarmee dat het na een uurtje pas werkt of na een paar dagen gebruik?
Wel klote vind ik, aangezien het een creme van ¤20 was, dan verwacht ik toch wel dat hij doet wat erop staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |