Die moet ik ook nog hebben, maar daar zijn nog niet echt knappe releases van of wel?quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:56 schreef Scandalous het volgende:
Nu nog de andere Russ Meyer films kopen, en ik zoek ook de filmposters![]()
Niet dat ik weet idd, ik heb gewoon de film met wat extra'squote:Op dinsdag 5 april 2005 17:50 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog hebben, maar daar zijn nog niet echt knappe releases van of wel?
Krijg je morgen toevallig nog iets leuks binnen?quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:44 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen :
Ik hoop het welquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:33 schreef Hare het volgende:
Krijg je morgen toevallig nog iets leuks binnen?
Ik reken er niet meer op ik wacht al zooooo langquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Krijg je morgen toevallig nog iets leuks binnen?
Ik heb ze voor ongeveer 75 euro (incl.verzenden), dankzij de 25%-kortingsactie die DVDSoon.com begin dit jaar hield.quote:
Volume 1 is nu niet zo te krijgen bij een webwinkel, dus daar zal je 2de hands voor moeten kijken op www.dvdforum.nl of www.dvd.nl/forum ben je wel rond de 100 euro voor kwijt.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:55 schreef Scandalous het volgende:
Die Kill Bill dozen!Waar , wat en hoeveel
nou ook de form van die film was buttquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[afbeelding]
Elektra (R1, NTSC)
In het kader van form over substance.
quote:Op woensdag 6 april 2005 09:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou ook de form van die film was butt
Ik kan me wel wat beters voorstellen eigenlijkquote:Op woensdag 6 april 2005 12:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Niks mis met Jennifer Garner in een strak pakje.
die kan gelijk onder je nest op de stapel andere boekjes naast de gebruikte tissues?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:48 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
(en daar zit me toch een geil boekje bij!)
Nou ja je hebt mensen die wat verder gaan in het van film houden en dus ook merchandise, speciale uitgaves etc.. willen hebben van bepaalde filmsquote:Op woensdag 6 april 2005 18:00 schreef Skv het volgende:
Hmm. Snap niet waarom iedereen al die bagger en blikjes enzo dr bij wil hebben.
Ik spaar om de films te kijken. Is dat raar?
Of ben ik gewoon een nepverzamelaar?
Ik heb dr maar iets meer dan 100quote:Op woensdag 6 april 2005 18:24 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Nou ja je hebt mensen die wat verder gaan in het van film houden en dus ook merchandise, speciale uitgaves etc.. willen hebben van bepaalde films
en zolang je niet minimaal 300 dvd's hebt ben je een nepverzamelaar
Ach, voor de films die veel voor je betekenen kan ik het wel begrijpen. Voor Scarface heb ik ook de SE gekocht: die hele film en alles eromheen (waaronder Miami Vice) vind ik persoonlijk echt geweldig. Dan is zo'n box die prominent in je huiskamer toont wel aardig.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:00 schreef Skv het volgende:
Hmm. Snap niet waarom iedereen al die bagger en blikjes enzo dr bij wil hebben.
Ik spaar om de films te kijken. Is dat raar?
Of ben ik gewoon een nepverzamelaar?
quote:Op woensdag 6 april 2005 18:24 schreef AntiChrist het volgende:
300 DVD's haal ik wel. 300 films niet. Lang leve de TV-series en 2-disc uitgaves.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:24 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
schijnt dat de Franse editie beter isquote:Op woensdag 6 april 2005 13:48 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
Maar één van de 'boekhoudertjes' is afgebroken..
Nope, never!quote:Op woensdag 6 april 2005 21:35 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Meer grabbelbakken en minder dure giftsets wellicht?![]()
nee.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:36 schreef Timo20 het volgende:
schijnt namelijk dat ik eerst deze moet zien en dan pas "2046". Klopt dat??
Jennifer Garner uit een strak pakje?quote:Op woensdag 6 april 2005 12:43 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik kan me wel wat beters voorstellen eigenlijk
Nou moe....quote:Op woensdag 6 april 2005 18:24 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
"I never try anything, I just DO it!"quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:56 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Nu nog de andere Russ Meyer films kopen, en ik zoek ook de filmposters![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |