Nee, net weer geprobeerd na het gebruik van Herbalism, maar het lijkt wel of het niet goed intrekt en dat het dan dus een laagje blijft op mn gezicht.(en ik smeer geen dikke laag ofzo).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:32 schreef imago het volgende:
[..]
Bij mij zorgt Enzymion er juist voor dat ik de hele dag lang geen vet gezicht krijg. Voordat ik het gebruikte had ik rond de middag altijd alweer zo'n vettig laagje, als ik met m'n vingers over m'n gezicht ging kon je het zien glimmen. Nu is dat niet meer.
Jammer dat het voor jou (tot nu toe) niet werkt
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, te moeilijk..
ik zit zo in dubio.. moet ik toch maar alles bestellen, omdat het in verhouding goedkoper is, of toch maar niet, en langzaam aan inslaan hier voor hogere prijzen, blabla
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:34 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je kunt beter daar bestellen, want alles is verser (neem ik aan) en het is stukken goedkoper. Een fles Happy Hippy (groot) scheelt bijna 5 euro met hier bijvoorbeeld.
mij bevalt 'ie primaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hoe bevalt het Tea Tree Water?
Ik koop ook alleen de veel duurdere dingen daar hoor (behalve de Olive Branch.. want straks istie op.. en ik kan niet zonder Olive Branchquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
misschien de zeepjes maar schrappen en de durdere dingen toch toevoegen
al die dilemma's
ik was wel serieusquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:53 schreef Maerycke het volgende:
Ik denk dat de eerste keuze is voor de mensen die het organiseren![]()
huh?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:08 schreef Anitra het volgende:
Ben je al bij Lush geweest MissyMirjam? Of bestel je gelijk met de engeland-bestelling mee ivm die poeder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |