2.28:1 Anamorphic widescreen staat op de hoes, zal hem is in de dvd speler gooienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:53 schreef kinky_queen het volgende:
@Pascal: heeft die wel de originele ratio itt de Asiamania uitgave?
Dankuquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:56 schreef pascalheister het volgende:
2.28:1 Anamorphic widescreen staat op de hoes, zal hem is in de dvd speler gooien
formaat klopt, zit ook dts op wat zelfs niet op de hoes staat
Hare heeft er nog 1 over zeker ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:17 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Danku
![]()
zoek je trouwens nog een Amelie Premium Edition?
Hij heeft er idd nog eentje over...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:28 schreef pascalheister het volgende:
Hare heeft er nog 1 over zeker ?
nou breng je me nog aan het twijfelen ook
Hij had hem al verkocht aan john, maar hij zou rond kijken. Dan zie ik het wel een keerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:31 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Hij heeft er idd nog eentje over...
Gewoon doen joh, over 2 dagen hak je je kop eraf als je hem niet heb genomen
John? John wie?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:55 schreef pascalheister het volgende:
Hij had hem al verkocht aan john, maar hij zou rond kijken. Dan zie ik het wel een keer
Een of andere gast of dvd.nl, schijnt veel giftsets te hebbenquote:
hehe ja dat kan ik me voorstellenquote:
Er is een Regio 1 versie met DTS en die is ook anamorfisch.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:33 schreef Dizer het volgende:
Kent iemand een mooie versie van "X-Files The Movie" ??
iets wat mooi staat bij mijn dvd-boxen van de serie? Beter dan de "big deal" versie?
Thxquote:Op zondag 27 maart 2005 13:42 schreef Shogo het volgende:
[..]
Er is een Regio 1 versie met DTS en die is ook anamorfisch.
R1 DTS America - (Fox) Commentaries:Audio Commentary by Writer Chris Carter and Director Rob Bowman Extras:"The Truth Behind The Making Of The X-Files Movie" documentary (26:50)
Theatrical Trailers:
- Theatrical Trailer 1 (1:18)
- Theatrical Trailer 2 (2:02)
- Theatrical Trailer 3 (2:18)
THX Optimizer
8-Page Collector's BookletSubtitles:English and SpanishPicture format:2.35:1 Anamorphic NTSC Soundtrack(s):English DTS 5.1
English Dolby Digital 5.1
English Dolby Digital 2.0 Surround
French Dolby Digital 2.0 SurroundCase type:Amaray (Keep) CaseNotes:THX Certified.
Bron: DVDcompare
Alleen vind ik het jammer dat er niet iets moois is qua uiterlijk dat past bij de DVD boxen van de serie.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:22 schreef Shogo het volgende:
Denk dat ik mijn huidige versie een keer voor die ga inruilen.
www.dvdcompare.netquote:Op zondag 27 maart 2005 15:03 schreef nostra het volgende:
Wat is het adres van die site ookalweer, waar je kan checken welke uitgave van een titel het "beste" is?
Mijn bookmarkbestand is zoef-weg na een blue screen.
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:34 schreef fractalis het volgende:
Verjaardagsfeestjes zijn tof. Onverwachte cadeau's ook trouwens...
Tja wat is luchtig, 5 uur lang Bergman doet een normaal mens ook geen goed...quote:Op zondag 27 maart 2005 16:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Niet bepaald een luchtige film, maar daardoor wellicht juist erg indrukwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |