Nou het zou me niks verbazen. Op muziekaal gebied scoort ie niet, groot kans om voor de rest van zijn leven de gevangenis in te gaan.. of te wel.. mooie tijdstip om je eigen dood in scene te zettenquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, dat bericht duikt een keer in de zoveel tijd weer op..
Nee ok, maar die link die overal opduikt nu heb ik al een paar keer gezien, die is gewoon nepquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou het zou me niks verbazen. Op muziekaal gebied scoort ie niet, groot kans om voor de rest van zijn leven de gevangenis in te gaan.. of te wel.. mooie tijdstip om je eigen dood in scene te zetten
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou het zou me niks verbazen. Op muziekaal gebied scoort ie niet, groot kans om voor de rest van zijn leven de gevangenis in te gaan.. of te wel.. mooie tijdstip om je eigen dood in scene te zetten
En Jim Morrissonquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kan 'ie samen met Elvis in het ondergrondse domein voor quasi-dode beroemdheden gaan wonen!
En dan vette feestjes bouwen!quote:
quote:
Ik val bijna elke keer flauw als ik griep heb en zo.. netals nu. Alleen ben ik dit keer nog niet flauw gevallen.. gelukkig! Ga eten Christine. En drink iets gezonds erbij. Helpt altijd!quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:35 schreef Christine het volgende:
Geen drugs gebruikt hun
Ik heb alleen heeeeel slecht gegeten
En 2pac!quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kan 'ie samen met Elvis in het ondergrondse domein voor quasi-dode beroemdheden gaan wonen!
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:41 schreef timbob het volgende:
het nieuws stond op de site waar dit ook stond:
http://king.of.pop.michae(...)ries/worldrecord.php
zegt wel genoeg denkik
Je vergeet Biggie ook menquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:52 schreef timbob het volgende:
[..]
die had ik eigenlijk express niet vernoemd
Ey hij is cool mén!quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:52 schreef timbob het volgende:
[..]
die had ik eigenlijk express niet vernoemd
Ik heb net wat gegeten idd. Dat hielp welquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik val bijna elke keer flauw als ik griep heb en zo.. netals nu. Alleen ben ik dit keer nog niet flauw gevallen.. gelukkig! Ga eten Christine. En drink iets gezonds erbij. Helpt altijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |