Nectarientje! Long time no see!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:39 schreef nectarientje het volgende:
Ik zit nu ook even op de engelse site te neuzen, maar wat is de koers van de pond tov de euro?
Je zou natuurlijk de Honey I Washed the Kids en de Rockstar kunnen schrappen aangezien die al in de Sweetie Stack zitten...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Chelsea Garden
Shampoobar weet nog niet welke
Sandstone 100 gram
Milky Bar 100 gram
Ooh la la 100 gram
Angels on Bare skin 100 gram
Flying Fox Shower gel 100 gram
olive branch
Honey I washed the kids 100 gram
Auntie Pamela 100 gram
Top Stack
sweety stack
fresh farmacy
fever 80 gram
silky underwear 100 gram
Aromant 100 gram (deodorant)
Red Rooster 100 gram
Miranda 100 gram
rockstar 100 gram
Ik lurk braaf mee hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:51 schreef Maerycke het volgende:
Nectarientje! Long time no see!![]()
Momenteel 1.48 volgens mij.. maar reken gemiddeld op 1 pond = 1,5 euro
Ik heb ze er uit gehaaldquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
La_Guiri en Debby, bedankt voor jullie scherpzinnigheid!
Ik verander het binnenkort in mijn lijstje
Dat klinkt meer dan goed!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
hm, spice mountain ruikt best lekker.
beetje naar gluhwein
Aha op die manierquote:Op zondag 21 augustus 2005 09:54 schreef Anitra het volgende:
Vava in sommige winkels hebben ze het nog! Weet dat ze het op de Leidsestraat nog hadden 1 augustus en in Maastricht hebben ze het nog. Verder weet ik het niet, het was nl een kerstzeep.
In de Leidsestraat zag ik het vorige week nog liggen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat klinkt meer dan goed!![]()
* Vava voegt spice mountain toe aan lijstje
Verkopen ze dat Spice Mountain in de winkels? Ik zie het nl niet op de Nederlandse website!
Daar zat ik ook al aan te denken idd, die winkel is te nieuw. Nouja, pech gehad. Ik heb een klein beetje hoop dat het er al is vanwege de komende kerstquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:18 schreef PeRi het volgende:
Den Bosch is een nieuwe winkel. Die hebben geen 'oude' produkten liggen dacht ik.
Dat was ik. Ik ben er nog steeds niet helemaal uit waar het door komt. Die bultjes zijn namelijk aangehouden, aan beide kanten van mn gezicht. Gisteren heb ik Aquamarina weer voor het eerst over mn hele gezicht gebruikt (eerst de ene kant alleen en de andere kant met ABOS of MoM) en ze overheersen minder. Ik weet het dus niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:44 schreef Darkphorze het volgende:
Er was iemand die builtjes van aquamarina kreeg en een test ging doen om er even mee te stoppen. Hoe is dit bevallen. Sinds jullie opmerking merk ik ook dat ik builtjes heb. Nu ben ik puistjes vrij maar krijg ik dit soort builtjes. (en daar ken ik niet vanaf blijven dus blijf ik met rode vlekjes lopen)
Aangezien mijn potjes aquamarina bijna op is blijf ik twijfelen of ik hem opnieuw zou kopen. Ik vind hem erg fijn en vind het best eng om weer puistjes te krijgen.
Wie helpt![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:02 schreef PeRi het volgende:
Ik deed het met pijn in mn hart Aventura.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |