Mijn update is:quote:Bubsel (1m71) (47,2) was 145,8 kg, weegt nu 138,3 kg en wil graag 80 kg wegen -7,5
Tja, zie vorig topic. Ik heb ook wel slechte ervaringen met een digitale weegschaal dus wij hebben een analoge. Ik weeg me iedere ochtend, maar maandagochtend is mijn ECHTE (registreer-meting) dus ook voor FOK! weeg ik mij altijd op maandagochtend... Die teltquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:25 schreef marchien het volgende:
tvptje
Hier nog steeds bezig, maar geen weegschaal te bekennen, dus ik wacht weer met een update tot ik bij mijn ouders ben geweest.
Ik heb wel eens de neiging om zelf een weegschaal te kopen, maar ik heb het idee dat ik er dan echt te vaak op ga staan. Iemand een idee?
Die is wel duur he?! 109 euro voor een weegschaal (hij is vast heel goed, maar ja...) Eerst deze maar eens verslijten en dan wil ik die ook welquote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:15 schreef Sjeen het volgende:
Droeke, da's een hele goede tip. Denk dat ik dat ook ga toepassen hier, gewoon dagelijks erop gaan staan, maar één vaste dag in de week die telt. Ik heb overigens ook nog een digitale weegschaal hier, maar wil heel graag een andere:
[afbeelding]
Ik heb ook geen klachten over mijn digitale weegschaalquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:44 schreef Funnie het volgende:
ik kan echt 10 keer op die van mij gaan staan. Maar er komt echt maar 1 uitkomst uit.. Tenzij er uren tussen zitten. Dan wordt het anders
Niets te klagen over mijn digitale dus.. (Gelukkig!!)
Is soms echt beter hoor dat je dat niet hebt.. Ding moet ik eigenlijk op het werk van mijn vriend leggen ofzo..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:51 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik heb niet eens een weegschaal![]()
(verkapte tvp)
Ja dat is wat ik me zelf ook vertel. Ik doe crosstraining (of elliptical training, of langlaufen hoe je het ook wilt noemenquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:26 schreef kaputwiehund het volgende:
Vergeet niet dat je met sporten ook de nodige spiermassa opbouwd. Wat voor sporten doe je?Daarnaast moet je oppassen dat je niet te weinig eet. Iets wat ik wel vaker zie. Probeer tijdens je vaste maaltijden genoeg te eten, zeker omdat je ook zoveel sport. (daar heb je ook energie voor nodig) En verder: gewoon volhouden (klinkt erg simpel)
quote:Heel af en toe 1 of 2 chocolaatjesen dan bedoel ik 1 of 2 keer per week gemiddeld)
Helaas zit ik dan aan de Belgische kust... Anders had ik het zeker leuk gevonden!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:52 schreef miss_sly het volgende:
Niemand verder over te halen voor een dagje sauna? We hebben voor 1 persoon meer gereserveerd!
Dat is net een tikje te ver rijdenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:56 schreef Droeke het volgende:
[..]
Helaas zit ik dan aan de Belgische kust... Anders had ik het zeker leuk gevonden!!!
Voor de rest van het artikel: http://www.newswise.com/articles/view/509671/quote:A healthy breakfast that includes high-fiber cereal can help you lose weight and keep diabetes, heart disease, and stroke at bay — especially when the menu also includes nonfat milk and fruit.
Research suggests that breakfast eaters are leaner than those who skip the morning meal, with one study reporting that missing breakfast was associated with a fourfold increase in the risk of obesity, says the February issue of Harvard Men's Health Watch.
En weet je ook iets over de spiergroepen die je hiermee belast? Ik heb ooit gehoord dat een crosstrainer meer groepen belast dan andere apparaten?quote:Op zondag 6 februari 2005 19:12 schreef DusDat het volgende:
Een crosstrainer is erg effectief. Ik doe hem altijd wel op de sportschool. Je belast wat minder je knieen wat je anders wel bij de loopband hebt, ik dan.
Het leuke is de hellingsprogramma's en de achterwaartsknop.
In 30minuten tijd verbrand ik zo'n 420 calorieen. Dus het zeker een slim apparaat.
Volgens mij is bruin brood niet slecht voor je hoor. Het is zelfs gezonder dan wit brood. Maar als je al 7 maanden geen brood hebt gehad, wat voor ontbijt neem je dan?quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
is bruin brood trouwens slecht voor je aangezien ik dat al 7 maanden niet gegeten heb (en daardoor denk ik zelf heel veel ben afgevallen)
Maar nu wil ik wel weer beginnen met beetje brood eten (blijft lekker zeg maar)
Haha nou werd genoeg meegesleurd dus ik moest welquote:Op zondag 6 februari 2005 12:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gewoon zorgen dat je niet uit de polonaise raakt Meimeltje!
Mijn niewe regeltje is:quote:Op maandag 31 januari 2005 21:27 schreef Bubsel het volgende:
[..]
Bubsel (1m71) (46,5) was 145,8 kg, weegt nu 136,3 kg en wil graag 74 kg wegen -9,5
Mag ik vragen hoe duur 'ie was?quote:Op zondag 6 februari 2005 22:49 schreef octopussy het volgende:
ik heb zelf een maand geleden een kettler crosstrainer gekocht, en ben er heel erg blij mee.
...
Ik heb wel een dure want ik wilde eentje met een zwaar vliegwiel. Die goedkopere crosstrainers hebben vaak een vliegwiel van 5 of 6 kilo en daar trap je zo doorheen. Die van mij heeft een vliegwiel van 18 kilo (en hartslagmeting) dus ik kan nog flink opbouwen in zwaarte als ik wil.
Jij gaat goedquote:Op maandag 7 februari 2005 10:45 schreef Liza1964 het volgende:
Liza1964 (1.78) (28,88) was 114,5 kg weegt nu 91,5 kg en wil graag 75 kg wegen (-23)
Ik zet m altijd op manueel Niveau 15 van 20 max, en doe 300cal in een kwartiertje.. met de andere apparaten erbij kom ik meestal uit op 2000 cal per training (2 uur trainen) tot dus ver 14 kilo afgevallen in een kleine 5 weken i.c.m. weightwatchers dieet.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:12 schreef DusDat het volgende:
Een crosstrainer is erg effectief. Ik doe hem altijd wel op de sportschool. Je belast wat minder je knieen wat je anders wel bij de loopband hebt, ik dan.
Het leuke is de hellingsprogramma's en de achterwaartsknop.
In 30minuten tijd verbrand ik zo'n 420 calorieen. Dus het zeker een slim apparaat.
geen dank.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:15 schreef DrukVout het volgende:
man: 15
Morgen wordt ik 21. dus 4 punten
ben nu 85 dus 9 punten
ben 1,92 2 punten
voornamelijk zittend werk met wat verplaatsingen (school, informatica) 2 unten
gewicht verliezen 0 punten
totaal 32punten... Best veel
Bedankt octopussy
De weddenschap is meer een steun in de rug om je aan je dieet te houden, en niet te snoepen.
Als je een bedrag per kilo gaat geven dan heeft het weinig nut want iedereen van de 3 wil afvallen.
die van mij was 500 euroquote:Op maandag 7 februari 2005 19:30 schreef Essebes het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe duur 'ie was?
Ik heb er zelf een gezien op www.marbeco.nl van � 135,= 2 vriendinnen zijn hier erg enthousiast over, maar ik hoor graag ook geluiden van anderen![]()
Het bedrag lijkt wel veel, maar de sportschool is echt duurder, vandaar dat ik me aan het orienteren ben en niet alleen naar de allergoedkoopste kijk.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:56 schreef octopussy het volgende:
[..]
nouja, ik snap dat maar weinig mensen 500 euro aan een crosstrainer uit zouden willen geven, maar goed ik heb het er na een jaar uit als ik het vergelijk met de sportschool.
Dat geeft niet hoor dat je meer gaat eten had ik ook. Ik ben nu 10.3 kilo kwijt. De eerste weken heb je kans dat je aankomt maar over het algemeen is dat niet het geval.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:57 schreef Darkphorze het volgende:
Sorry maar ik was nog wat vergeten te vragen.
Ik eet nu minder dan ik dalijk met de Weightwatchers ga eten, is dit een probleem? Heb ik kans dat ik aankom? Zoja moet ik dan alsnog minder punten gaan eten?
Wie heeft er een idee ?
zullen we hem anders nog een keertje neerzetten?quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:27 schreef octopussy het volgende:
hoi drukvout, ik heb dit uit het forum van weightwatchers.nl gekopieerd. Het is de nieuwe manier van de WW om je dagtotaal aan points uit te rekenen:
Ben je:
vrouw: 7
man: 15
Ben je:
18-20 jaar: 5
21-35 jaar: 4
36-50 jaar: 3
51-65 jaar: 2
ouder dan 65 jaar: 1
Hoeveel weeg je:
Laat het laatste cijfer van je gewicht weg en gebruik het overblijvende getal (indien je 70 tot 79 kilo weegt gebruik je de 7, weeg je 119 dan gebruik je 11).
Hoe groot ben je:
kleiner dan 1.60m: 1
1.60m of groter: 2
Wat is je dagelijkse activiteit:
Uitsluitend zittend werk: 0
Voornamelijk zittend werk waarbij je soms wel rechtstaat of enkele verplaatsingen maakt: 2
Voornamelijk staand werk: 4
Verricht lichamelijke arbeid: 6
Wil je:
Gewicht verliezen: 0
Huidige gewicht stabiel houden: 4
De uitkomst nu optellen en dan heb je je points dagtotaal.
Oja, ik vind de weddenschap opzich wel ok, maar het is niet echt stimulerend om er een wedstrijd met anderen van te maken. Je kan beter zeggen dat je voor elke kilo die je afvalt een bepaald bedrag krijgt (5 euro ofzo). Das eerlijk voor iedereen.
Ik gun het je van harte, maar of 32 kilo in 3 maanden afvallen op een gezonden en verantwoorde manier mogelijk is, waag ik toch echt te betwijfelen. Dit klinkt toch als behoorlijke roofbouw op je lichaam. Bovendien zul je merken dat de kilo's er naar verloop van tijd minder snel afgaanquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:42 schreef dp81 het volgende:
zeker aan te raden weightwatchers..... geen kots dieet met vieze gerechten, gewoon aan de punten houden, met sport erbij (1600 tot 2000 Kcal per training) val ik 3 kilo per week af.. oftewel ik ben straks in een kleine 3 maanden (verwacht ik) 32 kilo kwijt geraakt.. simpel toch.. dat afvallen met weightwatchers ..NICE
De tip is eigenlijk heel eenvoudig: gooi al dat spul waar je door verleidt wordt weg, of geef het aan iemand anders.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het enige is dat ik van mezelf weet dat ik gedurende zo'n dag, niet eens voor de trek of zo, een zak chips of drop opentrek .... Iemand tips om dit te stoppen?
Ik eet ruim voldoende iedergeval.. en heb geen lichamelijke klachten, dus ik vind het wel best zo, als ik blessures krijg oid dan doe ik t wel weer iets rustiger aan.quote:Op maandag 14 februari 2005 08:45 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte, maar of 32 kilo in 3 maanden afvallen op een gezonden en verantwoorde manier mogelijk is, waag ik toch echt te betwijfelen. Dit klinkt toch als behoorlijke roofbouw op je lichaam. Bovendien zul je merken dat de kilo's er naar verloop van tijd minder snel afgaan
Welkom The_BoezelaaR
Niet in huis halenquote:Op maandag 14 februari 2005 00:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het enige is dat ik van mezelf weet dat ik gedurende zo'n dag, niet eens voor de trek of zo, een zak chips of drop opentrek .... Iemand tips om dit te stoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |