Is dat een verkapte terugvindpost?quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:09 schreef Mike het volgende:
Terugvindposts worden verwijderd. Je kunt een topic bookmarken of gewoon even terugzoeken in FTR...het staat bijna altijd wel bovenin.
Juist, maar sommige mensen kijken liever niet in hun bookmarks maar willen vanuit hun "My Active Topics" heel fok doorbrowsen...zoals ik (heeft MAT als snelkoppeling in mn bookmarks toolbar...)quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:09 schreef Mike het volgende:
Terugvindposts worden verwijderd. Je kunt een topic bookmarken of gewoon even terugzoeken in FTR...het staat bijna altijd wel bovenin.
Dat probleem is opgelost als je wat koopt of op iemand reageert.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:00 schreef slindenau het volgende:
[..]
Juist, maar sommige mensen kijken liever niet in hun bookmarks maar willen vanuit hun "My Active Topics" heel fok doorbrowsen...zoals ik (heeft MAT als snelkoppeling in mn bookmarks toolbar...)
Verkapte TVP voor mn DVD'tjes voor maand April. Mn grootste bestelling tot nu toe, 65 euri...totaal 18 schijfjes.
Het raadsel opgelostquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:58 schreef FremantleDockers het volgende:
[afbeelding]
Deze dus, plus nog wat zut uit de 3/33 (ja ik weet dat de DTS maar half bitrate is), maar daar gaat het nou niet om. Wat ik me afvraag is, in het boekje staat een stuk text van Irvin Welsh, (c) 1997, en daaronder staat "The Criterian Collection" als bron van de text.
Het zal wel een type-fout zijn, maar het grotere mysterie is dat er helemaal geen criterion van Trainspotting is! Heb ik een teruggetrokken versie gemist? Komt er binnenkort een? Bestaat er wellicht toch een Criterian Collection naast de bekende variant met de o?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:49 schreef Hare het volgende:
[..]
Het raadsel opgelost
Criterion bestaat al wel wat langer dan de dvd
Ben daar ook nog steeds op aan het wachtenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:54 schreef Smots het volgende:
[..]
En als ze deze laserdisc nou ook nog op dvd knikkeren dan zijn we allemaal een klein beetje blijer:
http://www.imdb.com/title/tt0119174/laserdisc
Krijg nou tieten... Criterion laserdiscs... Nooit van gehoord!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:49 schreef Hare het volgende:
[..]
Het raadsel opgelost
Criterion bestaat al wel wat langer dan de dvd
Tssss...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:59 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Krijg nou tieten... Criterion laserdiscs... Nooit van gehoord!
Thanx voor de info!
Wat voor versie is die Fucking Amal, want mijn hoesje ziet er heel anders uitquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:43 schreef WheeleE het volgende:
Uit 1 bestelling bij Bol.com:
[afbeelding]
L'Oursquote:
Ik wou zeggen. Ik kan me nog herinneren dat ik hem samen met m'n ouders in de bios heb gekeken en helemaal verdrietig wasquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:59 schreef Saviola het volgende:
[..]
L'Oursdas pure nostalgie..
* pinkt een traantje weg
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:44 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb er enkele binnen:
Cidade de Deus
Toni
Ballad of a Soldier
en nog een, maar die titel weet ik zo niet meer. zal straks proberen een cover te posten
Zelfs na het verwijderen staat hij nog steeds in je AT.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:13 schreef Little_Meanie het volgende:
Fucking bastardquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:29 schreef Ash het volgende:
Gister/vannacht op het Brussel's Film Festival:
[afbeelding]
Laten signeren door de Regisseur Paul Schrader net als Anti "Mr Spuck" Christ![]()
Hier een foto van AntiChrist tijdens het festival
[afbeelding]![]()
Nou omdat ik niet zo lullig wil zijn, om alleen AntiChrists foto te plaatsen, hier dan ook een foto van ons beiden:
[afbeelding]
Same herequote:
Volgens mij ligt ie bij de douanequote:Op maandag 21 maart 2005 17:00 schreef pascalheister het volgende:
Vandaag Rammstein - Lichtspielhaus ontvangen van DVDsoon, maar nog steeds geen Ray L.E.
Dit vond ik zo`n saaie film. Ik vond hem zeker niet slecht ofzo. Maar ik viel bijna in slaap.quote:
Moet je hem misschien toch nog een keertje kijkenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:17 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Dit vond ik zo`n saaie film. Ik vond hem zeker niet slecht ofzo. Maar ik viel bijna in slaap.
Het ziet er allemaal erg mooi uit. Maar er gebeurde bijna niks. En toch lees ik alleen maar positieve recensies. En het is ook niet zo dat ik niet val langzame films hou
Ik heb hem niet eens afgekeken....quote:Op maandag 21 maart 2005 20:22 schreef Hare het volgende:
[..]
Moet je hem misschien toch nog een keertje kijken
Nee dames en heren, het is geen double disc setquote:
Die is niet limited, die is OOPquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:38 schreef kinky_queen het volgende:
en de limited edition van
[afbeelding]
Ze wisten waarschijnlijk al dat ie snel OOP zou rakenquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Vreemd dat er een sticker op zit met 'available for a limited time'
![]()
[afbeelding]
Mooie hoes, ik heb zelf de gewone R2 release zoals die bij de FRS te koop is.quote:
hehe, en ook THE SILENCE OF THE LAMBS, NOTORIOUS en STRAW DOGS al in de rekken...quote:
nah lekkere deal dan nou maar hopen dat Hare niet hetzelfde geintje bij mij gaat flikken met mn amelie tinquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:48 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
hehe, en ook THE SILENCE OF THE LAMBS, NOTORIOUS en STRAW DOGS al in de rekken...
Ik had een deal met John Sital over THE KILLER voor 100,- gaatie opeens zeggen dat hij er eigenlijk 180,- voor wil hebben...
![]()
En SALO komt nog wel een x, maar echt niet voor
$ 875,-
[afbeelding]
The Notebook is ook onderweg naar mijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:00 schreef Durbin het volgende:
Ach, shit, helemaal vergeten te zeggen, de prijs is toch 60 euro duurder geworden. Maar goed, besteld is besteld hequote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:00 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nah lekkere deal dan nou maar hopen dat Hare niet hetzelfde geintje bij mij gaat flikken met mn amelie tin
Misschien is dit wat voor je?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:48 schreef kinky_queen het volgende:
Ik had een deal met John Sital over THE KILLER voor 100,- gaatie opeens zeggen dat hij er eigenlijk 180,- voor wil hebben...
Nou, Ik had het idee dat het een uitklapbare digipack ofzo was, maar het blijken twee (stevig) kartonnen omhulsels te zijn die inelkaar schuiven. De dvd's zitten gewoon in twee aparte keepcases. Eerlijk is eerlijk, dat had ik ook kunnen weten van de foto. De film kan ik geen oordeel over geven, die heb ik nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
The Notebook is ook onderweg naar mij
Is die van A Moment to Remember nog de moeite waard?
Been there...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:14 schreef Hare het volgende:
Misschien is dit wat voor je?
http://www.dvdtherapyjapan.com/phpbb2/viewtopic.php?t=810
2.28:1 Anamorphic widescreen staat op de hoes, zal hem is in de dvd speler gooienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:53 schreef kinky_queen het volgende:
@Pascal: heeft die wel de originele ratio itt de Asiamania uitgave?
Dankuquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:56 schreef pascalheister het volgende:
2.28:1 Anamorphic widescreen staat op de hoes, zal hem is in de dvd speler gooien
formaat klopt, zit ook dts op wat zelfs niet op de hoes staat
Hare heeft er nog 1 over zeker ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:17 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Danku
![]()
zoek je trouwens nog een Amelie Premium Edition?
Hij heeft er idd nog eentje over...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:28 schreef pascalheister het volgende:
Hare heeft er nog 1 over zeker ?
nou breng je me nog aan het twijfelen ook
Hij had hem al verkocht aan john, maar hij zou rond kijken. Dan zie ik het wel een keerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:31 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Hij heeft er idd nog eentje over...
Gewoon doen joh, over 2 dagen hak je je kop eraf als je hem niet heb genomen
John? John wie?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:55 schreef pascalheister het volgende:
Hij had hem al verkocht aan john, maar hij zou rond kijken. Dan zie ik het wel een keer
Een of andere gast of dvd.nl, schijnt veel giftsets te hebbenquote:
hehe ja dat kan ik me voorstellenquote:
Er is een Regio 1 versie met DTS en die is ook anamorfisch.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:33 schreef Dizer het volgende:
Kent iemand een mooie versie van "X-Files The Movie" ??
iets wat mooi staat bij mijn dvd-boxen van de serie? Beter dan de "big deal" versie?
Thxquote:Op zondag 27 maart 2005 13:42 schreef Shogo het volgende:
[..]
Er is een Regio 1 versie met DTS en die is ook anamorfisch.
R1 DTS America - (Fox) Commentaries:Audio Commentary by Writer Chris Carter and Director Rob Bowman Extras:"The Truth Behind The Making Of The X-Files Movie" documentary (26:50)
Theatrical Trailers:
- Theatrical Trailer 1 (1:18)
- Theatrical Trailer 2 (2:02)
- Theatrical Trailer 3 (2:18)
THX Optimizer
8-Page Collector's BookletSubtitles:English and SpanishPicture format:2.35:1 Anamorphic NTSC Soundtrack(s):English DTS 5.1
English Dolby Digital 5.1
English Dolby Digital 2.0 Surround
French Dolby Digital 2.0 SurroundCase type:Amaray (Keep) CaseNotes:THX Certified.
Bron: DVDcompare
Alleen vind ik het jammer dat er niet iets moois is qua uiterlijk dat past bij de DVD boxen van de serie.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:22 schreef Shogo het volgende:
Denk dat ik mijn huidige versie een keer voor die ga inruilen.
www.dvdcompare.netquote:Op zondag 27 maart 2005 15:03 schreef nostra het volgende:
Wat is het adres van die site ookalweer, waar je kan checken welke uitgave van een titel het "beste" is?
Mijn bookmarkbestand is zoef-weg na een blue screen.
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:34 schreef fractalis het volgende:
Verjaardagsfeestjes zijn tof. Onverwachte cadeau's ook trouwens...
Tja wat is luchtig, 5 uur lang Bergman doet een normaal mens ook geen goed...quote:Op zondag 27 maart 2005 16:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Niet bepaald een luchtige film, maar daardoor wellicht juist erg indrukwekkend.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Reboot: Daemon Rising (R1, NTSC)
Reboot: My two Bobs (R1, NTSC)
DVDSoon, voor nog geen 12 Euro (ex verzendkosten)quote:
Alsof iemand dat ooit wel heeft kunnen doen...quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:01 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Mag hoor, alleen kunnen we je nu niet meer serieus nemen
![]()
Jij ook al!quote:
Is dat zo ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:31 schreef pascalheister het volgende:
Postbode stond net aan de deur en had dit voor mij meegenomen
[afbeelding]
zelfs genummerd
nee het is mn vader (Noooo!!) dus ik krijg de DVD vanavond alquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:57 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Cool he!? Een vriend van me kent GL persoonlijk, moet je er ook een?
Hij is al uitquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:34 schreef fratsman het volgende:
Weet iemand hier wanneer die Warner Bros Gangsters collection hier in Nederland verschijnt?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:37 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Hij is al uitik heb 3 films moet de andere ook nog kopen
Hoogstwaarschijnlijk never nooit in de huidige vorm, en misschien over een jaar of wat een versie met minder films en minder extra's (zoals bij de Hitchcock Signature Collection).quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:34 schreef fratsman het volgende:
Weet iemand hier wanneer die Warner Bros Gangsters collection hier in Nederland verschijnt?
Volgens mij is 'ie er al. Misschien niet in een box, ik heb ze alleen los gezien. Maar de uitgaves zijn erquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:43 schreef Sai het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk never nooit in de huidige vorm, en misschien over een jaar of wat een versie met minder films en minder extra's (zoals bij de Hitchcock Signature Collection).
Gewoon online kopen dus. Of hopen op een wonder.
Valt me nog mee, meestal vragen hun toch wel gauw een 40 a 45 euro voor een criterion.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:22 schreef Motoko het volgende:
tegen al mijn principes in heb ik hem in Nederland gekocht, bij Boudisque, kosten 30 euro inclusief dus
Dat zijn doorgaans de dubbelaars...quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:17 schreef Shogo het volgende:
[..]
Valt me nog mee, meestal vragen hun toch wel gauw een 40 a 45 euro voor een criterion.
offtopic>> Kan ik het alleen maar mee eens zijn. Had mijn eerste bestelling (ninja scroll limited edition) van dvdfromkorea ook na een week binnen met een waarde van 18 dollar erop.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:46 schreef Timo20 het volgende:
Was trouwens pas m`n eerste bestelling bij dvdfromkorea.com. Erg goed bevallen: kreeg m 10 dagen nadat ie was verzonden binnen, goed verpakt (in meerdere lagen bubbeltjesplastic) en inderdaad ook, zoals je kan aangeven op de site, een bedrag onder de $ 20,- op t pakketje gezet
. ze hadden $ 17 erop geschreven terwijl de echte waarde $ 41,99 incl. verzenden was
Erg goed bevallen dus, zeker een aanrader
en hoeveel had ie eigenlijk gekost??quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:25 schreef Eippie het volgende:
[..]
offtopic>> Kan ik het alleen maar mee eens zijn. Had mijn eerste bestelling (ninja scroll limited edition) van dvdfromkorea ook na een week binnen met een waarde van 18 dollar erop.
heeft die je ook over de $ 100,- gekost?? voor die prijs zag ik m op thedvdetective.com staanquote:
Inclusief verzenden wel jaquote:Op zondag 3 april 2005 12:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heeft die je ook over de $ 100,- gekost?? voor die prijs zag ik m op thedvdetective.com staan
ben ik blij dat ik maar ¤ 30,- heb betaald voor die andere LE
das best veel geldquote:Op zondag 3 april 2005 12:27 schreef k00s het volgende:
[..]
Inclusief verzenden wel ja
Maar hij is het dubbel en dwars waard, echt een hele mooie set (en groot)
100 euro incl. verzenden zul je bedoelen? $100 toch niet?quote:Op zondag 3 april 2005 12:27 schreef k00s het volgende:
[..]
Inclusief verzenden wel ja
Maar hij is het dubbel en dwars waard, echt een hele mooie set (en groot)
Bijna 100 euro inderdaadquote:Op zondag 3 april 2005 13:11 schreef Hare het volgende:
[..]
100 euro incl. verzenden zul je bedoelen? $100 toch niet?
Maar is idd een erg gave set!
nog douane gezeur gehad?
Beter! Ik had namelijk gehoord dat bestellingen bij dvdetective er altijd werden uitgepakt, aangezien hij gewoon de echte waarde op het pakje zet.quote:Op zondag 3 april 2005 13:18 schreef k00s het volgende:
[..]
Bijna 100 euro inderdaad
Maar gelukkig geen problemen met de douane gehad.
Heb hem niet van dvdetective hoor, maar van jsdvd.comquote:Op zondag 3 april 2005 13:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Beter! Ik had namelijk gehoord dat bestellingen bij dvdetective er altijd werden uitgepakt, aangezien hij gewoon de echte waarde op het pakje zet.
Ow, ik wou zeggen.quote:Op zondag 3 april 2005 14:11 schreef k00s het volgende:
[..]
Heb hem niet van dvdetective hoor, maar van jsdvd.com
hoor wie het zegtquote:Op zondag 3 april 2005 22:23 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wat een lelijk ding zeg.... jezus... dat je daar geld aan uit geeft![]()
gefeli nog en hij ziet er erg mooi uitquote:
De fucker zat er toch niet bijquote:Op zondag 3 april 2005 21:36 schreef kinky_queen het volgende:
Gefeliciteerd Hare, mooie aankoop
welk nr heb je?
![]()
Ksnap het eigenlijk ook niet, maar goed, kan hem altijd nog als koektrommel gebruikenquote:Op zondag 3 april 2005 22:23 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wat een lelijk ding zeg.... jezus... dat je daar geld aan uit geeft![]()
Is die pagina ook in het engels te lezen? anders wordt bestellen voor mij wat lastig.quote:Op zondag 3 april 2005 14:11 schreef k00s het volgende:
[..]
Heb hem niet van dvdetective hoor, maar van jsdvd.com
http://mall.jsdvd.com/index.php?language=usquote:Op maandag 4 april 2005 17:11 schreef Motoko het volgende:
[..]
Is die pagina ook in het engels te lezen? anders wordt bestellen voor mij wat lastig.
Niet zo mooi als de Japansequote:
Die moet ik ook nog hebben, maar daar zijn nog niet echt knappe releases van of wel?quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:56 schreef Scandalous het volgende:
Nu nog de andere Russ Meyer films kopen, en ik zoek ook de filmposters![]()
Niet dat ik weet idd, ik heb gewoon de film met wat extra'squote:Op dinsdag 5 april 2005 17:50 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog hebben, maar daar zijn nog niet echt knappe releases van of wel?
Krijg je morgen toevallig nog iets leuks binnen?quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:44 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen :
Ik hoop het welquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:33 schreef Hare het volgende:
Krijg je morgen toevallig nog iets leuks binnen?
Ik reken er niet meer op ik wacht al zooooo langquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Krijg je morgen toevallig nog iets leuks binnen?
Ik heb ze voor ongeveer 75 euro (incl.verzenden), dankzij de 25%-kortingsactie die DVDSoon.com begin dit jaar hield.quote:
Volume 1 is nu niet zo te krijgen bij een webwinkel, dus daar zal je 2de hands voor moeten kijken op www.dvdforum.nl of www.dvd.nl/forum ben je wel rond de 100 euro voor kwijt.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:55 schreef Scandalous het volgende:
Die Kill Bill dozen!Waar , wat en hoeveel
nou ook de form van die film was buttquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[afbeelding]
Elektra (R1, NTSC)
In het kader van form over substance.
quote:Op woensdag 6 april 2005 09:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou ook de form van die film was butt
Ik kan me wel wat beters voorstellen eigenlijkquote:Op woensdag 6 april 2005 12:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Niks mis met Jennifer Garner in een strak pakje.
die kan gelijk onder je nest op de stapel andere boekjes naast de gebruikte tissues?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:48 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
(en daar zit me toch een geil boekje bij!)
Nou ja je hebt mensen die wat verder gaan in het van film houden en dus ook merchandise, speciale uitgaves etc.. willen hebben van bepaalde filmsquote:Op woensdag 6 april 2005 18:00 schreef Skv het volgende:
Hmm. Snap niet waarom iedereen al die bagger en blikjes enzo dr bij wil hebben.
Ik spaar om de films te kijken. Is dat raar?
Of ben ik gewoon een nepverzamelaar?
Ik heb dr maar iets meer dan 100quote:Op woensdag 6 april 2005 18:24 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Nou ja je hebt mensen die wat verder gaan in het van film houden en dus ook merchandise, speciale uitgaves etc.. willen hebben van bepaalde films
en zolang je niet minimaal 300 dvd's hebt ben je een nepverzamelaar
Ach, voor de films die veel voor je betekenen kan ik het wel begrijpen. Voor Scarface heb ik ook de SE gekocht: die hele film en alles eromheen (waaronder Miami Vice) vind ik persoonlijk echt geweldig. Dan is zo'n box die prominent in je huiskamer toont wel aardig.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:00 schreef Skv het volgende:
Hmm. Snap niet waarom iedereen al die bagger en blikjes enzo dr bij wil hebben.
Ik spaar om de films te kijken. Is dat raar?
Of ben ik gewoon een nepverzamelaar?
quote:Op woensdag 6 april 2005 18:24 schreef AntiChrist het volgende:
300 DVD's haal ik wel. 300 films niet. Lang leve de TV-series en 2-disc uitgaves.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:24 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
schijnt dat de Franse editie beter isquote:Op woensdag 6 april 2005 13:48 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
Maar één van de 'boekhoudertjes' is afgebroken..
Nope, never!quote:Op woensdag 6 april 2005 21:35 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Meer grabbelbakken en minder dure giftsets wellicht?![]()
nee.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:36 schreef Timo20 het volgende:
schijnt namelijk dat ik eerst deze moet zien en dan pas "2046". Klopt dat??
Jennifer Garner uit een strak pakje?quote:Op woensdag 6 april 2005 12:43 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik kan me wel wat beters voorstellen eigenlijk
Nou moe....quote:Op woensdag 6 april 2005 18:24 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
"I never try anything, I just DO it!"quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:56 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Nu nog de andere Russ Meyer films kopen, en ik zoek ook de filmposters![]()
Is "hable con ella" nog steeds 1.78:1 anamorphic?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:28 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren gehaald bij t Kruidvat
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bij vanleest is het nu 3 voor 30quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
Mijn nieuwste aanwinsten van de 3 voor 33 acite van free record shop
Scarface 2-Disk Editie
[afbeelding]
Se7en 2-Disk Editie
[afbeelding]
S.W.A.T
[afbeelding]
Die ontzettend lelijke Hulk-box kan je hier bij de FRS kopen voor 7 euro ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:22 schreef k00s het volgende:
Hulk
[afbeelding]
Jurassic Park 3
[afbeelding]
Saw
[afbeelding]
Ach, weer leuk voor de giftset collectiequote:Op zaterdag 9 april 2005 10:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Die ontzettend lelijke Hulk-box kan je hier bij de FRS kopen voor 7 euro ofzo
Wat een gedrocht.
Da's wel weer waarquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:41 schreef k00s het volgende:
[..]
Ach, weer leuk voor de giftset collectie
He, zit mn Jurassic park foto eens niet te jattenquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:22 schreef k00s het volgende:
Hulk
[afbeelding]
Jurassic Park 3
[afbeelding]
Saw
[afbeelding]
Sorry, hij was zo mooiquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:44 schreef Cheiron het volgende:
[..]
He, zit mn Jurassic park foto eens niet te jatten
FRS + PJR beats Vanleest met 2 euriquote:Op zaterdag 9 april 2005 08:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij vanleest is het nu 3 voor 30![]()
Wahnsinnig Verliebt?quote:
Da's volgens mij "À la folie... pas du tout", die heb ik ooit eens voor een euro of 6 meegebracht uit de FRS.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:33 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Wahnsinnig Verliebt?
Dat is toch niet de duitse titel van Amelie? Dus wat is dat voor raar iets.
Wat moet iedereen met dat kitscherige prul??quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:39 schreef Timo20 het volgende:
oh ja en gisteren ook nog gekregen:
[afbeelding]
bedankt voor de foto Cheiron
Dat is vaag. Mijn exemplaar van CD-Wow kwam vandaag ook aan, met dezelfde soort beschadigingen. Ik denk er over na om mijn exemplaar weer terug te sturen. Al was ie maar 18 euro, hier ben ik niet tevreden mee.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:46 schreef Shogo het volgende:
Het heeft me verdomde lang geduurt maar hij is er eindelijk:
[afbeelding]
Helaas in niet al te goede staat, de slipcase is een beetje beschadigd aan boven en onderkant.Heb het idee dat deze al een tijd ergens in een winkel heeft gestaan ofzo, maar verder is de inhoudt in perfecte staat.
bij cdwow besteld
Hij is maar 10 euroquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:55 schreef fractalis het volgende:
[..]
Wat moet iedereen met dat kitscherige prul??![]()
En als je deel drie toch nog moet hebben, is er niks mis mee.quote:
Vond de verpakking ook niet bepaald goed te noemen. Geen bubbelfolie erin alleen in seal en in kartonnen doosje, erg triest ben ik (en denk jij) niet gewend van cdwow... Ik ga de mijne niet terugsturen het is een beetje witjes langs de rand aan de bovenkant en onderkant een stukje het is jammer maar helaas.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:40 schreef Durbin het volgende:
[..]
Dat is vaag. Mijn exemplaar van CD-Wow kwam vandaag ook aan, met dezelfde soort beschadigingen. Ik denk er over na om mijn exemplaar weer terug te sturen. Al was ie maar 18 euro, hier ben ik niet tevreden mee.![]()
mwah gaat wel de japanse is een stuk mooier deze is ook heel erg klein in verhouding die andere titel is trouwens ook een film met audrey tatou (niet dat ik hem ga kijken want hij is zonder voor mij leesbare subsquote:
Wat is klein? Beetje net zo groot als ene gewone dvd, alleen dan wat dikker?quote:Op zondag 10 april 2005 12:23 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
mwah gaat wel de japanse is een stuk mooier deze is ook heel erg klein in verhouding die andere titel is trouwens ook een film met audrey tatou (niet dat ik hem ga kijken want hij is zonder voor mij leesbare subs)
ja precies, nog goedkoper dan de dvd alleenquote:
Ik had dat setje van dvd.nl voor 3 tientjes incl. Gesealed en welquote:Op maandag 11 april 2005 02:36 schreef California het volgende:
Hoezo al die losse Allens, KQ?
Ziet er erg mooi uit moet ik zeggen.quote:Op maandag 11 april 2005 18:46 schreef Cheiron het volgende:
Kon het niet laten. De laatste op Amsterdam Centraal, daar hoef je niet meer te zoeken
[afbeelding]
Had alleen wel op een boekje gehoopt..
Ziet er waanzinnig geil uit, hopelijk levert bol.com hem morgen aan mij.quote:Op maandag 11 april 2005 18:46 schreef Cheiron het volgende:
Kon het niet laten. De laatste op Amsterdam Centraal, daar hoef je niet meer te zoeken
[afbeelding]
Had alleen wel op een boekje gehoopt..
Als je de limited edition besteld wel. Vergeet dan niet deze code: NEVOBO6696 dan heb je 4,50 korting en dan krijg je hem voor 22,44 thuis gestuurd.quote:Op maandag 11 april 2005 20:46 schreef Undergod het volgende:
is die van bol.com ook die mooie die cheiron laat zien?
quote:Op maandag 11 april 2005 20:23 schreef Hare het volgende:
Ik zit nog eens naar de verpakking te kijken en ik moet zeggen dat het jammer is dat er dat keigrote oscar-winnaar gedoe op is geplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |