Whehequote:Op zondag 13 februari 2005 21:07 schreef ZOWIEE het volgende:
Had ik speciaal 1 linkje gekopieerd
ShowChat #142: Smiley, you're on ShowChat.
quote:Op zondag 13 februari 2005 21:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maakt niet uit hoor
*fluistert* maar misschien is het eens tijd voor een andere OP
quote:Op zondag 13 februari 2005 21:38 schreef Duiveltja het volgende:
Ach het kan toch geen kwaad dat je over iets anders gaat denken![]()
inderdaard, maar die is altijd traag hahahaquote:
Dan is ze te vroegquote:Op zondag 13 februari 2005 21:57 schreef timbob het volgende:
ik heb een valentijnsmail van evelien gehad
Je had een opmerking over de OP die veranderd moest wordenquote:Op zondag 13 februari 2005 21:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jawel, je kon goed zien dat mijn mening over OP's niet veranderd is
Ik bedoelde de OP met foto en linkjes die dan altijd gepost wordt in de 5e post ofzo.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je had een opmerking over de OP die veranderd moest worden
HA I win![]()
quote:Op zondag 13 februari 2005 23:23 schreef BVO het volgende:
*heeft naar het songfestival zitten kijken.. Met
![]()
Glennis Grace
![]()
.
Weggeweest?quote:Op zondag 13 februari 2005 23:35 schreef Tania18 het volgende:
Oh en Valentijnsdag is ook leuk
* Tania18 heeft een heel leuk valentijnsweekend gehad![]()
Nee, niet echt weg. Mijn broer is een weekendje weg met zijn vriendin en omdat zij nogal veel huisdieren hebben, hadden ze aan ons gevraagd of wij het weekend op wilden passen. Dus we hebben het daar even romantisch gemaaktquote:
Wat is daar Valentijnsachtig aan dan?quote:Op zondag 13 februari 2005 23:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het was wel een echt valentijnsweekend, want zelfs de dwergpapegaai heeft een ei gelegd
Dat is romantischquote:Op maandag 14 februari 2005 00:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is daar Valentijnsachtig aan dan?![]()
Awwww... cute!quote:Op maandag 14 februari 2005 00:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is romantisch![]()
Het vrouwtje is op het ei aan het broeden en het mannetje neemt het over als zij aan het eten is bijvoorbeeld. Ook gaat het mannetje er af en toe naast zitten en met zijn koppie tegen dat van haar aan![]()
We houden ook van jou, timbobquote:Op maandag 14 februari 2005 09:48 schreef timbob het volgende:
* timbob] voelt de liefde[/me]
[me=timbob houd van iedereen
Mietjesquote:Op maandag 14 februari 2005 11:08 schreef Orginial het volgende:
* Orginial was eigenlijk pas om half 5 thuis, maar de verwarming op school was kaduuk en zijn we heel de dag vrij
quote:
Je vindt de OP goed en je stuurt míj een kaartje!!quote:Op maandag 14 februari 2005 11:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet dan?
*snel kaartje stuurt* [afbeelding]
Ik vond de titel goed. De OP was bagger.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:29 schreef niksan het volgende:
[..]
Je vindt de OP goed en je stuurt míj een kaartje!!!
Make up your mind!
Dus je doet mee aan de commercie?quote:Op maandag 14 februari 2005 11:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vond de titel goed. De OP was bagger.
En jij vindt het toch niet leuk als ik je een kaartje stuur. [afbeelding] [afbeelding]
Jij snapt het niet.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:36 schreef niksan het volgende:
[..]
Dus je doet mee aan de commercie?
nou???????nee..op zo'n manier hoef ik geen kaart
!
niksan heeft wel een kaartje gekregen..quote:Op maandag 14 februari 2005 11:40 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 heeft een hekel aan gezeik over commercie![]()
Geef nou maar gewoon toe dat jullie gefrustreerd zijn omdat jullie geen kaartje hebben gehad![]()
Nee hoor.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:40 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 heeft een hekel aan gezeik over commercie![]()
Geef nou maar gewoon toe dat jullie gefrustreerd zijn omdat jullie geen kaartje hebben gehad![]()
Je kan het natuurlijk ook heel serieus gaan nemenquote:Op maandag 14 februari 2005 12:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee hoor.Het is in de loop van de jaren gewoon een commerciele dag geworden.
En waarom nou op een dag "vieren" dat je elkaar leuk vindBeetje rare relatie heb je dan
nee,quote:Op maandag 14 februari 2005 15:12 schreef mark_03 het volgende:
TeeV
Je bedoelt dat FP-bericht over Fok!-radio?quote:
In het topic zelf stond dat het om Yvonne ging.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bedoelt dat FP-bericht over Fok!-radio?
Topic? Waar?quote:Op maandag 14 februari 2005 17:47 schreef BVO het volgende:
[..]
In het topic zelf stond dat het om Yvonne ging..
Heb 't ook alleen maar gedaan omdat 't Valentijnsdag is. Aardig zijn voor de vrouwtjes... morgen weer gewoon TeeFquote:
He dan kan ik je niet feliciterenquote:Op maandag 14 februari 2005 20:22 schreef Christine het volgende:
Ik heb niks voor valentijn gehad
En ik ben niet zwanger
Wie dan wel?quote:Op maandag 14 februari 2005 21:30 schreef Christine het volgende:
Jawel hoorben blij met het nieuws.
Het was overigens niet yvonne die uit de crew stapt!
Oh...Boeiend.quote:Op maandag 14 februari 2005 21:51 schreef Christine het volgende:
Nee, het is niet Cynix
Ik heb teveel lambrusco gedronken vanavond
Sorry... Sunchaser gaat weg bij de Crew.
[MopperSmurf]quote:Op maandag 14 februari 2005 18:50 schreef Nano het volgende:
Hallootjes allemaal!
Iemand al een valentijnskaart gehad?
quote:Op maandag 14 februari 2005 22:42 schreef Christine het volgende:
Awww Dizer... zullen we elkaar warm houden dan op deze eenzame valentijnsdag?
Heb ik hier een romance gemistquote:Op maandag 14 februari 2005 22:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Hopen dat Dada niet ineens online komt
quote:Op maandag 14 februari 2005 23:06 schreef Zhenar het volgende:
Geil.
Ik volg het wel van een afstandje. Is nog kinky-er!quote:
Hey Dizey!quote:
Hoihoi!quote:Op maandag 14 februari 2005 23:32 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi
ahquote:Op dinsdag 15 februari 2005 16:40 schreef timbob het volgende:
ik heb de hele dag stenen lopen slepen...
dan is vraag 2:quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:47 schreef Airelle het volgende:
Timbob?
Het is trws 30 euro voor een retourtje.
dat vreugt mijquote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:48 schreef timbob het volgende:
[..]
jouw liefde laat mij altijd kwiek en fit voelen
mijn ouders laten me nooit met jou in een hotel in a*dam hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:50 schreef timbob het volgende:
[..]
dan is vraag 2:
rijd er nog een trein terug als het concert afgelopen is?
hmmm...meegewerkt aan LOTRquote:Op dinsdag 15 februari 2005 18:06 schreef Airelle het volgende:
naar emmilalndir toriienori (tis een kut naam).
Emila Torrini... (doe ik het nu goed?!)
http://www.emilianatorrini.com kijk maar eens.
en dank je wel
-edit link weg-quote:Op dinsdag 15 februari 2005 18:14 schreef niksan het volgende:
[..]
hmmm...meegewerkt aan LOTR
Ik kan op dit moment niets downloaden, watvoor muziek is het?
Trustequote:Op woensdag 16 februari 2005 00:41 schreef timbob het volgende:
[..]
welzeker
al ga ik wel reeds naar bed
slaap lekker allemaal
quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:58 schreef Christine het volgende:
ZOWIEE de pringles waren in de aanbieding
Ze maakten me op gruwelijke wijze wakker op een tijdstip dat ik nog niet wakker wou wordenquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:56 schreef Christine het volgende:
Wat is er met de plantsoenendienst ZOWIEE?
Ja, maar morgen niet dusquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:15 schreef Christine het volgende:
Ik ga vandaag trouwens ook iets nuttigs doen
En ik voel me mega goed, want normaal mailen you-know-who en ik echt de hele dag, maar nu heb ik hem na drie mailtjes afgekapt
Tha Bitch is in tha house
Nee volgens mij niet, dat bericht duikt een keer in de zoveel tijd weer op..quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is Wacko Jacko echt dood?
Ooh gelukkig maar die man is te eng om dood te gaan straks gaat hij rond spoken.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, dat bericht duikt een keer in de zoveel tijd weer op..
Nou het zou me niks verbazen. Op muziekaal gebied scoort ie niet, groot kans om voor de rest van zijn leven de gevangenis in te gaan.. of te wel.. mooie tijdstip om je eigen dood in scene te zettenquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, dat bericht duikt een keer in de zoveel tijd weer op..
Nee ok, maar die link die overal opduikt nu heb ik al een paar keer gezien, die is gewoon nepquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou het zou me niks verbazen. Op muziekaal gebied scoort ie niet, groot kans om voor de rest van zijn leven de gevangenis in te gaan.. of te wel.. mooie tijdstip om je eigen dood in scene te zetten
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou het zou me niks verbazen. Op muziekaal gebied scoort ie niet, groot kans om voor de rest van zijn leven de gevangenis in te gaan.. of te wel.. mooie tijdstip om je eigen dood in scene te zetten
En Jim Morrissonquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kan 'ie samen met Elvis in het ondergrondse domein voor quasi-dode beroemdheden gaan wonen!
En dan vette feestjes bouwen!quote:
quote:
Ik val bijna elke keer flauw als ik griep heb en zo.. netals nu. Alleen ben ik dit keer nog niet flauw gevallen.. gelukkig! Ga eten Christine. En drink iets gezonds erbij. Helpt altijd!quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:35 schreef Christine het volgende:
Geen drugs gebruikt hun
Ik heb alleen heeeeel slecht gegeten
En 2pac!quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kan 'ie samen met Elvis in het ondergrondse domein voor quasi-dode beroemdheden gaan wonen!
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:41 schreef timbob het volgende:
het nieuws stond op de site waar dit ook stond:
http://king.of.pop.michae(...)ries/worldrecord.php
zegt wel genoeg denkik
Je vergeet Biggie ook menquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:52 schreef timbob het volgende:
[..]
die had ik eigenlijk express niet vernoemd
Ey hij is cool mén!quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:52 schreef timbob het volgende:
[..]
die had ik eigenlijk express niet vernoemd
Ik heb net wat gegeten idd. Dat hielp welquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik val bijna elke keer flauw als ik griep heb en zo.. netals nu. Alleen ben ik dit keer nog niet flauw gevallen.. gelukkig! Ga eten Christine. En drink iets gezonds erbij. Helpt altijd!
Go girl!quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:12 schreef ZOWIEE het volgende:
Whehehehe, de leraar is ziek vandaag hoor ik net, dus het is maar goed dat ik aan het spijbelen was anders was ik voor niks gegaan![]()
Ja Kurt maar heeft die het nou zelf gedaan of was het toch ze toenmalig vrouw die hem heeft laten vermoorden?quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:19 schreef ZOWIEE het volgende:
Laten we vooralKurt
niet vergeten:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja Kurt maar heeft die het nou zelf gedaan of was het toch ze toenmalig vrouw die hem heeft laten vermoorden?
Om gezellig met zn drieën een sigaretje te roken bedoel ik dan hequote:Op woensdag 16 februari 2005 13:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Je mag ook wel een keertje langskomen hoor![]()
Kurtquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:19 schreef ZOWIEE het volgende:
Laten we vooralKurt
niet vergeten:
[afbeelding]
Ze staan achter slecht man !quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:58 schreef BVO het volgende:Diep in mijn hart.. kan ik niet boos ziojn op jou
.. lalalalalalala
..
Oh, ik heb ook een inbox van 250 MB.
Maar ik ga zo Feyenoord kijken..
Hey ZOWIEEquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:47 schreef ZOWIEE het volgende:
Goedemorgen
Op zich wel goed,... ben alleen enorm verkoudenquote:
Ja bij mij begint het ook te komenquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Op zich wel goed,... ben alleen enorm verkouden
* niksan kent het met waterproof-mascaraquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja bij mij begint het ook te komen
Ik deed vanochtend mascara op en daarna kreeg ik een niesbui, dus de vrouwen hier weten wel wat voor effect dat geeft
Ow, en ik kom aan op school en Spaans valt uit dus ik moet 2 uur wachten op de volgende les van 45 minuten
Het is een soort 'panda-effect'quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:08 schreef niksan het volgende:
[..]
* niksan kent het met waterproof-mascara
en ik had ook nog haast!!
!!
Ik voel me heerlijk vandaagquote:
Wat fijn voor je meidquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik voel me heerlijk vandaagHet huis is aan kant, mijn schoonmoeder belde heel lief om te vragen hoe het ging, ik heb mijn moeder gebeld, ik heb met mijn afstudeerbegeleider gesproken en ben daardoor weer helemaal gemotiveerd, ik heb drie boeken gekocht, ik heb you-know-who niet gemaild en nauwelijks nog aan hem gedacht, over een paar minuten krijg ik mijn zus met haar man en dochtertjes op visite, en vanavond komt Ron weer thuis
'k Heb er helemaal weer zin in
Ja, iddquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:35 schreef Christine het volgende:
Life's great
Nu is het wachten op de moodswing
Ja, meid!!quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja bij mij begint het ook te komen
Ik deed vanochtend mascara op en daarna kreeg ik een niesbui, dus de vrouwen hier weten wel wat voor effect dat geeft
Ga jij je vrouw maar lastigvallenquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, meid!!
Gut, praat me er niet over zeg.!
Heb je de nieuwste van Maybelline al? Eéééénig!!!
Neuh.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ga jij je vrouw maar lastigvallen
Hoe oud? Weet ik veelquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Gefeliciteerd trouwens nogHoe oud is ze geworden?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:22 schreef bar_rel het volgende:
Of je ben ff niet aangenomen voor een stageplek![]()
![]()
![]()
Nu moet ik voor Maandag nog een stageplek zoeken
Waarom moet dat 100 pagina's zijnquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:26 schreef Dizer het volgende:Ben bezig met een verslag..van 100 pagina's en ik heb nog maar 1 pagina geschreven... en dat moet af binnen twee weken
Dank jequote:Op donderdag 17 februari 2005 19:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom moet dat 100 pagina's zijn
Succes ermee
Barrel ook
Wow! dat is niet niks.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:39 schreef Dizer het volgende:
Het moet ongeveer rond de 100 pagina's zijn.
Ik heb maandag gesprek voor stafeplek. Ik hoop dat ik aangenomen word
Ik vind het criterium van aantal pagina's altijd zo'n baggercriterium... het gaat toch om de inhoud, niet om de omvangquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:39 schreef Dizer het volgende:
Het moet ongeveer rond de 100 pagina's zijn.
Ik heb maandag gesprek voor stafeplek. Ik hoop dat ik aangenomen word
Naar het ABN AMRO toernooi in Rotterdam?quote:
Heeft ze een bord met "Vriendinnetje van Christine" op haar hoofd?quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Naar het ABN AMRO toernooi in Rotterdam?
Een vriendinnetje van me werkt daar
Doe haar maar de groeten!
Ik zal vragen of ze dat op haar hoofd schrijftquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Heeft ze een bord met "Vriendinnetje van Christine" op haar hoofd?
Dan zal ik het doen!.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zal vragen of ze dat op haar hoofd schrijft
Geef je weinig kans trouwens.
Ze heet Patricia. Gewoon alle leuke dames om hun naam vragen, heb je gelijk een goede openingszin
Nee, dat is een goeie openingszinquote:Wat doet ze daar dan?
Met wat?quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:23 schreef mark_03 het volgende:
Hoe staat 't trouwens met SHO Big Bro?
quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:43 schreef BVO het volgende:
Hoe ziet Patricia eruit dan????????????
quote:
Alleen Beev en ELMaikel doen meequote:Op donderdag 17 februari 2005 21:23 schreef mark_03 het volgende:
Hoe staat 't trouwens met SHO Big Bro?
Ze verkoopt shirtjes bij één van de giftstores.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:43 schreef BVO het volgende:
Hoe ziet Patricia eruit dan????????????
quote:
Let voortaan eens beter op.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alleen Beev en ELMaikel doen mee
Nóg knapper?quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze verkoopt shirtjes bij één van de giftstores.
En ze lijkt een beetje op BB Jeanette, alleen dan knapper.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:37 schreef timbob het volgende:
lala
* timbob doet een dansje met sven en zowiee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |