Ben ik het helemaal mee eens! Ik doe met veel dingen langer dan de fa of neutralquote:lush is in principe niet zo duur het is duur in aanschaf maar je doet er langer mee als dan met normale douchegel/shampoo etc. als ik het zo bekijk..
Ik moest wat verzinnen, dan maar met 2 Lush namenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:46 schreef Maerycke het volgende:
Picasso vind ik niet zo sexy hoor..(ook niet als Lush nee.. sorry
)
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:49 schreef Kyara het volgende:
Die foto van Skaai in de OP![]()
Enneh, ik doe idd langer met mijn Lush spulletjes dan met andere douchegels en shampoos enzo. Ware het niet dat ik toen aan 1 shampoo en 1 douchegel genoeg had.......
gebruik jij het als maskerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:11 schreef Ripley het volgende:
Gisteren voor het eerst de aquamarina geprobeerd!
Ik ben helemaal om, wat een lekker spul zeg! Mijn huid was en is superzacht er van! Vriendeje vond het ook een erg lief maskertje ivm die groene hard wordende monsters. I quote: " Wat zie je er lief uit, net of je je hoofd in de knoflooksaus hebt gedoopt"
Ja, dat is ook de bedoeling geloof ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
gebruik jij het als maskerwie doet dat nog meer?
ik smeer het op onder de douche, masseer het even lekker uit/in, en speol het af.
Ow, dat vond ik reuze meevallen. Maar hij kwam ook net uit de ijskastquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:18 schreef Sanne het volgende:
Het is heerlijk spul!
Al moet je wel even wennen aan die geur op je nuchtere maag.
You snap the whip!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, weet iemand een bodyscrub achtig iets wat voor mannen geschikt is bij de Lush?![]()
Oeh, die vond ik erg lekker ruiken zelf! Scrubt die goed?quote:
Ow, okayquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:36 schreef Sanne het volgende:
Hij scrubt heerlijk.
Het enige nadeel is dat ie zwart is en dat je je douche wel even moet schoonmaken wil je die wit houden.
9 September is er 1 in de Leidsestraat, volgens mij was daar nog wel plek voor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, okayBen benieuwd, zal die zeker volgende keer even scoren
Is de eerstvolgende avond echt pas in oktober?
Ik gebruik Aquamarina ook als masker, dat wil zeggen, ik laat het altijd even een paar minuutjes hard worden, en spoel het dan af. Dan voelt mn gezicht nog zachter aanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
gebruik jij het als maskerwie doet dat nog meer?
ik smeer het op onder de douche, masseer het even lekker uit/in, en speol het af.
Welke gebruik jij dan? Ik ben namelijk ook dol op appeltjesgeurenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:19 schreef _evenstar_ het volgende:
heil aan de shampooen wat ruik ik lekker appeltjes frips
heb proefje van de temptation gekregenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Welke gebruik jij dan? Ik ben namelijk ook dol op appeltjesgeuren
Ik heb geen idee. Ik heb stukken gepakt die al ingepakt waren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:32 schreef PeRi het volgende:
Mijn Prince zeep heeft niet zulke leuke witte dingetjes bovenin, dies helemaal lichtblauw
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:32 schreef Kyara het volgende:
Temptation is toch geen zeep, geen shampoo?
Dat is flink balen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:48 schreef morgaine21 het volgende:
net weer ff naar de lush geweest en ik denk dat ik slecht nieuws heb voor al die mensen die glamrock 'besteld' hadden. Er lagen dr nog maar 3 (eentje met blikje) Of is degene die ze zou halen misschien al geweest en waren dr daarom nog maar zo weinig:P?
Ik begin wel een beetje genoeg te krijgen van het feit dat ik steeds moet bedelen om proefjes, ik ben toch een goede klant; ze kennen me iig.
Vandaag kreeg ik met veel moeite een proefje pied de pepper los gepeuterd. toen ik keek zag ik dat er net genoeg in zat voor 1 voet ofzo :S
@ymme: heb je mij pakje al? Ik heb nog niks stomme tgp ook!
wij kregen zonder te vragen 2 proefjes waarvan 1 zo;n 50/60 gram is al dan niet meer..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:48 schreef morgaine21 het volgende:
net weer ff naar de lush geweest en ik denk dat ik slecht nieuws heb voor al die mensen die glamrock 'besteld' hadden. Er lagen dr nog maar 3 (eentje met blikje) Of is degene die ze zou halen misschien al geweest en waren dr daarom nog maar zo weinig:P?
Ik begin wel een beetje genoeg te krijgen van het feit dat ik steeds moet bedelen om proefjes, ik ben toch een goede klant; ze kennen me iig.
Vandaag kreeg ik met veel moeite een proefje pied de pepper los gepeuterd. toen ik keek zag ik dat er net genoeg in zat voor 1 voet ofzo :S
@ymme: heb je mij pakje al? Ik heb nog niks stomme tgp ook!
Heb alles alquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:53 schreef lotje11 het volgende:
He Morgaine kom je ook naar de vip avond in Maastricht? Of heb je alles al
Hoe bevalt die babyshampoo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:37 schreef Skaai het volgende:
Foto![]()
![]()
Maareh... glamrock? Sexy? Picasso? Prince?
Ik ben het spoor bijster, waarom ken ik dat niet?
't geeft ook niks. Het is alleen zo jammer, want die van jou ziet er leuker uit zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:40 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb stukken gepakt die al ingepakt waren.![]()
dat lijkt mij zo gek nog nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:55 schreef imago het volgende:
MissyMirjaM, ik doe binnenkort dus mee aan de bestelling van o.a. Maerycke in Engeland. Dan krijg ik dus van haar dat weer in een pakketje opgestuurd. Wil jij dan samen met mij bestellen en het bij mij afhalen ofzo? Of ik bij jou? Of had je iets anders slims in gedachten?
ik heb het gemist!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:18 schreef PeRi het volgende:
Zou het helpen als Jessie, ET en ik samen een mail zouden sturen? Ik wil eigenlijk ook gewoon bellen ofzo. Ik ben echt pissig over de mail die Jessie kreeg van ze.
quote:Dank voor je emailtje.
We vinden het heel vervelend dat je niet tevreden bent over Celestial. Voordat we het nieuwe potje naar je verstuurd hebben, hebben we het geopend en gekeken en geroken of er iets aan mankeerde. We hebben het aan verschillende mensen laten ruiken en iedereen was het er over eens dat de Celestial deze keer zeker goed was. Ook vanuit de fabriek zijn geen berichten binnengekomen dat deze Celestial verkeerd is. Alle potten worden namelijk uitgebreid op het lab getest en mocht er iets niet kloppen worden de potten teruggehaald. Ook dit is bij je laatste potje niet het geval. De producten van Lush zijn handgemaakt en kunnen daarom soms wat van geur of structuur wisselen. Helaas kunnen we je daarom ook geen nieuw potje versturen. Je kunt de Celestial gewoon gebruiken.
We hopen dat je vervelende ervaring met deze crème niet van invloed is op je mening op de rest van onze producten.
Met vriendelijke groet,
Lush Mailorder Team
Volgens mij is mark gewoon een viezerikjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:50 schreef morgaine21 het volgende:
Jullie maken me helemaal gek met dat bacon gedoe!
Ik heb vanmiddag imperialis gekocht gemaakt door, jawel, Mark op 02/07/05 en nu ruik ik ook constant iets vieizgs erin :S
zou hij veel bacon eten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens mij is mark gewoon een viezerikje
Ja ik zit te denken om ze én te mailen én mn nieuwe potje te bewaren tot wanneer ik weer in A'dam ben en het mee te nemen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
en hij ruikt nog steeds vies?
weet je wat je moet doen?
gewoon naar de winkel, geen woord reppen over demail
Volgens mij heb ik daardoor zelfs ook minder nodig omdat het makkelijker uitsmeertquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:45 schreef debby1973 het volgende:
Mijn gorgeous is ook heel vloeibaar, meer als een lotion. Maar dat vind ik wel lekker.
Ik snap je irritatie.. echt...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:47 schreef jessie het volgende:
Ja en dat zou wel heel dom zijn toch?
Dat het recept voor celestial de ene keer dit en de andere keer dat is.
Celestial moet gewoon celestial zijn.
Als ik een creme van de hema koop is die over 3 jaar nog precies t zelfde. En zo hoort het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |