Dat met die getallen ervoor was toch nog in Basic?quote:
10 STARTquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat met die getallen ervoor was toch nog in Basic?
PRINT "HALLO, TEST"
PAUSE
END![]()
quote:Medea komt uit op DVD
De serie van Theo van Gogh is momenteel op televisie te zien, maar wordt maar matig bekeken.
Afgelopen weekend keken er maar 250.000 duizend mensen naar Medea. In de serie spelen Katja Schuurman, Thijs Römer en Tara Elders de hoofdrol. Producent Gijs van de Westelaken heeft wel een mogelijke verklaringen voor de tegenvallende kijkcijfers. "Ja, ik hoor van veel dat mensen dat ze het een beetje ingewikkeld vinden. Maar het gekke is dat we een paar keer voorstellingen hebben gehad in het Ketelhuis. Mensen moesten dan vijftig minuten lang, zes avonden achter elkaar in het Ketelhuis doorbrengen. Niemand is weggelopen. Iedereen vond het prachtig."
De dvd-reeks zal waarschijnlijk in een speciale box met drie dvd’s verschijnen. Naast de aflevering van Medea zullen er volgens Van de Westelaken ook vele extra’s te zien zijn. "Ja, zoals bijvoorbeeld scènes die niet in de serie te zien zijn. Ook geven Thijs, Katja en Tara commentaar bij de serie. Ze vertellen hoe bepaalde scènes zijn opgenomen. Ze weten vaak hele leuke anekdotes over de serie en de opnames."
De dvd-box met de afleveringen én de extra’s van Medea ligt eind maart in de winkels.
er stonden altijd van die superlijners in de kijk ofzo.. kon je ze overtypen voor programmaatjesquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat met die getallen ervoor was toch nog in Basic?
PRINT "HALLO, TEST"
PAUSE
END![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:46 schreef Christine het volgende:
[..]
10 START
20 INPUT "Eet je wel genoeg vitamientjes"
30 IF ANSWER="nee" GOTO 10
40 IF ANSWER="ja" GOTO 50
50 PRINT "Goed zo!"
60 END
Zoiets hadden mijn broer en ik gemaakt, en opgeslagen als mamma.exe
DIGquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:56 schreef timbob het volgende:
[..]
er stonden altijd van die superlijners in de kijk ofzo.. kon je ze overtypen voor programmaatjes
ho wacht, nu gaat het hier te erg op DIG lijken
uhm, dirkje van de vlaamse pot is een lekker ding!
zo
Ruim je het wel ff op?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:18 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben ff weg en het is hier alweer een zooitje
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Gaat wel redelijk hier
Wat is er de komende twee dagen?
Ik heb je net een berichtje gestuurd
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als ik thuis ben (ik ben nu op school) stuur ik een berichtje terug
Oehquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:24 schreef bar_rel het volgende:
Maar ik gaweer terug naar me croissantjes..en me leerwerk
Rentabiliteti, Solvabiliteit en Liqidieteit of zo iets![]()
Hey babequote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:27 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Elvis
Ik heb nu al allemaal roosterwijzigingen en geen een gunstige
Houd je mond....ik heb het net doorgelezen van dat rtv en rev en rvv maar ik krijg die formules niet in me hoofd!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oeh
RTV, REV, quick ratio, current ratioManagement & Organisatie
![]()
: r
Zet gewoon alles in je grafische rekenmachine.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Houd je mond....ik heb het net doorgelezen van dat rtv en rev en rvv maar ik krijg die formules niet in me hoofd!!!![]()
En als je die niet hebt?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zet gewoon alles in je grafische rekenmachine.
Ik heb ook ooit een lange tijd besteed aan het in mijn kop stampen van die formules. Bleek op het tentamen dat je ze er gewoon bij kreeg! : ')quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Houd je mond....ik heb het net doorgelezen van dat rtv en rev en rvv maar ik krijg die formules niet in me hoofd!!!![]()
Mijnquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zet gewoon alles in je grafische rekenmachine.
Maak je dan wel een foto?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey babe![]()
Balen voor je hehe..ik moet stage lopen met een pak aan waarschijnlijk![]()
GRrrrrrrrrquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
MijnGRM
is de beste investerring geweest in mijn hele schoolcarrière.
Voor jouw, men lief, doe ik allesquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Voor jouw, men lief, doe ik alles![]()
ik ga weer terug naar mijn begrotingen en balansen
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:16 schreef Christine het volgende:
Bupa je lijkt wel breezer zo met je sig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |