abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29808125
Ja ik heb 'imps' van:

Wanton
Black phoenix
laudanum
Zombi
Salome
Snake oil (--> mn absolute favoriet tot nu toe!)
nocnitsja

Heb jij er ook al van geprobeerd?
pi_29808174
nee, nog niets. Maar we zijn heel nieuwsgierig. Maerycke heeft een imp van intrigue en zit te wachten op milk moon en persephone. We gaan volgende maand een paar dingen bestellen.
  † In Memoriam † zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:52:06 #153
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29808350
Zeg, ik snap er niks van.
Of er komen wéér nieuwe Lush producten aan of jullie hebben het in ons Lush-walhalla-topic over vreemde andere merken!

.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_29808407
Ja, is een beetje off topic. Het gaat inderdaad over een ander merk.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:54:42 #155
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29808415
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:52 schreef Skaai het volgende:
Zeg, ik snap er niks van.
Of er komen wéér nieuwe Lush producten aan of jullie hebben het in ons Lush-walhalla-topic over vreemde andere merken!

.
Alles sal reg kommen, Skaai

En mijn imp van Bpal is helemaal fantastisch!
pi_29808434
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:45 schreef debby1973 het volgende:
nee, nog niets. Maar we zijn heel nieuwsgierig. Maerycke heeft een imp van intrigue en zit te wachten op milk moon en persephone. We gaan volgende maand een paar dingen bestellen.
Sorry voor het offtopic gaan:P
Over BPAL (black phoenix alchemy lab) lees je ook veel op het engelse lush forum, dit zijn parfum olien van erg hoge kwaliteit (vind ik zelf dan) en werken, net als lush, erg verslavend.

@debby1973: gaan jullie bij het lab zelf bestellen?
pi_29808469
Ik heb besloten wat ik wil Maerycke en Debby, ik doe mee.
Whatever I want.
pi_29808490
@morgaine, nee daar schijnt het nogal lang te duren voordat het geleverd wordt. Waar heb jij besteld?
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:58:07 #159
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29808502
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:56 schreef PeRi het volgende:
Ik heb besloten wat ik wil Maerycke en Debby, ik doe mee.

Mutsje...

Ik zit nog steeds beschrijvingen te lezen.. daarna ga ik pas een lijstje maken. Morgaine: We gaan eerst bestellen bij The Apothecary's Cat voordat we een poging doen bij Bpal zelf omdat daar de levertijden zo lang zijn.
pi_29808531
Ripley, ik heb je gemaild op ripley [at] fok. Kon geen ander mailadres vinden, hoop dat die het doet.
Whatever I want.
pi_29808558
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:58 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Mutsje...

Ik zit nog steeds beschrijvingen te lezen.. daarna ga ik pas een lijstje maken. Morgaine: We gaan eerst bestellen bij The Apothecary's Cat voordat we een poging doen bij Bpal zelf omdat daar de levertijden zo lang zijn.
Ik wil Hollywood babylon, die lijkt me echt heerlijk. En een sample van Seduction elixir.
Jammer dat van HB geen sample is, maja. De rest lijkt me ook wel lekker, maar toch net niet of twijfelgeval.

En dan ga ik nu douchen. Bedankt Debby, door jouw bestandje heb ik het nu een uur moeten uitstellen, mn Lush douche
Whatever I want.
pi_29808641
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:27 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ymme en Sweetsixteen Ik schaam me diep, ik heb de proefjes nog niet opgestuurd. Maar ik ga zometeen naar het postkantoor!

Maar Ymme, ik heb ook een proefje met Assisi gevuld voor je, ik hoop dat hij de reis overleefd. Hij is flink ingeplakt met plakband en er zit een plastic zakje omheen
Dus dan kan je die ook even uitproberen.

SweetSixteen, ik heb er voor jou nog een proefje van een masker bij! Hij is tot en met de 22e houdbaar, dus als je hem hebt moet je hem zo snel mogelijk opmaken
Wat lief van jou
Ik ga maandag bij de brievenbus liggen
pi_29808664
Sorry Peri. ha ha ha, ga maar snel lushen dan.
pi_29808668
@ Peri. sorry dat jou enveloppe nog niet weg is. Volgens mij heb ik er wel een van jou gekregen, met een gelig zeepje erin kan dat? Hoe heet deze ookal weer dan? Ik ben in het weekend altijd vergeetachtig
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:07:25 #165
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_29808726
Ik heb deze week Enzymion gekocht, creme voor een vette huid. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik moet namelijk na een paar keer gebruik constateren dat mijn huid helemaal niet mooi mat en zuiver wordt, maar dat het nog best een soort vettig laagje heeft..
Er staat in het krantje wel dat het langzaam werkt, maar bedoelen ze daarmee dat het na een uurtje pas werkt of na een paar dagen gebruik?
Wel klote vind ik, aangezien het een creme van ¤20 was, dan verwacht ik toch wel dat hij doet wat erop staat.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:09:13 #166
57434 Marloes
Digital Love
pi_29808779
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:03 schreef Maerycke het volgende:
Mijn haar is na het gebruik van Retread één grote stroeve chaos... Dus ik ga 'm nog één keer proberen, maar dan op de manier waarop Debby 'm gebruikt (half uur met een handdoek).. en als het dan nog niets is, mag de rest van de pot in de aanbieding.
Dan wil ik 'm wel van je overnemen, voor geld natuurlijk
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_29808794
Ik vind het alleen zo jammer dat ze bij de apothecary's cat maar een fractie hebben van wat ze in het 'echte' lab hebben.
Ze hebben bijv. geen snake oil en die wil ik juist zo graag.
Ik ga nog eens kijken op hun site, mocht ik toch iets vinden mag ik dan met jullie mee bestellen?
pi_29808827
Nu weer even ot: waren er nou laatst ook problemen met imperialis? (net als bij celestial?) ik vind mijn gisteren aangeschafte imperialis echt walgelijk ruiken :S
En dat terwijl ik hem toch gecheckt had in de winkel.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:12:24 #169
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29808860
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 13:09 schreef morgaine21 het volgende:
Ik vind het alleen zo jammer dat ze bij de apothecary's cat maar een fractie hebben van wat ze in het 'echte' lab hebben.
Ze hebben bijv. geen snake oil en die wil ik juist zo graag.
Ik ga nog eens kijken op hun site, mocht ik toch iets vinden mag ik dan met jullie mee bestellen?
Ja tuurlijk! Het gaat via mijn creditcard waarschijnlijk, dus mail me even met wat je wilt hebben. Ze hebben inderdaad niet alles, maar we willen eerst proberen (en dan onze slag slaan bij BPal... ) Overigens gaan we pas eind volgende maand bestellen.. want we gaan eerst nog een grote bestelling doen bij Lush in Engeland deze maand.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:13:30 #170
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29808886
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 13:09 schreef Marloes het volgende:

[..]

Dan wil ik 'm wel van je overnemen, voor geld natuurlijk
Ik wil 'm zelf nog één keer proberen.. maar ik laat het je weten. En ik heb uiteraard gewoon met m'n handen in die pot zitten graven.. dus of het zo hygienisch is.. Ik zeg het maar even...
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:14:12 #171
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_29808903
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 13:11 schreef morgaine21 het volgende:
Nu weer even ot: waren er nou laatst ook problemen met imperialis? (net als bij celestial?) ik vind mijn gisteren aangeschafte imperialis echt walgelijk ruiken :S
En dat terwijl ik hem toch gecheckt had in de winkel.
Ik twijfelde tussen Imperiales en Enzymion en ben dus voor Enzymion gegaan omdat ik Imperiales echt vond stinken Maar Enzymion is ook niet fantastisch dus, hij ruikt alleen wel lekker.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_29808926
Ik ga een voorraad Tramp inslaan. Wat ruikt deze lekker zeg. Deze is ook zeker wel wat voor vriendje lief
pi_29808958
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 13:14 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik twijfelde tussen Imperiales en Enzymion en ben dus voor Enzymion gegaan omdat ik Imperiales echt vond stinken Maar Enzymion is ook niet fantastisch dus, hij ruikt alleen wel lekker.
IK heb ook een erg vette huid, en bij mij werkt Enzymion wel goed Maar ja, iedere huis is tenslotte verschillend!
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:17:56 #174
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_29809006
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 13:16 schreef ymme het volgende:

[..]

IK heb ook een erg vette huid, en bij mij werkt Enzymion wel goed Maar ja, iedere huis is tenslotte verschillend!
Ja?
Maar.. werkte het ook gelijk vanaf het begin? Want mijn huid is dus ook vet en dat blijft zo na gebruik. Mn huid voelt echt een beetje 'viezig' aan..
Ziggy played guitar
pi_29809117
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 13:14 schreef ymme het volgende:
Ik ga een voorraad Tramp inslaan. Wat ruikt deze lekker zeg. Deze is ook zeker wel wat voor vriendje lief
mag ik daaruit concluderen dat het pakketje is aangekomen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')