Je vindt de OP goed en je stuurt míj een kaartje!!quote:Op maandag 14 februari 2005 11:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet dan?
*snel kaartje stuurt* [afbeelding]
Ik vond de titel goed. De OP was bagger.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:29 schreef niksan het volgende:
[..]
Je vindt de OP goed en je stuurt míj een kaartje!!!
Make up your mind!
Dus je doet mee aan de commercie?quote:Op maandag 14 februari 2005 11:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vond de titel goed. De OP was bagger.
En jij vindt het toch niet leuk als ik je een kaartje stuur. [afbeelding] [afbeelding]
Jij snapt het niet.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:36 schreef niksan het volgende:
[..]
Dus je doet mee aan de commercie?
nou???????nee..op zo'n manier hoef ik geen kaart
!
niksan heeft wel een kaartje gekregen..quote:Op maandag 14 februari 2005 11:40 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 heeft een hekel aan gezeik over commercie![]()
Geef nou maar gewoon toe dat jullie gefrustreerd zijn omdat jullie geen kaartje hebben gehad![]()
Nee hoor.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:40 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 heeft een hekel aan gezeik over commercie![]()
Geef nou maar gewoon toe dat jullie gefrustreerd zijn omdat jullie geen kaartje hebben gehad![]()
Je kan het natuurlijk ook heel serieus gaan nemenquote:Op maandag 14 februari 2005 12:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee hoor.Het is in de loop van de jaren gewoon een commerciele dag geworden.
En waarom nou op een dag "vieren" dat je elkaar leuk vindBeetje rare relatie heb je dan
nee,quote:Op maandag 14 februari 2005 15:12 schreef mark_03 het volgende:
TeeV
Je bedoelt dat FP-bericht over Fok!-radio?quote:
In het topic zelf stond dat het om Yvonne ging.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bedoelt dat FP-bericht over Fok!-radio?
Topic? Waar?quote:Op maandag 14 februari 2005 17:47 schreef BVO het volgende:
[..]
In het topic zelf stond dat het om Yvonne ging..
Heb 't ook alleen maar gedaan omdat 't Valentijnsdag is. Aardig zijn voor de vrouwtjes... morgen weer gewoon TeeFquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |