Nee dames en heren, het is geen double disc setquote:
Die is niet limited, die is OOPquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:38 schreef kinky_queen het volgende:
en de limited edition van
[afbeelding]
Ze wisten waarschijnlijk al dat ie snel OOP zou rakenquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Vreemd dat er een sticker op zit met 'available for a limited time'
![]()
[afbeelding]
Mooie hoes, ik heb zelf de gewone R2 release zoals die bij de FRS te koop is.quote:
hehe, en ook THE SILENCE OF THE LAMBS, NOTORIOUS en STRAW DOGS al in de rekken...quote:
nah lekkere deal dan nou maar hopen dat Hare niet hetzelfde geintje bij mij gaat flikken met mn amelie tinquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:48 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
hehe, en ook THE SILENCE OF THE LAMBS, NOTORIOUS en STRAW DOGS al in de rekken...
Ik had een deal met John Sital over THE KILLER voor 100,- gaatie opeens zeggen dat hij er eigenlijk 180,- voor wil hebben...
![]()
En SALO komt nog wel een x, maar echt niet voor
$ 875,-
[afbeelding]
The Notebook is ook onderweg naar mijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:00 schreef Durbin het volgende:
Ach, shit, helemaal vergeten te zeggen, de prijs is toch 60 euro duurder geworden. Maar goed, besteld is besteld hequote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:00 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nah lekkere deal dan nou maar hopen dat Hare niet hetzelfde geintje bij mij gaat flikken met mn amelie tin
Misschien is dit wat voor je?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:48 schreef kinky_queen het volgende:
Ik had een deal met John Sital over THE KILLER voor 100,- gaatie opeens zeggen dat hij er eigenlijk 180,- voor wil hebben...
Nou, Ik had het idee dat het een uitklapbare digipack ofzo was, maar het blijken twee (stevig) kartonnen omhulsels te zijn die inelkaar schuiven. De dvd's zitten gewoon in twee aparte keepcases. Eerlijk is eerlijk, dat had ik ook kunnen weten van de foto. De film kan ik geen oordeel over geven, die heb ik nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
The Notebook is ook onderweg naar mij
Is die van A Moment to Remember nog de moeite waard?
Been there...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:14 schreef Hare het volgende:
Misschien is dit wat voor je?
http://www.dvdtherapyjapan.com/phpbb2/viewtopic.php?t=810
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |