Heb hem niet van dvdetective hoor, maar van jsdvd.comquote:Op zondag 3 april 2005 13:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Beter! Ik had namelijk gehoord dat bestellingen bij dvdetective er altijd werden uitgepakt, aangezien hij gewoon de echte waarde op het pakje zet.
Ow, ik wou zeggen.quote:Op zondag 3 april 2005 14:11 schreef k00s het volgende:
[..]
Heb hem niet van dvdetective hoor, maar van jsdvd.com
hoor wie het zegtquote:Op zondag 3 april 2005 22:23 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wat een lelijk ding zeg.... jezus... dat je daar geld aan uit geeft![]()
gefeli nog en hij ziet er erg mooi uitquote:
De fucker zat er toch niet bijquote:Op zondag 3 april 2005 21:36 schreef kinky_queen het volgende:
Gefeliciteerd Hare, mooie aankoop
welk nr heb je?
![]()
Ksnap het eigenlijk ook niet, maar goed, kan hem altijd nog als koektrommel gebruikenquote:Op zondag 3 april 2005 22:23 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wat een lelijk ding zeg.... jezus... dat je daar geld aan uit geeft![]()
Is die pagina ook in het engels te lezen? anders wordt bestellen voor mij wat lastig.quote:Op zondag 3 april 2005 14:11 schreef k00s het volgende:
[..]
Heb hem niet van dvdetective hoor, maar van jsdvd.com
http://mall.jsdvd.com/index.php?language=usquote:Op maandag 4 april 2005 17:11 schreef Motoko het volgende:
[..]
Is die pagina ook in het engels te lezen? anders wordt bestellen voor mij wat lastig.
Niet zo mooi als de Japansequote:
Die moet ik ook nog hebben, maar daar zijn nog niet echt knappe releases van of wel?quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:56 schreef Scandalous het volgende:
Nu nog de andere Russ Meyer films kopen, en ik zoek ook de filmposters![]()
Niet dat ik weet idd, ik heb gewoon de film met wat extra'squote:Op dinsdag 5 april 2005 17:50 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog hebben, maar daar zijn nog niet echt knappe releases van of wel?
Krijg je morgen toevallig nog iets leuks binnen?quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:44 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen :
Ik hoop het welquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:33 schreef Hare het volgende:
Krijg je morgen toevallig nog iets leuks binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |