Is "hable con ella" nog steeds 1.78:1 anamorphic?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:28 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren gehaald bij t Kruidvat
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bij vanleest is het nu 3 voor 30quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
Mijn nieuwste aanwinsten van de 3 voor 33 acite van free record shop
Scarface 2-Disk Editie
[afbeelding]
Se7en 2-Disk Editie
[afbeelding]
S.W.A.T
[afbeelding]
Die ontzettend lelijke Hulk-box kan je hier bij de FRS kopen voor 7 euro ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:22 schreef k00s het volgende:
Hulk
[afbeelding]
Jurassic Park 3
[afbeelding]
Saw
[afbeelding]
Ach, weer leuk voor de giftset collectiequote:Op zaterdag 9 april 2005 10:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Die ontzettend lelijke Hulk-box kan je hier bij de FRS kopen voor 7 euro ofzo
Wat een gedrocht.
Da's wel weer waarquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:41 schreef k00s het volgende:
[..]
Ach, weer leuk voor de giftset collectie
He, zit mn Jurassic park foto eens niet te jattenquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:22 schreef k00s het volgende:
Hulk
[afbeelding]
Jurassic Park 3
[afbeelding]
Saw
[afbeelding]
Sorry, hij was zo mooiquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:44 schreef Cheiron het volgende:
[..]
He, zit mn Jurassic park foto eens niet te jatten
FRS + PJR beats Vanleest met 2 euriquote:Op zaterdag 9 april 2005 08:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij vanleest is het nu 3 voor 30![]()
Wahnsinnig Verliebt?quote:
Da's volgens mij "À la folie... pas du tout", die heb ik ooit eens voor een euro of 6 meegebracht uit de FRS.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:33 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Wahnsinnig Verliebt?
Dat is toch niet de duitse titel van Amelie? Dus wat is dat voor raar iets.
Wat moet iedereen met dat kitscherige prul??quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:39 schreef Timo20 het volgende:
oh ja en gisteren ook nog gekregen:
[afbeelding]
bedankt voor de foto Cheiron
Dat is vaag. Mijn exemplaar van CD-Wow kwam vandaag ook aan, met dezelfde soort beschadigingen. Ik denk er over na om mijn exemplaar weer terug te sturen. Al was ie maar 18 euro, hier ben ik niet tevreden mee.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:46 schreef Shogo het volgende:
Het heeft me verdomde lang geduurt maar hij is er eindelijk:
[afbeelding]
Helaas in niet al te goede staat, de slipcase is een beetje beschadigd aan boven en onderkant.Heb het idee dat deze al een tijd ergens in een winkel heeft gestaan ofzo, maar verder is de inhoudt in perfecte staat.
bij cdwow besteld
Hij is maar 10 euroquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:55 schreef fractalis het volgende:
[..]
Wat moet iedereen met dat kitscherige prul??![]()
En als je deel drie toch nog moet hebben, is er niks mis mee.quote:
Vond de verpakking ook niet bepaald goed te noemen. Geen bubbelfolie erin alleen in seal en in kartonnen doosje, erg triest ben ik (en denk jij) niet gewend van cdwow... Ik ga de mijne niet terugsturen het is een beetje witjes langs de rand aan de bovenkant en onderkant een stukje het is jammer maar helaas.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:40 schreef Durbin het volgende:
[..]
Dat is vaag. Mijn exemplaar van CD-Wow kwam vandaag ook aan, met dezelfde soort beschadigingen. Ik denk er over na om mijn exemplaar weer terug te sturen. Al was ie maar 18 euro, hier ben ik niet tevreden mee.![]()
mwah gaat wel de japanse is een stuk mooier deze is ook heel erg klein in verhouding die andere titel is trouwens ook een film met audrey tatou (niet dat ik hem ga kijken want hij is zonder voor mij leesbare subsquote:
Wat is klein? Beetje net zo groot als ene gewone dvd, alleen dan wat dikker?quote:Op zondag 10 april 2005 12:23 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
mwah gaat wel de japanse is een stuk mooier deze is ook heel erg klein in verhouding die andere titel is trouwens ook een film met audrey tatou (niet dat ik hem ga kijken want hij is zonder voor mij leesbare subs)
ja precies, nog goedkoper dan de dvd alleenquote:
Ik had dat setje van dvd.nl voor 3 tientjes incl. Gesealed en welquote:Op maandag 11 april 2005 02:36 schreef California het volgende:
Hoezo al die losse Allens, KQ?
Ziet er erg mooi uit moet ik zeggen.quote:Op maandag 11 april 2005 18:46 schreef Cheiron het volgende:
Kon het niet laten. De laatste op Amsterdam Centraal, daar hoef je niet meer te zoeken
[afbeelding]
Had alleen wel op een boekje gehoopt..
Ziet er waanzinnig geil uit, hopelijk levert bol.com hem morgen aan mij.quote:Op maandag 11 april 2005 18:46 schreef Cheiron het volgende:
Kon het niet laten. De laatste op Amsterdam Centraal, daar hoef je niet meer te zoeken
[afbeelding]
Had alleen wel op een boekje gehoopt..
Als je de limited edition besteld wel. Vergeet dan niet deze code: NEVOBO6696 dan heb je 4,50 korting en dan krijg je hem voor 22,44 thuis gestuurd.quote:Op maandag 11 april 2005 20:46 schreef Undergod het volgende:
is die van bol.com ook die mooie die cheiron laat zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |