Inclusief verzenden wel jaquote:Op zondag 3 april 2005 12:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heeft die je ook over de $ 100,- gekost?? voor die prijs zag ik m op thedvdetective.com staan
ben ik blij dat ik maar ¤ 30,- heb betaald voor die andere LE
das best veel geldquote:Op zondag 3 april 2005 12:27 schreef k00s het volgende:
[..]
Inclusief verzenden wel ja
Maar hij is het dubbel en dwars waard, echt een hele mooie set (en groot)
100 euro incl. verzenden zul je bedoelen? $100 toch niet?quote:Op zondag 3 april 2005 12:27 schreef k00s het volgende:
[..]
Inclusief verzenden wel ja
Maar hij is het dubbel en dwars waard, echt een hele mooie set (en groot)
Bijna 100 euro inderdaadquote:Op zondag 3 april 2005 13:11 schreef Hare het volgende:
[..]
100 euro incl. verzenden zul je bedoelen? $100 toch niet?
Maar is idd een erg gave set!
nog douane gezeur gehad?
Beter! Ik had namelijk gehoord dat bestellingen bij dvdetective er altijd werden uitgepakt, aangezien hij gewoon de echte waarde op het pakje zet.quote:Op zondag 3 april 2005 13:18 schreef k00s het volgende:
[..]
Bijna 100 euro inderdaad
Maar gelukkig geen problemen met de douane gehad.
Heb hem niet van dvdetective hoor, maar van jsdvd.comquote:Op zondag 3 april 2005 13:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Beter! Ik had namelijk gehoord dat bestellingen bij dvdetective er altijd werden uitgepakt, aangezien hij gewoon de echte waarde op het pakje zet.
Ow, ik wou zeggen.quote:Op zondag 3 april 2005 14:11 schreef k00s het volgende:
[..]
Heb hem niet van dvdetective hoor, maar van jsdvd.com
hoor wie het zegtquote:Op zondag 3 april 2005 22:23 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wat een lelijk ding zeg.... jezus... dat je daar geld aan uit geeft![]()
gefeli nog en hij ziet er erg mooi uitquote:
De fucker zat er toch niet bijquote:Op zondag 3 april 2005 21:36 schreef kinky_queen het volgende:
Gefeliciteerd Hare, mooie aankoop
welk nr heb je?
![]()
Ksnap het eigenlijk ook niet, maar goed, kan hem altijd nog als koektrommel gebruikenquote:Op zondag 3 april 2005 22:23 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wat een lelijk ding zeg.... jezus... dat je daar geld aan uit geeft![]()
Is die pagina ook in het engels te lezen? anders wordt bestellen voor mij wat lastig.quote:Op zondag 3 april 2005 14:11 schreef k00s het volgende:
[..]
Heb hem niet van dvdetective hoor, maar van jsdvd.com
http://mall.jsdvd.com/index.php?language=usquote:Op maandag 4 april 2005 17:11 schreef Motoko het volgende:
[..]
Is die pagina ook in het engels te lezen? anders wordt bestellen voor mij wat lastig.
Niet zo mooi als de Japansequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |