Hij is al uitquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:34 schreef fratsman het volgende:
Weet iemand hier wanneer die Warner Bros Gangsters collection hier in Nederland verschijnt?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:37 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Hij is al uitik heb 3 films moet de andere ook nog kopen
Hoogstwaarschijnlijk never nooit in de huidige vorm, en misschien over een jaar of wat een versie met minder films en minder extra's (zoals bij de Hitchcock Signature Collection).quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:34 schreef fratsman het volgende:
Weet iemand hier wanneer die Warner Bros Gangsters collection hier in Nederland verschijnt?
Volgens mij is 'ie er al. Misschien niet in een box, ik heb ze alleen los gezien. Maar de uitgaves zijn erquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:43 schreef Sai het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk never nooit in de huidige vorm, en misschien over een jaar of wat een versie met minder films en minder extra's (zoals bij de Hitchcock Signature Collection).
Gewoon online kopen dus. Of hopen op een wonder.
Valt me nog mee, meestal vragen hun toch wel gauw een 40 a 45 euro voor een criterion.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:22 schreef Motoko het volgende:
tegen al mijn principes in heb ik hem in Nederland gekocht, bij Boudisque, kosten 30 euro inclusief dus
Dat zijn doorgaans de dubbelaars...quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:17 schreef Shogo het volgende:
[..]
Valt me nog mee, meestal vragen hun toch wel gauw een 40 a 45 euro voor een criterion.
offtopic>> Kan ik het alleen maar mee eens zijn. Had mijn eerste bestelling (ninja scroll limited edition) van dvdfromkorea ook na een week binnen met een waarde van 18 dollar erop.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:46 schreef Timo20 het volgende:
Was trouwens pas m`n eerste bestelling bij dvdfromkorea.com. Erg goed bevallen: kreeg m 10 dagen nadat ie was verzonden binnen, goed verpakt (in meerdere lagen bubbeltjesplastic) en inderdaad ook, zoals je kan aangeven op de site, een bedrag onder de $ 20,- op t pakketje gezet
. ze hadden $ 17 erop geschreven terwijl de echte waarde $ 41,99 incl. verzenden was
Erg goed bevallen dus, zeker een aanrader
en hoeveel had ie eigenlijk gekost??quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:25 schreef Eippie het volgende:
[..]
offtopic>> Kan ik het alleen maar mee eens zijn. Had mijn eerste bestelling (ninja scroll limited edition) van dvdfromkorea ook na een week binnen met een waarde van 18 dollar erop.
heeft die je ook over de $ 100,- gekost?? voor die prijs zag ik m op thedvdetective.com staanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |