quote:
quote:Op maandag 7 februari 2005 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij wel, schat, maar de rest is wat minnetjes![]()
Fieuw, ik schrok alquote:Op maandag 7 februari 2005 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, ga terug naar je koala's.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, niksanquote:
Er zijn wel veel kakkerlakken hierquote:
Dat mag er wel eens uit hoor, Beevquote:Winnaar van 5 SHO-awards.
quote:Op maandag 7 februari 2005 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat mag er wel eens uit hoor, Beev
laat die jongen trots zijnquote:Op maandag 7 februari 2005 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat mag er wel eens uit hoor, Beev
Ik heb niet in de bus gezeten vandaag dus hehe eindelijk heb je me een keer niet gezienquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Meisje bij mij in de bus vandaag leek op jou
Vertelquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:15 schreef Svensational het volgende:
Lezen jullie het SOP-topic eens door. Humor van de bovenste plank
Ze leek op jouquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb niet in de bus gezeten vandaag dus hehe eindelijk heb je me een keer niet gezien
Mooi hè?quote:Op maandag 7 februari 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
En Bupa, wat een irritante signature
de wereld is ongelijk...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nu is ie nóg lelijker! Helemaal ongelijk
De wereld is mooi rondquote:
Dat was die gisteren ook alquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nu is ie nóg lelijker! Helemaal ongelijk
mooi rond? MOOI ROND?!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
De wereld is mooi rond
Bupa's sig daarentegen is raar en ongelijk
Trouwens: Heel gaaf die bewerking die je van Blumchen hebt gemaakt!![]()
Oké, jjj je zin.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, toen waren allebei de 'balkjes' even lang
Mooier iig dan die scheve sigquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:27 schreef timbob het volgende:
[..]
mooi rond? MOOI ROND?!
ooit gehoord van mount everest? grand canyon? de apartheid? smeltende poolkappen?
noem dat maar es gelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |