Het gaat om de volgende DVD's:
-Finding Forrester geruild tegen The Postman met MrWes.
-Little Women geruild met Agent_Orange
First Knight![]()
Extra's: staat niet op het doosje, ga 'm niet uit seal halen..
Stand By Me![]()
Extra's: Documentaire "The summer of Stand by me", Muziek video "stand by me, van Ben E King", Geïsoleerde soundtrack, muziekmenu's, Filmografieën.
Riding In Cars With Boys![]()
Extra's: Trailer, Promotietrailers van 3 films, Making of "Riding in Cars with Boys", Documantaire: "drew's tour", Documentaire "Bev en Ray's huis", Documentaire "De auto's", Documentaire "Beverly & Jason, Zonen en Geliefdes", Commentaar tijdens de film van Drew Barrymore, Filmografieën van cast en crew.
Sense And Sensibility![]()
Extra's: Audiocommentaar van 3 medewerkers, verwijderde scénes, Emma thompson's golden globe speech, Biscooptrailer, promotietrailers.
Kramer Vs Kramer![]()
Extra's: Biscooptrailer, promotietrailer "Hook", Making of: Kramer vs Kramer: "Finding the Truth", Filmografieën van de crew.
Steel Magnolias![]()
Extra's: Documentaire (23 min), verwijderde scénes, geïsoleerde soundtrack, Commentaar en filmografieën.
Manhattan Murder Mystery![]()
Extra's: Bioscooptrailer en promotietrailers van "Grounghog Day" en "I Spy"
Maid In Manhattan![]()
Met bioscooptrailer, promotietrailers en boekje 'verwenboekje met meer dan 200 Euri korting op beauty, fashion en ontspanning
![]()
'
Alle DVD's verkeren in perfecte staat, nooit gekeken en zitten nog in seal!
Reden van ruil: niet mijn type film... kan gebeuren toch?
Ik heb de van elke DVD de Nederlandse versie! Dus gewoon regio 2 met NL subs!Ik ruil alleen tegen andere DVD's, lijkt me wel zo makkelijk. Heb je interesse in een DVD? Geef het aan, en vertel wat je zelf aan te bieden hebt.
Ex-rentals heb ik
geen interesse in!
That's quite it
[ Bericht 13% gewijzigd door Skv op 06-04-2005 21:28:44 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.