hehe ja dat kan ik me voorstellenquote:
Er is een Regio 1 versie met DTS en die is ook anamorfisch.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:33 schreef Dizer het volgende:
Kent iemand een mooie versie van "X-Files The Movie" ??
iets wat mooi staat bij mijn dvd-boxen van de serie? Beter dan de "big deal" versie?
Thxquote:Op zondag 27 maart 2005 13:42 schreef Shogo het volgende:
[..]
Er is een Regio 1 versie met DTS en die is ook anamorfisch.
R1 DTS America - (Fox) Commentaries:Audio Commentary by Writer Chris Carter and Director Rob Bowman Extras:"The Truth Behind The Making Of The X-Files Movie" documentary (26:50)
Theatrical Trailers:
- Theatrical Trailer 1 (1:18)
- Theatrical Trailer 2 (2:02)
- Theatrical Trailer 3 (2:18)
THX Optimizer
8-Page Collector's BookletSubtitles:English and SpanishPicture format:2.35:1 Anamorphic NTSC Soundtrack(s):English DTS 5.1
English Dolby Digital 5.1
English Dolby Digital 2.0 Surround
French Dolby Digital 2.0 SurroundCase type:Amaray (Keep) CaseNotes:THX Certified.
Bron: DVDcompare
Alleen vind ik het jammer dat er niet iets moois is qua uiterlijk dat past bij de DVD boxen van de serie.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:22 schreef Shogo het volgende:
Denk dat ik mijn huidige versie een keer voor die ga inruilen.
www.dvdcompare.netquote:Op zondag 27 maart 2005 15:03 schreef nostra het volgende:
Wat is het adres van die site ookalweer, waar je kan checken welke uitgave van een titel het "beste" is?
Mijn bookmarkbestand is zoef-weg na een blue screen.
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:34 schreef fractalis het volgende:
Verjaardagsfeestjes zijn tof. Onverwachte cadeau's ook trouwens...
Tja wat is luchtig, 5 uur lang Bergman doet een normaal mens ook geen goed...quote:Op zondag 27 maart 2005 16:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Niet bepaald een luchtige film, maar daardoor wellicht juist erg indrukwekkend.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Reboot: Daemon Rising (R1, NTSC)
Reboot: My two Bobs (R1, NTSC)
DVDSoon, voor nog geen 12 Euro (ex verzendkosten)quote:
Alsof iemand dat ooit wel heeft kunnen doen...quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:01 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Mag hoor, alleen kunnen we je nu niet meer serieus nemen
![]()
Jij ook al!quote:
Is dat zo ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:31 schreef pascalheister het volgende:
Postbode stond net aan de deur en had dit voor mij meegenomen
[afbeelding]
zelfs genummerd
nee het is mn vader (Noooo!!) dus ik krijg de DVD vanavond alquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:57 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Cool he!? Een vriend van me kent GL persoonlijk, moet je er ook een?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |