Mijn update is:quote:Bubsel (1m71) (47,2) was 145,8 kg, weegt nu 138,3 kg en wil graag 80 kg wegen -7,5
Tja, zie vorig topic. Ik heb ook wel slechte ervaringen met een digitale weegschaal dus wij hebben een analoge. Ik weeg me iedere ochtend, maar maandagochtend is mijn ECHTE (registreer-meting) dus ook voor FOK! weeg ik mij altijd op maandagochtend... Die teltquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:25 schreef marchien het volgende:
tvptje
Hier nog steeds bezig, maar geen weegschaal te bekennen, dus ik wacht weer met een update tot ik bij mijn ouders ben geweest.
Ik heb wel eens de neiging om zelf een weegschaal te kopen, maar ik heb het idee dat ik er dan echt te vaak op ga staan. Iemand een idee?
Die is wel duur he?! 109 euro voor een weegschaal (hij is vast heel goed, maar ja...) Eerst deze maar eens verslijten en dan wil ik die ook welquote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:15 schreef Sjeen het volgende:
Droeke, da's een hele goede tip. Denk dat ik dat ook ga toepassen hier, gewoon dagelijks erop gaan staan, maar één vaste dag in de week die telt. Ik heb overigens ook nog een digitale weegschaal hier, maar wil heel graag een andere:
[afbeelding]
Ik heb ook geen klachten over mijn digitale weegschaalquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:44 schreef Funnie het volgende:
ik kan echt 10 keer op die van mij gaan staan. Maar er komt echt maar 1 uitkomst uit.. Tenzij er uren tussen zitten. Dan wordt het anders
Niets te klagen over mijn digitale dus.. (Gelukkig!!)
Is soms echt beter hoor dat je dat niet hebt.. Ding moet ik eigenlijk op het werk van mijn vriend leggen ofzo..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:51 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik heb niet eens een weegschaal![]()
(verkapte tvp)
Ja dat is wat ik me zelf ook vertel. Ik doe crosstraining (of elliptical training, of langlaufen hoe je het ook wilt noemenquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:26 schreef kaputwiehund het volgende:
Vergeet niet dat je met sporten ook de nodige spiermassa opbouwd. Wat voor sporten doe je?Daarnaast moet je oppassen dat je niet te weinig eet. Iets wat ik wel vaker zie. Probeer tijdens je vaste maaltijden genoeg te eten, zeker omdat je ook zoveel sport. (daar heb je ook energie voor nodig) En verder: gewoon volhouden (klinkt erg simpel)
quote:Heel af en toe 1 of 2 chocolaatjesen dan bedoel ik 1 of 2 keer per week gemiddeld)
Helaas zit ik dan aan de Belgische kust... Anders had ik het zeker leuk gevonden!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:52 schreef miss_sly het volgende:
Niemand verder over te halen voor een dagje sauna? We hebben voor 1 persoon meer gereserveerd!
Dat is net een tikje te ver rijdenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:56 schreef Droeke het volgende:
[..]
Helaas zit ik dan aan de Belgische kust... Anders had ik het zeker leuk gevonden!!!
Voor de rest van het artikel: http://www.newswise.com/articles/view/509671/quote:A healthy breakfast that includes high-fiber cereal can help you lose weight and keep diabetes, heart disease, and stroke at bay — especially when the menu also includes nonfat milk and fruit.
Research suggests that breakfast eaters are leaner than those who skip the morning meal, with one study reporting that missing breakfast was associated with a fourfold increase in the risk of obesity, says the February issue of Harvard Men's Health Watch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |