Mijn update is:quote:Bubsel (1m71) (47,2) was 145,8 kg, weegt nu 138,3 kg en wil graag 80 kg wegen -7,5
Tja, zie vorig topic. Ik heb ook wel slechte ervaringen met een digitale weegschaal dus wij hebben een analoge. Ik weeg me iedere ochtend, maar maandagochtend is mijn ECHTE (registreer-meting) dus ook voor FOK! weeg ik mij altijd op maandagochtend... Die teltquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:25 schreef marchien het volgende:
tvptje
Hier nog steeds bezig, maar geen weegschaal te bekennen, dus ik wacht weer met een update tot ik bij mijn ouders ben geweest.
Ik heb wel eens de neiging om zelf een weegschaal te kopen, maar ik heb het idee dat ik er dan echt te vaak op ga staan. Iemand een idee?
Die is wel duur he?! 109 euro voor een weegschaal (hij is vast heel goed, maar ja...) Eerst deze maar eens verslijten en dan wil ik die ook welquote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:15 schreef Sjeen het volgende:
Droeke, da's een hele goede tip. Denk dat ik dat ook ga toepassen hier, gewoon dagelijks erop gaan staan, maar één vaste dag in de week die telt. Ik heb overigens ook nog een digitale weegschaal hier, maar wil heel graag een andere:
[afbeelding]
Ik heb ook geen klachten over mijn digitale weegschaalquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:44 schreef Funnie het volgende:
ik kan echt 10 keer op die van mij gaan staan. Maar er komt echt maar 1 uitkomst uit.. Tenzij er uren tussen zitten. Dan wordt het anders
Niets te klagen over mijn digitale dus.. (Gelukkig!!)
Is soms echt beter hoor dat je dat niet hebt.. Ding moet ik eigenlijk op het werk van mijn vriend leggen ofzo..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:51 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik heb niet eens een weegschaal![]()
(verkapte tvp)
Ja dat is wat ik me zelf ook vertel. Ik doe crosstraining (of elliptical training, of langlaufen hoe je het ook wilt noemenquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:26 schreef kaputwiehund het volgende:
Vergeet niet dat je met sporten ook de nodige spiermassa opbouwd. Wat voor sporten doe je?Daarnaast moet je oppassen dat je niet te weinig eet. Iets wat ik wel vaker zie. Probeer tijdens je vaste maaltijden genoeg te eten, zeker omdat je ook zoveel sport. (daar heb je ook energie voor nodig) En verder: gewoon volhouden (klinkt erg simpel)
quote:Heel af en toe 1 of 2 chocolaatjesen dan bedoel ik 1 of 2 keer per week gemiddeld)
Helaas zit ik dan aan de Belgische kust... Anders had ik het zeker leuk gevonden!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:52 schreef miss_sly het volgende:
Niemand verder over te halen voor een dagje sauna? We hebben voor 1 persoon meer gereserveerd!
Dat is net een tikje te ver rijdenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:56 schreef Droeke het volgende:
[..]
Helaas zit ik dan aan de Belgische kust... Anders had ik het zeker leuk gevonden!!!
Voor de rest van het artikel: http://www.newswise.com/articles/view/509671/quote:A healthy breakfast that includes high-fiber cereal can help you lose weight and keep diabetes, heart disease, and stroke at bay — especially when the menu also includes nonfat milk and fruit.
Research suggests that breakfast eaters are leaner than those who skip the morning meal, with one study reporting that missing breakfast was associated with a fourfold increase in the risk of obesity, says the February issue of Harvard Men's Health Watch.
En weet je ook iets over de spiergroepen die je hiermee belast? Ik heb ooit gehoord dat een crosstrainer meer groepen belast dan andere apparaten?quote:Op zondag 6 februari 2005 19:12 schreef DusDat het volgende:
Een crosstrainer is erg effectief. Ik doe hem altijd wel op de sportschool. Je belast wat minder je knieen wat je anders wel bij de loopband hebt, ik dan.
Het leuke is de hellingsprogramma's en de achterwaartsknop.
In 30minuten tijd verbrand ik zo'n 420 calorieen. Dus het zeker een slim apparaat.
Volgens mij is bruin brood niet slecht voor je hoor. Het is zelfs gezonder dan wit brood. Maar als je al 7 maanden geen brood hebt gehad, wat voor ontbijt neem je dan?quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
is bruin brood trouwens slecht voor je aangezien ik dat al 7 maanden niet gegeten heb (en daardoor denk ik zelf heel veel ben afgevallen)
Maar nu wil ik wel weer beginnen met beetje brood eten (blijft lekker zeg maar)
Haha nou werd genoeg meegesleurd dus ik moest welquote:Op zondag 6 februari 2005 12:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gewoon zorgen dat je niet uit de polonaise raakt Meimeltje!
Mijn niewe regeltje is:quote:Op maandag 31 januari 2005 21:27 schreef Bubsel het volgende:
[..]
Bubsel (1m71) (46,5) was 145,8 kg, weegt nu 136,3 kg en wil graag 74 kg wegen -9,5
Mag ik vragen hoe duur 'ie was?quote:Op zondag 6 februari 2005 22:49 schreef octopussy het volgende:
ik heb zelf een maand geleden een kettler crosstrainer gekocht, en ben er heel erg blij mee.
...
Ik heb wel een dure want ik wilde eentje met een zwaar vliegwiel. Die goedkopere crosstrainers hebben vaak een vliegwiel van 5 of 6 kilo en daar trap je zo doorheen. Die van mij heeft een vliegwiel van 18 kilo (en hartslagmeting) dus ik kan nog flink opbouwen in zwaarte als ik wil.
Jij gaat goedquote:Op maandag 7 februari 2005 10:45 schreef Liza1964 het volgende:
Liza1964 (1.78) (28,88) was 114,5 kg weegt nu 91,5 kg en wil graag 75 kg wegen (-23)
Ik zet m altijd op manueel Niveau 15 van 20 max, en doe 300cal in een kwartiertje.. met de andere apparaten erbij kom ik meestal uit op 2000 cal per training (2 uur trainen) tot dus ver 14 kilo afgevallen in een kleine 5 weken i.c.m. weightwatchers dieet.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:12 schreef DusDat het volgende:
Een crosstrainer is erg effectief. Ik doe hem altijd wel op de sportschool. Je belast wat minder je knieen wat je anders wel bij de loopband hebt, ik dan.
Het leuke is de hellingsprogramma's en de achterwaartsknop.
In 30minuten tijd verbrand ik zo'n 420 calorieen. Dus het zeker een slim apparaat.
geen dank.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:15 schreef DrukVout het volgende:
man: 15
Morgen wordt ik 21. dus 4 punten
ben nu 85 dus 9 punten
ben 1,92 2 punten
voornamelijk zittend werk met wat verplaatsingen (school, informatica) 2 unten
gewicht verliezen 0 punten
totaal 32punten... Best veel
Bedankt octopussy
De weddenschap is meer een steun in de rug om je aan je dieet te houden, en niet te snoepen.
Als je een bedrag per kilo gaat geven dan heeft het weinig nut want iedereen van de 3 wil afvallen.
die van mij was 500 euroquote:Op maandag 7 februari 2005 19:30 schreef Essebes het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe duur 'ie was?
Ik heb er zelf een gezien op www.marbeco.nl van � 135,= 2 vriendinnen zijn hier erg enthousiast over, maar ik hoor graag ook geluiden van anderen![]()
Het bedrag lijkt wel veel, maar de sportschool is echt duurder, vandaar dat ik me aan het orienteren ben en niet alleen naar de allergoedkoopste kijk.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:56 schreef octopussy het volgende:
[..]
nouja, ik snap dat maar weinig mensen 500 euro aan een crosstrainer uit zouden willen geven, maar goed ik heb het er na een jaar uit als ik het vergelijk met de sportschool.
Dat geeft niet hoor dat je meer gaat eten had ik ook. Ik ben nu 10.3 kilo kwijt. De eerste weken heb je kans dat je aankomt maar over het algemeen is dat niet het geval.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:57 schreef Darkphorze het volgende:
Sorry maar ik was nog wat vergeten te vragen.
Ik eet nu minder dan ik dalijk met de Weightwatchers ga eten, is dit een probleem? Heb ik kans dat ik aankom? Zoja moet ik dan alsnog minder punten gaan eten?
Wie heeft er een idee ?
zullen we hem anders nog een keertje neerzetten?quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:27 schreef octopussy het volgende:
hoi drukvout, ik heb dit uit het forum van weightwatchers.nl gekopieerd. Het is de nieuwe manier van de WW om je dagtotaal aan points uit te rekenen:
Ben je:
vrouw: 7
man: 15
Ben je:
18-20 jaar: 5
21-35 jaar: 4
36-50 jaar: 3
51-65 jaar: 2
ouder dan 65 jaar: 1
Hoeveel weeg je:
Laat het laatste cijfer van je gewicht weg en gebruik het overblijvende getal (indien je 70 tot 79 kilo weegt gebruik je de 7, weeg je 119 dan gebruik je 11).
Hoe groot ben je:
kleiner dan 1.60m: 1
1.60m of groter: 2
Wat is je dagelijkse activiteit:
Uitsluitend zittend werk: 0
Voornamelijk zittend werk waarbij je soms wel rechtstaat of enkele verplaatsingen maakt: 2
Voornamelijk staand werk: 4
Verricht lichamelijke arbeid: 6
Wil je:
Gewicht verliezen: 0
Huidige gewicht stabiel houden: 4
De uitkomst nu optellen en dan heb je je points dagtotaal.
Oja, ik vind de weddenschap opzich wel ok, maar het is niet echt stimulerend om er een wedstrijd met anderen van te maken. Je kan beter zeggen dat je voor elke kilo die je afvalt een bepaald bedrag krijgt (5 euro ofzo). Das eerlijk voor iedereen.
Ik gun het je van harte, maar of 32 kilo in 3 maanden afvallen op een gezonden en verantwoorde manier mogelijk is, waag ik toch echt te betwijfelen. Dit klinkt toch als behoorlijke roofbouw op je lichaam. Bovendien zul je merken dat de kilo's er naar verloop van tijd minder snel afgaanquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:42 schreef dp81 het volgende:
zeker aan te raden weightwatchers..... geen kots dieet met vieze gerechten, gewoon aan de punten houden, met sport erbij (1600 tot 2000 Kcal per training) val ik 3 kilo per week af.. oftewel ik ben straks in een kleine 3 maanden (verwacht ik) 32 kilo kwijt geraakt.. simpel toch.. dat afvallen met weightwatchers ..NICE
De tip is eigenlijk heel eenvoudig: gooi al dat spul waar je door verleidt wordt weg, of geef het aan iemand anders.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het enige is dat ik van mezelf weet dat ik gedurende zo'n dag, niet eens voor de trek of zo, een zak chips of drop opentrek .... Iemand tips om dit te stoppen?
Ik eet ruim voldoende iedergeval.. en heb geen lichamelijke klachten, dus ik vind het wel best zo, als ik blessures krijg oid dan doe ik t wel weer iets rustiger aan.quote:Op maandag 14 februari 2005 08:45 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte, maar of 32 kilo in 3 maanden afvallen op een gezonden en verantwoorde manier mogelijk is, waag ik toch echt te betwijfelen. Dit klinkt toch als behoorlijke roofbouw op je lichaam. Bovendien zul je merken dat de kilo's er naar verloop van tijd minder snel afgaan
Welkom The_BoezelaaR
Niet in huis halenquote:Op maandag 14 februari 2005 00:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het enige is dat ik van mezelf weet dat ik gedurende zo'n dag, niet eens voor de trek of zo, een zak chips of drop opentrek .... Iemand tips om dit te stoppen?
Ooh Sorry!! IK had niet door dat er 2 topics van waren! Dan zet ik mezelf daar wel in!!quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:44 schreef miss_sly het volgende:
Actress, dit topic is meer bestemd voor mensen met een BMI boven de 25. Voor mensen die een gezond BMI hebben, maar nog wat kwijt willen, is er een ander topic: Slank voor de feestdagen deel XIX
Dit zal straks wel weer "slank de zomer in" gaan heten!
succes!
jepsquote:Op woensdag 16 februari 2005 08:45 schreef miss_sly het volgende:
marchien, lekker hoor! zo heb je ineens een geweldige update!
eh ja ....heel normaal.quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:37 schreef dp81 het volgende:
Ik had deze week best wel wat stokbrood gegeten (wel met mate) maar damn.. dat helpt ook niet echt bij het afvallenin 1 week (aanstaande vrijdag) waarschijnlijk alleen maar 2,3 kilo afgevallen.. tegen 3 normaal.
GEEN STOKBROOD MEER VOOR MIJ.
teveel met krachttraining bezig geweest ? ook al doe je t niet zo intensief omdat je een vrouw bent..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:40 schreef Koningin het volgende:
Heb de hele week mijn best gedaan, 2 keer wezen sporten, op eten gelet: 2 ons bijgekomen!!
Hoe kan dat nou? Gebeurt dit vaker in het begin?
Kan het ook aan het sporten liggen? Sinds ik meer aan het sporten ben (meerdere malen per week als het kan) dan val ik minder snel af.....
Nou ja, ik zet me er over heen en ga gewoon vrolijk verder!
Begint al slecht, want vanavond gaan we met het werk uit eten: Grieks.
Ik ga altijd 1 keer gewoon op allerlei apparaten voor conditie (fietsen, crosstrainer e.d.) en 1 keer heb ik een bodypump les en dat is met gewichten. Zal het dat zijn?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:14 schreef dp81 het volgende:
[..]
teveel met krachttraining bezig geweest ? ook al doe je t niet zo intensief omdat je een vrouw bent..
Als je het teveel doet wel ja, maar dat verschilt ook een beetje per persoon.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:27 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik ga altijd 1 keer gewoon op allerlei apparaten voor conditie (fietsen, crosstrainer e.d.) en 1 keer heb ik een bodypump les en dat is met gewichten. Zal het dat zijn?
whehehequote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:14 schreef dp81 het volgende:
[..]
teveel met krachttraining bezig geweest ? ook al doe je t niet zo intensief omdat je een vrouw bent..
Tja ik hou me aan de regels van WW en ben nu in 3 dagen tijd 2,5 kilo afgevallen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:56 schreef octopussy het volgende:
op zich heb je gelijk hoor drukvout. mannen kunnen vaak sneller afvallen dan vrouwen. Of het gezond is, dat valt nog te bezien.
Ik vraag me toch wel een beetje af hoe rigoreus je dan lijnt als je zo snel afvalt. Je pleegt namelijk roofbouw op je lichaam.
De meeste dietisten en WW-ers zullen adviseren om het afvaltempo te beperken op een pond tot een kilo per week. Dat betekent dat je dus best moet opletten dat je niet te weinig eet en ook nog wat (gezonde) vetten en langzame koolhydraten in je dieet houdt. Daar zitten belangrijke bouwstoffen in die je lichaam nodig heeft.
Veel mannen hebben wat betreft dieeten een "alles of niets" mentaliteit en gaan dus veel te rigoreus aan de slag. Dat zijn ook vaak de mensen die in een paar weken 20 kilo afvallen en dan daarna weer als een gek aankomen als ze hun oude eetgewoontes weer oppakken.
EUhm gisteren was 100gram aardappelen. Onbeperkt groente en een karbonade.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:18 schreef miss_sly het volgende:
Wat eet jij als avondeten dat het maar 6 punten is?
Ik vind het tot nu toe echt een simpel dieet.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Tis maar goed dat ik niet aan WW doe, zie ik. Ik zou de boel 'onbeperkt' cheaten
Ja, dat geloof ik best, maar ik ken mezelf. Ik moet gewoon elke KCal 'tellen' niet te letterlijk nemen hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2005 09:06 schreef DrukVout het volgende:
Ik vind het tot nu toe echt een simpel dieet.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Drie stroopwafels in één keer is beter voor je gebit
daar moet je echt wel voor trainen om de boel daar strakker te krijgen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:07 schreef dp81 het volgende:
Iemand een ideetje wanneer het vet op de buik en op de rug (buikhoogte) grootendeels verdwenen is ? rond welk gewicht ? Ik ben 1.82m en breed gebouwd, ben al van 107 naar vandaag 88 gegaan, maar het lijkt of mn buik achter blijft.. enkele broeken zijn te groot geworden dat wel iedergeval.
ok, sowieso ga ik wel verder nog met afvallen naar rond de 70 kg (37 kg) afgevallenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
daar moet je echt wel voor trainen om de boel daar strakker te krijgen.
verdwijnt niet zomaar.. en er is zeker niet te zeggen bij welk gewicht dat gaat verdwijnen
Ik had/heb eigenlijk hetzelfde probleem. Ik ben breed gebouwd, ik woog 106kg en ik ben 181cm. Ik volg nu 4 weken een speciaal dieet en ik ben nu bijna al 10kg kwijt. Ik ga aanstaande maandag mijn laatste week in en daarna heb ik 2 afbouw weken en dan ben ik ongeveer 15kg kwijt. Ik wil uiteindelijk 85kg wegen, want ik denk dat dat het beste bij mijn lichaam past dus na het dieet ga ik door met een koolhydraat arm dieet doordeweeks en in het weekend ben ik vrij.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:23 schreef dp81 het volgende:
[..]
ok, sowieso ga ik wel verder nog met afvallen naar rond de 70 kg (37 kg) afgevallenmet dat gewicht gaat het plat trainen wel sneller dan met 88 nu lijkt me.
Ach dat valt toch wel mee? Ik denk dat als je nog een paar kilo'tjes afvalt dat jij in de zomer echt een strak lichaam hebt. 80 kilo is denk ik echt het minimale wat jij kan wegen. Als je doordeweeks minimaal 3x gaat fitnessen (combi van cardio en kracht) en een koolhydraat arm dieet gaat volgen dan ben jij in de zomer echt wel strak. Dus als je doordeweeks je dieet volhoud dan hoef je in het weekend er niet zo op te letten.quote:Op zondag 20 februari 2005 09:10 schreef dp81 het volgende:
Dit is dus wat ik nu heb als ik zit, voor de duidelijkheid.
[afbeelding]
Zal wel ff wat trainen worden, right ?
Als ik sta valt het nog wel mee, dus zover zal t waarschijnlijk niet opgerekt zijn (hoop ik)quote:Op zondag 20 februari 2005 13:28 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik hoop voor je dat je huid niet dermate is opgerekt, dat hij zich niet meer herstelt. Gezond eten en veel sporten is het enige dat je kunt doen en dan maar hopen dat het nog goed komt. Overigens is snel afvallen niet echt bevorderlijk.
Mijn theorie is: Ik eet haast nooit geraffineerde suiker (van die witte), en het was een behoorlijk etentje met een enorm toetje als afsluiter. Wanneer ik geen toetje had gehad, had ik ook veel minder suiker binnengekregen, en suiker wordt heel snel omgezet in vet. Daarom denk ik dat ik na het etentje ben bijgekomen omdat ik normaal gesproken geen suiker eet (of in ieder geval ontzettend weinig). Volgens mij werkt suiker als afsluiting van een etentje als een soort kathalysator om vet op te slaan. Bovendien zijn het een HELEBOEL calorieen die je eigenlijk niet nodig hebt, maar ja, je eet het omdat het lekker is... En als het eenmaal vet is dat opgeslagen is, is het gewoon lastig om het weer kwijt te raken.quote:Op maandag 21 februari 2005 21:10 schreef Darkphorze het volgende:
Hey allemaal..
Hoe kan dat nou toch he, Droeke na een etentje 1,5 kilo erbij, ik in 4 dgn 2 kilo erbij.
En vervolgens moeten we er 2 weken over doen om het er weer af te krijgen.
Iemand enige verklaring??
Bubsel (1m71) (46,2) was 145,8 kg, weegt nu 135,0 kg en wil graag 74 kg wegen -10,8quote:Bubsel (1m71) (46,3) was 145,8 kg, weegt nu 135,5 kg en wil graag 74 kg wegen -10,3
Ja, dat is wel een goedequote:Op donderdag 24 februari 2005 19:38 schreef Isabeau het volgende:
Je eigen weg zoeken zonder vast schema vind ik een heel goed idee!
Wel vaste dagen in de week nemen zodat dat een soort schema voor je wordt
Oh, het is helemaal niet zo moeilijk als het lijkt hoorquote:Op zondag 27 februari 2005 11:13 schreef miss_sly het volgende:
Als ik me niet vergis moet ik aankomende week de update verzorgen? Iemand tips hoe ik dat het beste kan doen, want het is mijn eerste keer!
quote:Op maandag 28 februari 2005 05:37 schreef Meditrinea het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje. Als je nou heel erg veel afvalt is het dan onvermijdelijk dat je last krijgt van een veloverschot (of hoe het ook heet). Ik ben nu 20 kilo kwijt en er moet nog veel meer af (ik woog 128 kilo) en het gaat eigenlijk hartstikke goed, maar ik zat erover na te denken hoe het nu verder moet. Het afvallen gaat bij mij heel snel en dus las ik af en toe een pauze in omdat ik het niet té snel wil laten gaan. Of maakt dat niet uit? Even voor de duidelijkheid, ik heb een schildklierafwijking en krijg nu medicijnen, eerder begreep ik maar niet waarom ik niet kon afvallen en zelfs steeds dikker werd. Ik hoop dat iemand raad weet,. Ik vraag me namelijk echt af hoe een oprah winfrey, een carnie wilson, ricky lake, anna nicole smith, erin slagen er zo waanzinnig strak uit te zien zonder wandplastiek. Veel sporten, zou dat helpen?
Ja idd. had ik nog niets eens over nagedacht! Inplaats van een chocoladetaart een tatoo! Nou moet ik dit niet te vaak gaan doen haha..quote:Op maandag 28 februari 2005 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hihi XemmyX, ik verwachte te lezen "om mezelf te troosten heb ik maar een lekkere chocoladetaart weggewerkt!" Maar zo kan het natuurlijk ook!
Goed man!
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hihi XemmyX, ik verwachte te lezen "om mezelf te troosten heb ik maar een lekkere chocoladetaart weggewerkt!" Maar zo kan het natuurlijk ook!
Goed man!
Bubsel (1m71) (45,8) was 145,8 kg, weegt nu 134,0 kg en wil graag 74 kg wegen -11,8quote:Bubsel (1m71) (46,2) was 145,8 kg, weegt nu 135,0 kg en wil graag 74 kg wegen -10,8
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:44 schreef XemmyX het volgende:
[..]
Ja idd. had ik nog niets eens over nagedacht! Inplaats van een chocoladetaart een tatoo! Nou moet ik dit niet te vaak gaan doen haha..
Nee op het moment niet, werk 4 avonden in de week en overdag ook nog eens hele dagen dus is erg moeilijk te combineren. Maak dagen van 07:00 tot 23:00quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:30 schreef Koningin het volgende:
Thefella, de halfvolle melk is al goed, misschien dat je het wat kunt minderen (1 liter perdag).
Doe je ook aan sport/beweging?
En natuurlijk veel water drinken!
ik heb begrepen dat die een big nono zijn, zit veel vet enzo in, terwijl ze toch wel aardig gezond ogen..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:40 schreef XemmyX het volgende:
Die met granen en beetje chocolade. Is dit te doen, om z'n 1x per dag als tussendoortje te gebruiken?
Bedankt voor de site.. Ik ga hem morgen is even uitpluizen..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:56 schreef YPPY het volgende:
Naamah, ik heb me aangemeld voor die clinics, dus over een paar maanden heb ik ervaring.
Het lijkt me dat het juist voor beginnende lopers is. Na zes weken wilden ze toch 3 km lopen? Dat is voor een beginner wel te doen denk ik. Er staan ook ergens op de site reacties van mensen die hebben meegedaan. Misschien dat je daar wat aan hebt.
Welkom hier thefella. Je kunt op www.overgewicht.nl de melk invoeren. Dan zie je goed hoeveel kcal het je 'kost'.
Ik had ook geen idee maar ik heb ze gevonden bij de Hema.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:04 schreef Koningin het volgende:
Waar kan ik eigenlijk zo'n flexibel meetlint kopen om centimeters op te meten?
Misschien een domme vraag, maar goed.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:20 schreef Bubsel het volgende:
Ik had ook geen idee maar ik heb ze gevonden bij de Hema.
Kijk eens op www.overgewicht.nl meld je daaraan voor de eet en beweegwijzer.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:59 schreef XemmyX het volgende:
Wat ik vandaag al gegeten heb:
2 witbrood met achterham.
En ik ga dadelijk: 1 mandarijn, 1 bruinbrood met achterham. En een glaasje halfvolle melk.
Vanavond eet ik: 2 gekookte aardappels zonder zout, en 1 opscheplepel met groente.
En verders 1,5 liter water.
Is dit te weinig, mijn vriend zegt namelijk van wel
Danke, dan ga ik daar eens kijken.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:20 schreef Bubsel het volgende:
[..]
Ik had ook geen idee maar ik heb ze gevonden bij de Hema.
Super zeg!! Volgens mij is dat echt zo´n punt wat je graag wilt bereiken. Ik heb dat met 89 kilo, als ik ooit weer eens die 8 zou kunnen zien...quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:13 schreef marchien het volgende:
OUD: marchien (1m74) (26,75) was 87 kg, weegt nu 81 kg en wil graag 65 kg wegen -6,0
NIEUW: marchien (1m74) (26,42) was 87 kg, weegt nu 80 kg en wil graag 65 kg wegen -7,0magische getal van 80 bereikt
Dat heb ik dus ook. Ben nu een 5kilo afgevallen. Mijn kin is al stuk kleiner geworden en mijn buik ook wel iets. Maar er zit nog steeds onderaan wat vet. Als dat weg is stop ik pas met lijnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:46 schreef twistednerve het volgende:
Ik vind echter het streef gewicht wel moeilijk vast te stellen, dit aangezien het me niet zozeer om het gewicht gaat, maar meer om de fysieke eigenschappen. Zo vind ik me buik erg lelijk en zal ik niet stoppen als ik mijn streefgewicht heb gehaald en al het vet ergens anders vandaan is gekomen. Maar het gaat de goede kant op nu
Mag ik jou even een hele dikke knuffel geven?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:13 schreef Funnie het volgende:
Kan iemand mij uit de updates halen, en ook uit de lijst zelf?
Ik kom hopelijk snel weer terug. Maar kan nu niets meer opbrengen.
Moet eerst weer rust in alles zien te vinden.
Nieuwquote:Droeke (1m70) (29,1) was 92,5 kg, weegt nu 84,1 kg en wil graag 75 kg wegen -8,4
Ik gebruik op dit moment niks meer van herbalife. Maar ik hang nu wel een tijdje op 75 kilo maar van eigens gaat er weer een keer iets van af. Ik vind het nu al heel wat dat ik nog steeds op 75 kilo hang vooral omdat ik de laatste maand best veel gesnoept hebt.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:25 schreef YPPY het volgende:
Was je nu bezig met het afbouwen van herbalife Riann? Fijn dat er niks is bijgekomen.
en dit is m nu:quote:Essebes (1m77) (30,8) was 100 kg, weegt nu 96,2 kg en wil graag 95 kg wegen -3,8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |