Ik wou zeggen. Ik kan me nog herinneren dat ik hem samen met m'n ouders in de bios heb gekeken en helemaal verdrietig wasquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:59 schreef Saviola het volgende:
[..]
L'Oursdas pure nostalgie..
* pinkt een traantje weg
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:44 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb er enkele binnen:
Cidade de Deus
Toni
Ballad of a Soldier
en nog een, maar die titel weet ik zo niet meer. zal straks proberen een cover te posten
Zelfs na het verwijderen staat hij nog steeds in je AT.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:13 schreef Little_Meanie het volgende:
Terugvindposts worden verwijderd. Je kunt een topic bookmarken of gewoon even terugzoeken in FTR...het staat bijna altijd wel bovenin.
Fucking bastardquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:29 schreef Ash het volgende:
Gister/vannacht op het Brussel's Film Festival:
[afbeelding]
Laten signeren door de Regisseur Paul Schrader net als Anti "Mr Spuck" Christ![]()
Hier een foto van AntiChrist tijdens het festival
[afbeelding]![]()
Nou omdat ik niet zo lullig wil zijn, om alleen AntiChrists foto te plaatsen, hier dan ook een foto van ons beiden:
[afbeelding]
Same herequote:
Volgens mij ligt ie bij de douanequote:Op maandag 21 maart 2005 17:00 schreef pascalheister het volgende:
Vandaag Rammstein - Lichtspielhaus ontvangen van DVDsoon, maar nog steeds geen Ray L.E.
Dit vond ik zo`n saaie film. Ik vond hem zeker niet slecht ofzo. Maar ik viel bijna in slaap.quote:
Moet je hem misschien toch nog een keertje kijkenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:17 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Dit vond ik zo`n saaie film. Ik vond hem zeker niet slecht ofzo. Maar ik viel bijna in slaap.
Het ziet er allemaal erg mooi uit. Maar er gebeurde bijna niks. En toch lees ik alleen maar positieve recensies. En het is ook niet zo dat ik niet val langzame films hou
Ik heb hem niet eens afgekeken....quote:Op maandag 21 maart 2005 20:22 schreef Hare het volgende:
[..]
Moet je hem misschien toch nog een keertje kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |