abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29787645
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:55 schreef imago het volgende:
MissyMirjaM, ik doe binnenkort dus mee aan de bestelling van o.a. Maerycke in Engeland. Dan krijg ik dus van haar dat weer in een pakketje opgestuurd. Wil jij dan samen met mij bestellen en het bij mij afhalen ofzo? Of ik bij jou? Of had je iets anders slims in gedachten?
dat lijkt mij zo gek nog niet
hoe binnenkort is binnenkort?
ik ben nog niet aan een lijst begonnen..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29787667
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:18 schreef PeRi het volgende:
Zou het helpen als Jessie, ET en ik samen een mail zouden sturen? Ik wil eigenlijk ook gewoon bellen ofzo. Ik ben echt pissig over de mail die Jessie kreeg van ze.
ik heb het gemist!
wart kreeg ze als antwoord?
pi_29787692
quote:
Dank voor je emailtje.

We vinden het heel vervelend dat je niet tevreden bent over Celestial. Voordat we het nieuwe potje naar je verstuurd hebben, hebben we het geopend en gekeken en geroken of er iets aan mankeerde. We hebben het aan verschillende mensen laten ruiken en iedereen was het er over eens dat de Celestial deze keer zeker goed was. Ook vanuit de fabriek zijn geen berichten binnengekomen dat deze Celestial verkeerd is. Alle potten worden namelijk uitgebreid op het lab getest en mocht er iets niet kloppen worden de potten teruggehaald. Ook dit is bij je laatste potje niet het geval. De producten van Lush zijn handgemaakt en kunnen daarom soms wat van geur of structuur wisselen. Helaas kunnen we je daarom ook geen nieuw potje versturen. Je kunt de Celestial gewoon gebruiken.

We hopen dat je vervelende ervaring met deze crème niet van invloed is op je mening op de rest van onze producten.

Met vriendelijke groet,

Lush Mailorder Team
Whatever I want.
pi_29788149
en hij ruikt nog steeds vies?
weet je wat je moet doen?
gewoon naar de winkel, geen woord reppen over demail
pi_29788180
Jullie maken me helemaal gek met dat bacon gedoe!
Ik heb vanmiddag imperialis gekocht gemaakt door, jawel, Mark op 02/07/05 en nu ruik ik ook constant iets vieizgs erin :S
pi_29788375
okay, okay. ik heb net het 1 en ander opnline omgerekend, en een lijst samengesteld van spul wat ik eventueel zou willen hebben.
maar daar moetw el flink in geschrapt worden zie ik al..
pi_29788378
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:50 schreef morgaine21 het volgende:
Jullie maken me helemaal gek met dat bacon gedoe!
Ik heb vanmiddag imperialis gekocht gemaakt door, jawel, Mark op 02/07/05 en nu ruik ik ook constant iets vieizgs erin :S
Volgens mij is mark gewoon een viezerikje
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_29788392
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:59 schreef Ripley het volgende:

[..]

Volgens mij is mark gewoon een viezerikje
zou hij veel bacon eten?
pi_29788424
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
en hij ruikt nog steeds vies?
weet je wat je moet doen?
gewoon naar de winkel, geen woord reppen over demail
Ja ik zit te denken om ze én te mailen én mn nieuwe potje te bewaren tot wanneer ik weer in A'dam ben en het mee te nemen.
Whatever I want.
pi_29789652
Peri dat meen je niet!!!
Is de jouwe ook zo dun dat als je t potje schuin houd dat het er zo uitloopt/druppelt?
Eigenlijk ben ik stiekum wel een beetje blij dat t dus echt niet aan mij ligt. Alleen vind ik het voor jou dan weer super lullig.
Ik ga je vanavond ff mailen (kunnen we elkaar ff toevoegen op msn misschien makkelijker) als de kids op bed liggen enzo.
Met zijn allen een mail vind ik wel een heel goed idee.
Ik had ze gister nog een mail gestuurd maar niks meer gehoord natuulijk.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29789725
Hij is niet zo vloeibaar als mn imperialis, maar ik moet 'm niet op zn kant houden nee. Voeg me vanavond toe idd.
Whatever I want.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:28:09 #87
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29790316
Peri en Jessie
we zitten dus alledrie in hetzelfde schuitje..

Die van mij is dus net zo twijfelachtig als die van Peri (de ene keer ruikt 't 'mwoah' de andere 'gatver' en de volgende keer 'best ok')
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29790527
Ik bedoel het niet flauw, maar kan het niet zo zijn dat je alleen dénkt dat je het ruikt? Of misschien heeft het altijd zo geroken maar valt het nu pas op ofzo?

Zo niet, zet em op met je boze brieven!!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_29790608
Nee hier ruik je t echt. Ik liet hem aan mijn vent ruiken en die zei ook, moet dit vanille zijn? Dan wil ik nooit geen ijsjes meer (is dus gek op vanilleijs) En de baconlucht is hier minder dan bij de vorige 2 potjes. Maar naar vanille ruikt het dus echt niet. Niks zoetigs aan. Alleen maar zo dun als melk/yoghurt.
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:39:25 #90
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29790668
Mijn Gorgeous is ook zo'n beetje vloeibaar maar ruikt uitstekend, de dikte van het produkt maakt op zich natuurlijk niet zo uit. Dat verschil zit bijvoorbeeld ook bij de flessen douchgel van verschillende batches. Dat het naar ruikt, is natuurlijk wel vervelend.
pi_29790760
Nou ja de dikte vind ik wel belangrijk. En is ook raar dat het ene dik is en het andere dun. Toen ik hier t potje opende kwam er dus gelijk een hele scheut uit. Het zat echt helemaal tussen de deksel en naast t potje dus.
Dat van die batches sorry hoor, maar daar trap je toch niet in? Een produkt hoort telkens t zelfde te zijn zo niet dan doen ze toch echt iets verkeerd.
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:44:20 #92
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29790823
Heel eerlijk gezegd maakt het mij echt niets uit hoe dik een produkt is... maar daar kunnen de meningen over verschillen ja. Ik denk dat de recepten niet zo heel erg vastliggen als dat we wel denken en dat het daarom nog wel eens verschilt.
pi_29790874
Mijn gorgeous is ook heel vloeibaar, meer als een lotion. Maar dat vind ik wel lekker.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:47:10 #94
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29790917
Zelfs mijn Celestial ruikt nu naar bacon.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_29790932
Ja en dat zou wel heel dom zijn toch?
Dat het recept voor celestial de ene keer dit en de andere keer dat is.
Celestial moet gewoon celestial zijn.
Als ik een creme van de hema koop is die over 3 jaar nog precies t zelfde. En zo hoort het.
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:47:37 #96
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29790937
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 19:45 schreef debby1973 het volgende:
Mijn gorgeous is ook heel vloeibaar, meer als een lotion. Maar dat vind ik wel lekker.
Volgens mij heb ik daardoor zelfs ook minder nodig omdat het makkelijker uitsmeert
pi_29790944
Sanne
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:49:08 #98
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29791002
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 19:47 schreef jessie het volgende:
Ja en dat zou wel heel dom zijn toch?
Dat het recept voor celestial de ene keer dit en de andere keer dat is.
Celestial moet gewoon celestial zijn.
Als ik een creme van de hema koop is die over 3 jaar nog precies t zelfde. En zo hoort het.
Ik snap je irritatie.. echt... Maar het blijft inderdaad allemaal handwerk, waardoor het wel eens kan verschillen. Dat accepteer je of dat doe je niet.

Ik ben wel met iedereen eens dat het dus niet naar bacon zou moeten ruiken... want dat is gewoon smerig...
pi_29791055
Misschien dat ze in Duitsland gelijk hebben en dat het door de warmte komt.
pi_29791170
Ja maar hoe zie jij handwerk dan voor je?
Dat ze op gevoel een snufje van dit of dat doen dan?
Machinaal kan er ook veel fout gaan hoor.
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')