TOETIE!!!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:10 schreef toetatoet het volgende:
Ben heel erg verkouden en heb geloof ik ook koorts
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat een suffe smiley, hij geeft een zakdoekje en.......... hij verdwijnt
Wij kunnen sinds kort ook Nicelodeon ontvangen en heb gisteren de eerste aflevering van Spongebob gezien.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:36 schreef Tania18 het volgende:
En Leonie, was ze net zo mooi als op de foto's?
oooh spongebob is helemaal geweldig, kijk het al 2 jaar lang ofzo, heb elke aflevering gezien.....moet alleen nog naar de film, maar niemand wil meequote:Op woensdag 9 februari 2005 12:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wij kunnen sinds kort ook Nicelodeon ontvangen en heb gisteren de eerste aflevering van Spongebob gezien.![]()
Waar woonde je ook alweer?quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:58 schreef toetatoet het volgende:
[..]
oooh spongebob is helemaal geweldig, kijk het al 2 jaar lang ofzo, heb elke aflevering gezien.....moet alleen nog naar de film, maar niemand wil mee![]()
Scheveningenquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar woonde je ook alweer? [afbeelding]
Leuke site hè, die addis-weltquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:00 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Ace Ventura, pet detective
Dat weet ik tochquote:
tssss je hebt ook weer niks voor me over hequote:Op woensdag 9 februari 2005 13:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat weet ik toch
Maar da's wel een beetje erg ver.
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:07 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
'Ernie, er zit een banaan in je oor!'
'Wat zeg je Bert?'
'Er zit een banaan in je oor Ernie!'
'Wat zeg je Bert?'
'Dat er een banaan in je oor zit!!'
'Ik hoor niet wat je zegt Bert, er zit een banaan in mn oor!'
![]()
Niet waarquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Btw, je hebt na elke reactie die ":')"-smiley
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:06 schreef toetatoet het volgende:
[..]
tssss je hebt ook weer niks voor me over he![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:07 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
'Ernie, er zit een banaan in je oor!'
'Wat zeg je Bert?'
'Er zit een banaan in je oor Ernie!'
'Wat zeg je Bert?'
'Dat er een banaan in je oor zit!!'
'Ik hoor niet wat je zegt Bert, er zit een banaan in mn oor!'
![]()
Jetix heeft wel een veel betere programmering dan Nicelodeon, je weet nooit wat er komt.quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:58 schreef toetatoet het volgende:
[..]
oooh spongebob is helemaal geweldig, kijk het al 2 jaar lang ofzo, heb elke aflevering gezien.....moet alleen nog naar de film, maar niemand wil mee![]()
dan heb je toch een OV?quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding] Ik ben maar een arme student[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:14 schreef toetatoet het volgende:
[..]
dan heb je toch een OV?
dan kan je met de bus [afbeelding]
of trein....
rond 21.10 komt spongebob op nickelodeon :yesquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jetix heeft wel een veel betere programmering dan Nicelodeon, je weet nooit wat er komt.![]()
Dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oh en je bent geen student, je bent scholier![]()
Kom je uit België dan?quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik.
En in België () noemen ze een student ook iemand die op de middelbare school zit.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |