Die moet ik ook nog hebben, maar daar zijn nog niet echt knappe releases van of wel?quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:56 schreef Scandalous het volgende:
Nu nog de andere Russ Meyer films kopen, en ik zoek ook de filmposters![]()
Niet dat ik weet idd, ik heb gewoon de film met wat extra'squote:Op dinsdag 5 april 2005 17:50 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog hebben, maar daar zijn nog niet echt knappe releases van of wel?
Krijg je morgen toevallig nog iets leuks binnen?quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:44 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen :
Ik hoop het welquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:33 schreef Hare het volgende:
Krijg je morgen toevallig nog iets leuks binnen?
Ik reken er niet meer op ik wacht al zooooo langquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Krijg je morgen toevallig nog iets leuks binnen?
Ik heb ze voor ongeveer 75 euro (incl.verzenden), dankzij de 25%-kortingsactie die DVDSoon.com begin dit jaar hield.quote:
Volume 1 is nu niet zo te krijgen bij een webwinkel, dus daar zal je 2de hands voor moeten kijken op www.dvdforum.nl of www.dvd.nl/forum ben je wel rond de 100 euro voor kwijt.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:55 schreef Scandalous het volgende:
Die Kill Bill dozen!Waar , wat en hoeveel
nou ook de form van die film was buttquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[afbeelding]
Elektra (R1, NTSC)
In het kader van form over substance.
quote:Op woensdag 6 april 2005 09:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou ook de form van die film was butt
Ik kan me wel wat beters voorstellen eigenlijkquote:Op woensdag 6 april 2005 12:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Niks mis met Jennifer Garner in een strak pakje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |