Ooh Sorry!! IK had niet door dat er 2 topics van waren! Dan zet ik mezelf daar wel in!!quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:44 schreef miss_sly het volgende:
Actress, dit topic is meer bestemd voor mensen met een BMI boven de 25. Voor mensen die een gezond BMI hebben, maar nog wat kwijt willen, is er een ander topic: Slank voor de feestdagen deel XIX
Dit zal straks wel weer "slank de zomer in" gaan heten!
succes!
jepsquote:Op woensdag 16 februari 2005 08:45 schreef miss_sly het volgende:
marchien, lekker hoor! zo heb je ineens een geweldige update!
eh ja ....heel normaal.quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:37 schreef dp81 het volgende:
Ik had deze week best wel wat stokbrood gegeten (wel met mate) maar damn.. dat helpt ook niet echt bij het afvallenin 1 week (aanstaande vrijdag) waarschijnlijk alleen maar 2,3 kilo afgevallen.. tegen 3 normaal.
GEEN STOKBROOD MEER VOOR MIJ.
teveel met krachttraining bezig geweest ? ook al doe je t niet zo intensief omdat je een vrouw bent..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:40 schreef Koningin het volgende:
Heb de hele week mijn best gedaan, 2 keer wezen sporten, op eten gelet: 2 ons bijgekomen!!
Hoe kan dat nou? Gebeurt dit vaker in het begin?
Kan het ook aan het sporten liggen? Sinds ik meer aan het sporten ben (meerdere malen per week als het kan) dan val ik minder snel af.....
Nou ja, ik zet me er over heen en ga gewoon vrolijk verder!
Begint al slecht, want vanavond gaan we met het werk uit eten: Grieks.
Ik ga altijd 1 keer gewoon op allerlei apparaten voor conditie (fietsen, crosstrainer e.d.) en 1 keer heb ik een bodypump les en dat is met gewichten. Zal het dat zijn?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:14 schreef dp81 het volgende:
[..]
teveel met krachttraining bezig geweest ? ook al doe je t niet zo intensief omdat je een vrouw bent..
Als je het teveel doet wel ja, maar dat verschilt ook een beetje per persoon.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:27 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik ga altijd 1 keer gewoon op allerlei apparaten voor conditie (fietsen, crosstrainer e.d.) en 1 keer heb ik een bodypump les en dat is met gewichten. Zal het dat zijn?
whehehequote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:14 schreef dp81 het volgende:
[..]
teveel met krachttraining bezig geweest ? ook al doe je t niet zo intensief omdat je een vrouw bent..
Tja ik hou me aan de regels van WW en ben nu in 3 dagen tijd 2,5 kilo afgevallen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:56 schreef octopussy het volgende:
op zich heb je gelijk hoor drukvout. mannen kunnen vaak sneller afvallen dan vrouwen. Of het gezond is, dat valt nog te bezien.
Ik vraag me toch wel een beetje af hoe rigoreus je dan lijnt als je zo snel afvalt. Je pleegt namelijk roofbouw op je lichaam.
De meeste dietisten en WW-ers zullen adviseren om het afvaltempo te beperken op een pond tot een kilo per week. Dat betekent dat je dus best moet opletten dat je niet te weinig eet en ook nog wat (gezonde) vetten en langzame koolhydraten in je dieet houdt. Daar zitten belangrijke bouwstoffen in die je lichaam nodig heeft.
Veel mannen hebben wat betreft dieeten een "alles of niets" mentaliteit en gaan dus veel te rigoreus aan de slag. Dat zijn ook vaak de mensen die in een paar weken 20 kilo afvallen en dan daarna weer als een gek aankomen als ze hun oude eetgewoontes weer oppakken.
EUhm gisteren was 100gram aardappelen. Onbeperkt groente en een karbonade.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:18 schreef miss_sly het volgende:
Wat eet jij als avondeten dat het maar 6 punten is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |