Ze staan achter slecht man !quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:58 schreef BVO het volgende:Diep in mijn hart.. kan ik niet boos ziojn op jou
.. lalalalalalala
..
Oh, ik heb ook een inbox van 250 MB.
Maar ik ga zo Feyenoord kijken..
Hey ZOWIEEquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:47 schreef ZOWIEE het volgende:
Goedemorgen
Op zich wel goed,... ben alleen enorm verkoudenquote:
Ja bij mij begint het ook te komenquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Op zich wel goed,... ben alleen enorm verkouden
* niksan kent het met waterproof-mascaraquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja bij mij begint het ook te komen
Ik deed vanochtend mascara op en daarna kreeg ik een niesbui, dus de vrouwen hier weten wel wat voor effect dat geeft
Ow, en ik kom aan op school en Spaans valt uit dus ik moet 2 uur wachten op de volgende les van 45 minuten
Het is een soort 'panda-effect'quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:08 schreef niksan het volgende:
[..]
* niksan kent het met waterproof-mascara
en ik had ook nog haast!!
!!
Ik voel me heerlijk vandaagquote:
Wat fijn voor je meidquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik voel me heerlijk vandaagHet huis is aan kant, mijn schoonmoeder belde heel lief om te vragen hoe het ging, ik heb mijn moeder gebeld, ik heb met mijn afstudeerbegeleider gesproken en ben daardoor weer helemaal gemotiveerd, ik heb drie boeken gekocht, ik heb you-know-who niet gemaild en nauwelijks nog aan hem gedacht, over een paar minuten krijg ik mijn zus met haar man en dochtertjes op visite, en vanavond komt Ron weer thuis
'k Heb er helemaal weer zin in
Ja, iddquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:35 schreef Christine het volgende:
Life's great
Nu is het wachten op de moodswing
Ja, meid!!quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja bij mij begint het ook te komen
Ik deed vanochtend mascara op en daarna kreeg ik een niesbui, dus de vrouwen hier weten wel wat voor effect dat geeft
Ga jij je vrouw maar lastigvallenquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, meid!!
Gut, praat me er niet over zeg.!
Heb je de nieuwste van Maybelline al? Eéééénig!!!
Neuh.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ga jij je vrouw maar lastigvallen
Hoe oud? Weet ik veelquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Gefeliciteerd trouwens nogHoe oud is ze geworden?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:22 schreef bar_rel het volgende:
Of je ben ff niet aangenomen voor een stageplek![]()
![]()
![]()
Nu moet ik voor Maandag nog een stageplek zoeken
Waarom moet dat 100 pagina's zijnquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:26 schreef Dizer het volgende:Ben bezig met een verslag..van 100 pagina's en ik heb nog maar 1 pagina geschreven... en dat moet af binnen twee weken
Dank jequote:Op donderdag 17 februari 2005 19:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom moet dat 100 pagina's zijn
Succes ermee
Barrel ook
Wow! dat is niet niks.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:39 schreef Dizer het volgende:
Het moet ongeveer rond de 100 pagina's zijn.
Ik heb maandag gesprek voor stafeplek. Ik hoop dat ik aangenomen word
Ik vind het criterium van aantal pagina's altijd zo'n baggercriterium... het gaat toch om de inhoud, niet om de omvangquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:39 schreef Dizer het volgende:
Het moet ongeveer rond de 100 pagina's zijn.
Ik heb maandag gesprek voor stafeplek. Ik hoop dat ik aangenomen word
Naar het ABN AMRO toernooi in Rotterdam?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |