Dan is ze te vroegquote:Op zondag 13 februari 2005 21:57 schreef timbob het volgende:
ik heb een valentijnsmail van evelien gehad
Je had een opmerking over de OP die veranderd moest wordenquote:Op zondag 13 februari 2005 21:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jawel, je kon goed zien dat mijn mening over OP's niet veranderd is
Ik bedoelde de OP met foto en linkjes die dan altijd gepost wordt in de 5e post ofzo.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je had een opmerking over de OP die veranderd moest worden
HA I win![]()
quote:Op zondag 13 februari 2005 23:23 schreef BVO het volgende:
*heeft naar het songfestival zitten kijken.. Met
![]()
Glennis Grace
![]()
.
Weggeweest?quote:Op zondag 13 februari 2005 23:35 schreef Tania18 het volgende:
Oh en Valentijnsdag is ook leuk
* Tania18 heeft een heel leuk valentijnsweekend gehad![]()
Nee, niet echt weg. Mijn broer is een weekendje weg met zijn vriendin en omdat zij nogal veel huisdieren hebben, hadden ze aan ons gevraagd of wij het weekend op wilden passen. Dus we hebben het daar even romantisch gemaaktquote:
Wat is daar Valentijnsachtig aan dan?quote:Op zondag 13 februari 2005 23:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het was wel een echt valentijnsweekend, want zelfs de dwergpapegaai heeft een ei gelegd
Dat is romantischquote:Op maandag 14 februari 2005 00:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is daar Valentijnsachtig aan dan?![]()
Awwww... cute!quote:Op maandag 14 februari 2005 00:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is romantisch![]()
Het vrouwtje is op het ei aan het broeden en het mannetje neemt het over als zij aan het eten is bijvoorbeeld. Ook gaat het mannetje er af en toe naast zitten en met zijn koppie tegen dat van haar aan![]()
We houden ook van jou, timbobquote:Op maandag 14 februari 2005 09:48 schreef timbob het volgende:
* timbob] voelt de liefde[/me]
[me=timbob houd van iedereen
Mietjesquote:Op maandag 14 februari 2005 11:08 schreef Orginial het volgende:
* Orginial was eigenlijk pas om half 5 thuis, maar de verwarming op school was kaduuk en zijn we heel de dag vrij
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |