Is dit nou die ene die geen permban heeft.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:28 schreef Hind. het volgende:
Ik heb er geen een.
Dat wil niks zeggen.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:35 schreef BVO het volgende:
Nee..
Kijk maar, we staan allebei op online..
Jij bent er een, dat is net zo ergquote:Op maandag 7 februari 2005 15:28 schreef Hind. het volgende:
Ik heb er geen een.
PMmen kan niet op fok.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:42 schreef Bupatih het volgende:
Christine, PM me eens met die 3 kloonnamen van mij.
SHOK!!!!quote:Op maandag 7 februari 2005 15:48 schreef Christine het volgende:
[..]
PMmen kan niet op fok.
En jij weet zelf best welke ik ken, en die andere twee zijn obvious.
Hij is niet helemaal symmetrischquote:
Komt door de verschillende breedten van de lettersquote:Op maandag 7 februari 2005 21:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hij is niet helemaal symmetrisch
* ZOWIEE luistert nu Shakira - Ready for the Good Times
Heel erg ready
Ik wist weld at je perfect wasquote:Op maandag 7 februari 2005 18:42 schreef ZOWIEE het volgende:
Oh en Svennie, ik ben nu niet meer op oorlogspad hoor
Hey Sven!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wist weld at je perfect was![]()
![]()
![]()
![]()
En Bupa, wat een irritante signature
Ge-ta-fel-ten-nisdquote:Op maandag 7 februari 2005 22:37 schreef Airelle het volgende:
Oeh ik heb de hele avond gepingpongd [eum... hoe schrijf je dat?], wat een zenuwachtige sport zeg...
Dat was het!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ge-ta-fel-ten-nisd
Morgen doen ze m'n tand, Zowiee
Oeh spannend!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ge-ta-fel-ten-nisd
Morgen doen ze m'n tand, Zowiee
Waar zie jij die links dan?quote:Op maandag 7 februari 2005 22:45 schreef Zhenar het volgende:
Heee... er zit opeens overal een fotoboek link onder!
Maar... dat is alleen voor intimi!
edit: Hee! waarom heb ik er geeneen!?![]()
Leuk nummer!quote:Op maandag 7 februari 2005 21:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
* ZOWIEE luistert nu Shakira - Ready for the Good Times
Heel erg ready
Zeker spannend, en zaterdag komt m'n moeder op bezoekquote:Op maandag 7 februari 2005 22:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oeh spannend!
er mist een ] in je sig
Ow, wat leukquote:Op maandag 7 februari 2005 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeker spannend, en zaterdag komt m'n moeder op bezoek
Zijn wij niet leuk genoeg ofzo?quote:
Hoe staat het met het Big Brother Tournament?quote:
Ja dat wou ik ook net gaan vragen.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe staat het met het Big Brother Tournament?
Ik heb het nu ff te druk.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe staat het met het Big Brother Tournament?
Jij wel, schat, maar de rest is wat minnetjesquote:Op maandag 7 februari 2005 23:04 schreef ZOWIEE het volgende:
Zijn wij niet leuk genoeg ofzo? [afbeelding]
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2005 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij wel, schat, maar de rest is wat minnetjes![]()
Fieuw, ik schrok alquote:Op maandag 7 februari 2005 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, ga terug naar je koala's.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, niksanquote:
Er zijn wel veel kakkerlakken hierquote:
Dat mag er wel eens uit hoor, Beevquote:Winnaar van 5 SHO-awards.
quote:Op maandag 7 februari 2005 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat mag er wel eens uit hoor, Beev
laat die jongen trots zijnquote:Op maandag 7 februari 2005 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat mag er wel eens uit hoor, Beev
Ik heb niet in de bus gezeten vandaag dus hehe eindelijk heb je me een keer niet gezienquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Meisje bij mij in de bus vandaag leek op jou
Vertelquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:15 schreef Svensational het volgende:
Lezen jullie het SOP-topic eens door. Humor van de bovenste plank
Ze leek op jouquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb niet in de bus gezeten vandaag dus hehe eindelijk heb je me een keer niet gezien
Mooi hè?quote:Op maandag 7 februari 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
En Bupa, wat een irritante signature
de wereld is ongelijk...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nu is ie nóg lelijker! Helemaal ongelijk
De wereld is mooi rondquote:
Dat was die gisteren ook alquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nu is ie nóg lelijker! Helemaal ongelijk
mooi rond? MOOI ROND?!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
De wereld is mooi rond
Bupa's sig daarentegen is raar en ongelijk
Trouwens: Heel gaaf die bewerking die je van Blumchen hebt gemaakt!![]()
Oké, jjj je zin.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, toen waren allebei de 'balkjes' even lang
Mooier iig dan die scheve sigquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:27 schreef timbob het volgende:
[..]
mooi rond? MOOI ROND?!
ooit gehoord van mount everest? grand canyon? de apartheid? smeltende poolkappen?
noem dat maar es gelijk!
Gaat wel redelijk hierquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hey
Hoe gaat ie?
Ik heb geen zin in de komende twee dagen![]()
je kan geen spaties doen enzo..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:37 schreef Bupatih het volgende:
Nu klopt het kader wel, maar is de tekst niet gecentreerd
Jaquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:43 schreef niksan het volgende:
Vind je die van timbob dan zo mooi/stoer??
hij is robuust en mannelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:43 schreef niksan het volgende:
Vind je die van timbob dan zo mooi/stoer??
ah ik zie hetquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:48 schreef Bupatih het volgende:
Nu niet meer.Zoek de link naar mijn fotoboek
quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:57 schreef babette21 het volgende:
* Babette speelt voor DJ, valt 't op?
reclame op de radio.....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:57 schreef Bupatih het volgende:
Nee hoor
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jij verander je sig ook elke 3 min
staat ook heel mooi in m'n msnquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:59 schreef Bupatih het volgende:
Jij kan mooi Tim op een regel doen. Dat kan ik niet met BUPA
Lulquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:19 schreef timbob het volgende:
[..]
staat ook heel mooi in m'n msn
[afbeelding]
hoezo, mijn naam valt op?
Hoe lelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:19 schreef timbob het volgende:
[..]
staat ook heel mooi in m'n msn
[afbeelding]
hoezo, mijn naam valt op?
Nouquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:23 schreef Bupatih het volgende:
Toffe tekens zijn tof.
♠♣♥♦▲►▼◄◊○●▀▄█▌▐░▒▓
Heeeééquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:25 schreef Christine het volgende:
Hmmm
Wat een woordgebruikquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:25 schreef timbob het volgende:
[..]
de schoonheid zit 'm in de functionaliteit
Dat met die getallen ervoor was toch nog in Basic?quote:
10 STARTquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat met die getallen ervoor was toch nog in Basic?
PRINT "HALLO, TEST"
PAUSE
END![]()
quote:Medea komt uit op DVD
De serie van Theo van Gogh is momenteel op televisie te zien, maar wordt maar matig bekeken.
Afgelopen weekend keken er maar 250.000 duizend mensen naar Medea. In de serie spelen Katja Schuurman, Thijs Römer en Tara Elders de hoofdrol. Producent Gijs van de Westelaken heeft wel een mogelijke verklaringen voor de tegenvallende kijkcijfers. "Ja, ik hoor van veel dat mensen dat ze het een beetje ingewikkeld vinden. Maar het gekke is dat we een paar keer voorstellingen hebben gehad in het Ketelhuis. Mensen moesten dan vijftig minuten lang, zes avonden achter elkaar in het Ketelhuis doorbrengen. Niemand is weggelopen. Iedereen vond het prachtig."
De dvd-reeks zal waarschijnlijk in een speciale box met drie dvd’s verschijnen. Naast de aflevering van Medea zullen er volgens Van de Westelaken ook vele extra’s te zien zijn. "Ja, zoals bijvoorbeeld scènes die niet in de serie te zien zijn. Ook geven Thijs, Katja en Tara commentaar bij de serie. Ze vertellen hoe bepaalde scènes zijn opgenomen. Ze weten vaak hele leuke anekdotes over de serie en de opnames."
De dvd-box met de afleveringen én de extra’s van Medea ligt eind maart in de winkels.
er stonden altijd van die superlijners in de kijk ofzo.. kon je ze overtypen voor programmaatjesquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat met die getallen ervoor was toch nog in Basic?
PRINT "HALLO, TEST"
PAUSE
END![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:46 schreef Christine het volgende:
[..]
10 START
20 INPUT "Eet je wel genoeg vitamientjes"
30 IF ANSWER="nee" GOTO 10
40 IF ANSWER="ja" GOTO 50
50 PRINT "Goed zo!"
60 END
Zoiets hadden mijn broer en ik gemaakt, en opgeslagen als mamma.exe
DIGquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:56 schreef timbob het volgende:
[..]
er stonden altijd van die superlijners in de kijk ofzo.. kon je ze overtypen voor programmaatjes
ho wacht, nu gaat het hier te erg op DIG lijken
uhm, dirkje van de vlaamse pot is een lekker ding!
zo
Ruim je het wel ff op?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:18 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben ff weg en het is hier alweer een zooitje
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Gaat wel redelijk hier
Wat is er de komende twee dagen?
Ik heb je net een berichtje gestuurd
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als ik thuis ben (ik ben nu op school) stuur ik een berichtje terug
Oehquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:24 schreef bar_rel het volgende:
Maar ik gaweer terug naar me croissantjes..en me leerwerk
Rentabiliteti, Solvabiliteit en Liqidieteit of zo iets![]()
Hey babequote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:27 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Elvis
Ik heb nu al allemaal roosterwijzigingen en geen een gunstige
Houd je mond....ik heb het net doorgelezen van dat rtv en rev en rvv maar ik krijg die formules niet in me hoofd!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oeh
RTV, REV, quick ratio, current ratioManagement & Organisatie
![]()
: r
Zet gewoon alles in je grafische rekenmachine.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Houd je mond....ik heb het net doorgelezen van dat rtv en rev en rvv maar ik krijg die formules niet in me hoofd!!!![]()
En als je die niet hebt?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zet gewoon alles in je grafische rekenmachine.
Ik heb ook ooit een lange tijd besteed aan het in mijn kop stampen van die formules. Bleek op het tentamen dat je ze er gewoon bij kreeg! : ')quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Houd je mond....ik heb het net doorgelezen van dat rtv en rev en rvv maar ik krijg die formules niet in me hoofd!!!![]()
Mijnquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zet gewoon alles in je grafische rekenmachine.
Maak je dan wel een foto?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey babe![]()
Balen voor je hehe..ik moet stage lopen met een pak aan waarschijnlijk![]()
GRrrrrrrrrquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
MijnGRM
is de beste investerring geweest in mijn hele schoolcarrière.
Voor jouw, men lief, doe ik allesquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Voor jouw, men lief, doe ik alles![]()
ik ga weer terug naar mijn begrotingen en balansen
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:16 schreef Christine het volgende:
Bupa je lijkt wel breezer zo met je sig
hmmquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:34 schreef Airelle het volgende:
So... ik zet gewoon pas op half 4 de pc aan... das ook niet normaal.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:08 schreef timbob het volgende:
[..]
hmm
ik was al bezorgt
DOOR DE PTT!
mhuhahaha!
Schatje!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:08 schreef timbob het volgende:
[..]
hmm
ik was al bezorgt
DOOR DE PTT!
mhuhahaha!
Exactly my thoughts!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
We hebben meer van dit soort hoogstaande humor nodig!
Iets met mijn vriend... maar ik ga vanavond naar het strand, lekker mijn hoofd leegmaken en uitwaaien.quote:
Jezus, 46 posts per dag.quote:
Succes meissie.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Iets met mijn vriend... maar ik ga vanavond naar het strand, lekker mijn hoofd leegmaken en uitwaaien.
Dat was voor het effectquote:
ohjaquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Schatje!
Leuk dat je weer 'ns in Sho post.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:20 schreef haagse_elfje het volgende:
sven leuk dat je me uitlacht..........
quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:27 schreef Svensational het volgende:
[..]Ik ben me van geen kwaad bewust
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Jezus, 46 posts per dag.. En dan nog zeggen dat je maar een uurtje per dag achter de PC zit.
.
Mijn gemiddelde is in een maand ofzo teruggelopen van 45 naar 41..
Mmmmquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:06 schreef timbob het volgende:
[..]
ohja
ga je nou nog mee naar Emiliana Torrini?
ah toe?
Spongebob!quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:10 schreef toetatoet het volgende:
Ben heel erg verkouden en heb geloof ik ook koorts
Wie wie wie wie wie?quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:53 schreef ZOWIEE het volgende:
Eindelijk heb ik ook een fokker irl gespot![]()
TOETIE!!!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:10 schreef toetatoet het volgende:
Ben heel erg verkouden en heb geloof ik ook koorts
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat een suffe smiley, hij geeft een zakdoekje en.......... hij verdwijnt
Wij kunnen sinds kort ook Nicelodeon ontvangen en heb gisteren de eerste aflevering van Spongebob gezien.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:36 schreef Tania18 het volgende:
En Leonie, was ze net zo mooi als op de foto's?
oooh spongebob is helemaal geweldig, kijk het al 2 jaar lang ofzo, heb elke aflevering gezien.....moet alleen nog naar de film, maar niemand wil meequote:Op woensdag 9 februari 2005 12:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wij kunnen sinds kort ook Nicelodeon ontvangen en heb gisteren de eerste aflevering van Spongebob gezien.![]()
Waar woonde je ook alweer?quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:58 schreef toetatoet het volgende:
[..]
oooh spongebob is helemaal geweldig, kijk het al 2 jaar lang ofzo, heb elke aflevering gezien.....moet alleen nog naar de film, maar niemand wil mee![]()
Scheveningenquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar woonde je ook alweer? [afbeelding]
Leuke site hè, die addis-weltquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:00 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Ace Ventura, pet detective
Dat weet ik tochquote:
tssss je hebt ook weer niks voor me over hequote:Op woensdag 9 februari 2005 13:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat weet ik toch
Maar da's wel een beetje erg ver.
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:07 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
'Ernie, er zit een banaan in je oor!'
'Wat zeg je Bert?'
'Er zit een banaan in je oor Ernie!'
'Wat zeg je Bert?'
'Dat er een banaan in je oor zit!!'
'Ik hoor niet wat je zegt Bert, er zit een banaan in mn oor!'
![]()
Niet waarquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Btw, je hebt na elke reactie die ":')"-smiley
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:06 schreef toetatoet het volgende:
[..]
tssss je hebt ook weer niks voor me over he![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:07 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
'Ernie, er zit een banaan in je oor!'
'Wat zeg je Bert?'
'Er zit een banaan in je oor Ernie!'
'Wat zeg je Bert?'
'Dat er een banaan in je oor zit!!'
'Ik hoor niet wat je zegt Bert, er zit een banaan in mn oor!'
![]()
Jetix heeft wel een veel betere programmering dan Nicelodeon, je weet nooit wat er komt.quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:58 schreef toetatoet het volgende:
[..]
oooh spongebob is helemaal geweldig, kijk het al 2 jaar lang ofzo, heb elke aflevering gezien.....moet alleen nog naar de film, maar niemand wil mee![]()
dan heb je toch een OV?quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding] Ik ben maar een arme student[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:14 schreef toetatoet het volgende:
[..]
dan heb je toch een OV?
dan kan je met de bus [afbeelding]
of trein....
rond 21.10 komt spongebob op nickelodeon :yesquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jetix heeft wel een veel betere programmering dan Nicelodeon, je weet nooit wat er komt.![]()
Dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oh en je bent geen student, je bent scholier![]()
Kom je uit België dan?quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik.
En in België () noemen ze een student ook iemand die op de middelbare school zit.!
Pijpsmileys... you gotta love 'em!quote:
Scholiertjequote:Op woensdag 9 februari 2005 13:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] VWO 6. Niks OV [afbeelding]
Nee, maar ik keek net even in het woordenboekquote:
Smilie of niet... ik ben dol op pijpenquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Pijpsmileys... you gotta love 'em!
Is VWO6 nog steeds zo'n pretjaar?quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] VWO 6. Niks OV [afbeelding]
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is VWO6 nog steeds zo'n pretjaar?
"In mijn tijd" waren het met name facultatieve lessen en (pre-)eindexamenfeestjes die de klok sloegen.
Zijn het herhalingen of kakelverse (quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:17 schreef toetatoet het volgende:
[..]
rond 21.10 komt spongebob op nickelodeon :yes
en op zaterdag om 21.25
Matig zeg. Ik had dat jaar ongeveer een kwart van de lesuren vrij. Of dácht ik dat alleen maar...?quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, in 1840 misschien
Niks facultatieve lessenGewoon de hele week doorwerken, tentamens, tentamens en nog eens tentamens en niks feestjes.
[afbeelding]
Ik zie er 28 februari zo uit! (maar dan zonder die rode hakken)quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:35 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja 4e jaars nog wel, bijna zie ik er zo uit [afbeelding]
Mooie schoentjesquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:35 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja 4e jaars nog wel, bijna zie ik er zo uit [afbeelding]
Feestjes geven kan natuurlijk ook. Maar ik durf pas ná de eindexamens.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Matig zeg. Ik had dat jaar ongeveer een kwart van de lesuren vrij. Of dácht ik dat alleen maar...?
Die feestjes kun je ook zelf geven natuurlijk! Dat hoort toch echt wel bij een eindexamenjaar (alhoewel de meeste natuurlijk pas na de eindexamens gegeven worden).
Doen jullie ook een Stunt/LSD?
herhalingen........helaasquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:32 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zijn het herhalingen of kakelverse () afleveringen?
aaah wat heb je het toch zwaarquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mooie schoentjes![]()
Ik moet nog eerst een k*tjaar![]()
hey die wil ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2005 14:00 schreef Bupatih het volgende:
* Bupa luistert naar Robbie Williams - Greatest Hits
Ja. 139.6 kmquote:Op woensdag 9 februari 2005 14:08 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja weet je hoe ver dat is
en ik ben ziek dus ik mag niet naar buiten
Ik heb het gedownloadquote:Op woensdag 9 februari 2005 14:11 schreef toetatoet het volgende:
[..]
dan moet je die cd maar ff opsturen
Zandweg 123 in Scheveningen?quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:18 schreef toetatoet het volgende:
[..]
nou kan je hem toch ff op een ceedeetje branden en opsturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |