Alles sal reg kommen, Skaaiquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:52 schreef Skaai het volgende:
Zeg, ik snap er niks van.
Of er komen wéér nieuwe Lush producten aan of jullie hebben het in ons Lush-walhalla-topic over vreemde andere merken!.
Sorry voor het offtopic gaan:Pquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:45 schreef debby1973 het volgende:
nee, nog niets. Maar we zijn heel nieuwsgierig. Maerycke heeft een imp van intrigue en zit te wachten op milk moon en persephone. We gaan volgende maand een paar dingen bestellen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:56 schreef PeRi het volgende:
Ik heb besloten wat ik wil Maerycke en Debby, ik doe mee.
Ik wil Hollywood babylon, die lijkt me echt heerlijk. En een sample van Seduction elixir.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]![]()
Mutsje...
Ik zit nog steeds beschrijvingen te lezen.. daarna ga ik pas een lijstje maken. Morgaine: We gaan eerst bestellen bij The Apothecary's Cat voordat we een poging doen bij Bpal zelf omdat daar de levertijden zo lang zijn.
Wat lief van jouquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ymme en SweetsixteenIk schaam me diep, ik heb de proefjes nog niet opgestuurd. Maar ik ga zometeen naar het postkantoor!
Maar Ymme, ik heb ook een proefje met Assisi gevuld voor je, ik hoop dat hij de reis overleefd. Hij is flink ingeplakt met plakband en er zit een plastic zakje omheen
Dus dan kan je die ook even uitproberen.
SweetSixteen, ik heb er voor jou nog een proefje van een masker bij! Hij is tot en met de 22e houdbaar, dus als je hem hebt moet je hem zo snel mogelijk opmaken
Dan wil ik 'm wel van je overnemen, voor geld natuurlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:03 schreef Maerycke het volgende:
Mijn haar is na het gebruik van Retread één grote stroeve chaos...Dus ik ga 'm nog één keer proberen, maar dan op de manier waarop Debby 'm gebruikt (half uur met een handdoek).. en als het dan nog niets is, mag de rest van de pot in de aanbieding.
Ja tuurlijk! Het gaat via mijn creditcard waarschijnlijk, dus mail me even met wat je wilt hebben. Ze hebben inderdaad niet alles, maar we willen eerst proberen (en dan onze slag slaan bij BPal...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:09 schreef morgaine21 het volgende:
Ik vind het alleen zo jammer dat ze bij de apothecary's cat maar een fractie hebben van wat ze in het 'echte' lab hebben.
Ze hebben bijv. geen snake oil en die wil ik juist zo graag.
Ik ga nog eens kijken op hun site, mocht ik toch iets vinden mag ik dan met jullie mee bestellen?
Ik wil 'm zelf nog één keer proberen.. maar ik laat het je weten. En ik heb uiteraard gewoon met m'n handen in die pot zitten graven.. dus of het zo hygienisch is..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:09 schreef Marloes het volgende:
[..]
Dan wil ik 'm wel van je overnemen, voor geld natuurlijk
Ik twijfelde tussen Imperiales en Enzymion en ben dus voor Enzymion gegaan omdat ik Imperiales echt vond stinkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:11 schreef morgaine21 het volgende:
Nu weer even ot: waren er nou laatst ook problemen met imperialis? (net als bij celestial?) ik vind mijn gisteren aangeschafte imperialis echt walgelijk ruiken :S
En dat terwijl ik hem toch gecheckt had in de winkel.
IK heb ook een erg vette huid, en bij mij werkt Enzymion wel goedquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen Imperiales en Enzymion en ben dus voor Enzymion gegaan omdat ik Imperiales echt vond stinkenMaar Enzymion is ook niet fantastisch dus, hij ruikt alleen wel lekker.
Ja?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:16 schreef ymme het volgende:
[..]
IK heb ook een erg vette huid, en bij mij werkt Enzymion wel goedMaar ja, iedere huis is tenslotte verschillend!
mag ik daaruit concluderen dat het pakketje is aangekomen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:14 schreef ymme het volgende:
Ik ga een voorraad Tramp inslaan. Wat ruikt deze lekker zeg. Deze is ook zeker wel wat voor vriendje lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |