abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25096452
WOEI!!
Net een heerlijk weekend in Duitsland gehad. Ik was vorige Donderdag jarig en daarvoor even een weekendje eruit met familie. En dan vandaag met de WW beginnen.
Ben alleen iets aangekomen HAHA naja heb deze week vakantie en ga maar elke dag even squashen (per uur is dat 12punten!!!)

Maar dit mag wel iets aangepast worden:
DrukVout (1,92) (28,8) was 95,0 kg, weegt nu 95,0 kg en wil graag 83 kg wegen -0,0
Naar:
DrukVout (1,92) (28,8) was 97,2 kg, weegt nu 97,2 kg en wil graag 83 kg wegen -0,0
Maareuh hoe bereken je die BMI? Of hoe is hij berekent?? Want 28,8...
Bij de WW is mijn BMI 26 en uit de begin post is hij 26.
pi_25096590
Je kunt je bmi berekenen op overgewicht.nl, voor jou is dat 26,4.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 15 februari 2005 @ 09:44:16 #103
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_25096596
BMI = gewicht / (lengte)2

Dus

BMI = gewicht delen door (lengte in het kwadraat)... Voor jou maakt dat:

97.2 / (1.92)2 = 26.37 (afgerond)
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_25097735
UPDATE!!!:
oud: marchien (1m74) (27,74) was 87 kg, weegt nu 84 kg en wil graag 65 kg wegen -3,0
nieuw: Marchien (1m74) (26,75) was 87 kg, weegt nu 81 kg en wil graag 65 kg wegen -6,0

Verdubbeld
Het heeft een voordeel om je bijna nooit te wegen
Carpe diem
pi_25097980
Van het weekend was ik op het winkelcentrum en daar deelden de ze samples Special K van Kellogs uit. Aangezien ze er twee per keer uitdeelden en mijn vriend en ik zowel op de heen als de terugweg ze in onze handen geduwd kregen, kwam ik thuis met 8 pakjes. Ik kwam al snel tot de conclusie dat er iets meer calorieen inzaten dan in de meusli die ik normaal eet, maar even later kwam ik tot de ontdekking dat ik hiervan minder zou gebruiken dan van mijn muesli, ongeveer 1/3e. Weer iets later kwam ik tot de conclusie, dat het wel iets minder vult dan mijn muesli.

Nu heb ik het slimme plan om ipv 2 keer yoghurt met muesli, drie keer yoghyrt met Special K te eten (wanneer ik dus een hongergevoel heb, als ik dat niet heb, dan hou ik het bij 2). Dan heb ik 3 keer eten, voor het aantal calorien van 1 bak yoghurt met muesli + 100 ofzo, alsnog minder dan 2 keer yoghurt met muesli.

Verder schiet het niet echt op. Ik ben nu van -10 naar -12, maar dat is tussen kerst en nu en in die periode heb ik echt veel te veel gesnoept ende geschranzt, ik kan me zelf er lastig toe zetten om weer even streng voor mezelf te zijn. Ik weet dat als ik me een dag of 5 aan een strak eetschema hou, dat dan het moeilijkste weer achter de rug is en ik er aan gewend ben. Toch lukt dat me maar niet en daar kan ik mezelf wel om schoppen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_25098200
Ik ben ook weer begonnen.
Na mijn bruiloft in September 2004 toch weer 4 tot 5 kilo bijgekomen En ik was er 8 kwijt.

Mijn doel is in eerste instantie 10 kilo naar ongeveer 75 kilo.
Mijn tweede doel is om in de zomer in een gewone spijkerbroek (geen stretch) te lopen met een leuk topje erop!!!

Ik weet niet of ik elke week een update geef of regelmatig reageer, maar ik lurk wel bijna elke dag.

Veel succes allemaal.
pi_25099888
UPDATE:
oud: Liza1964 (1.78) (28,88) was 114,5 kg weegt nu 91,5 kg en wil graag 75 kg wegen (-23)
nieuw: Liza1964 (1.78) (28,82) was 114,5 kg weegt nu 91,3 kg en wil graag 75 kg wegen (-23,2)

Na een week vol met verjaardagen, toch blij met dit resultaat.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 15:50:57 #108
1087 Merisse
broddeltante
pi_25101521
Ben even weer met alles behalve de lijn bezig geweest en ietsie aangekomen. En elk nadeel hep z'n voordeel: ik wil graag mee naar de volgende zweetmeet en daarvoor moet ik nog wel lid zijn van deze club. Dus ik laat mijn regeltje nog even staan
Merisse (1m70) (25,08) was 81,5 kg, weegt nu 72,5 kg en wil graag 68 kg wegen - 9
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  Moderator dinsdag 15 februari 2005 @ 16:05:16 #109
5428 crew  miss_sly
pi_25101633
Merisje, je mag ook nog wel mee als je al in het andere topic zit! YPPY was er ook bij zaterdag
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_25101969
Teigan (1m60)(36.13) was 96.1 kg, weegt nu 92.5 kg en wil graag 90 kg(eerste streef) wegen, -3.6

Er begint weer wat af te gaan, en dat geeft wel een goed gevoel
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 16 februari 2005 @ 03:25:18 #111
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_25107777
wOR JE van blowen dik? dan heb ik nu iets doms gedaan (of van drinken)?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_25108645
Ik heb even getwijfeld of ik mijn kleine winst zou posten, omdat ik vanavond en morgenavond uit eten ga, maar ik doe het toch. Heb ik gewoon een ander, lager, gewicht om te beschermen

oude regeltje:
miss_sly (1m65) (29,2) was 84,5 kg, weegt nu 79,5 kg en wil graag 75 kg wegen -5 ,0

nieuw:
miss_sly (1m65) (28,8) was 84,5 kg, weegt nu 78,5 kg en wil graag 75 kg wegen -6 ,0
pi_25108653
marchien, lekker hoor! zo heb je ineens een geweldige update!
pi_25109087
Ik ga mijn gewicht hier ook maar eens plaatsen. Misschien is dit een extra stimulans voor me om de laatste kilootjes er voor de zomer af te halen, want het gaat wat stroever de laatste tijd.
Ben eind oktober begonnen met afvallen.

Hier mijn lijstje:

Actress (1m72) (22.8) was 75,1 kg, weegt nu 67.4 kg en wil graag 64 kg wegen -7,7

pi_25109189
Actress, dit topic is meer bestemd voor mensen met een BMI boven de 25. Voor mensen die een gezond BMI hebben, maar nog wat kwijt willen, is er een ander topic: Slank voor de feestdagen deel XIX

Dit zal straks wel weer "slank de zomer in" gaan heten!

succes!
pi_25109209
DrukVout (1,92) (26,4) was 97,2 kg, weegt nu 97,2 kg en wil graag 83 kg wegen -0,0
DrukVout (1,92) (26,1) was 97,2 kg, weegt nu 96,1 kg en wil graag 83 kg wegen -1,1

en dat in 1 dag
haha gaat goed dat WW. Eens kijken of het morgen ook zo is. Zal wel niet natuurlijk...
pi_25109263
De eerste week/weken gaat het harder dan later, maar het is een leuke start
pi_25109568
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 09:44 schreef miss_sly het volgende:
Actress, dit topic is meer bestemd voor mensen met een BMI boven de 25. Voor mensen die een gezond BMI hebben, maar nog wat kwijt willen, is er een ander topic: Slank voor de feestdagen deel XIX

Dit zal straks wel weer "slank de zomer in" gaan heten!

succes!
Ooh Sorry!! IK had niet door dat er 2 topics van waren! Dan zet ik mezelf daar wel in!!
Bedankt
pi_25110981
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 08:45 schreef miss_sly het volgende:
marchien, lekker hoor! zo heb je ineens een geweldige update!
jeps
Komt omdat ik me alleen bij mijn ouders kan wegen
Maar het ziet er wel cool uit he?
Carpe diem
pi_25112742
Heel cool, marchien! En knap gedaan ook!

Mag ik hier even proesten van het iemand uitlachen?

Ik heb hier een collega zitten, en die heeft behoorlijk last van overgewicht. Dat geeft niet, van de diverse collega's hier ben ik de slankste, dus dan weet je het wel. Nee, waarom ik haar in gedachten finaal uitlach, is het volgende: ze wil wel iets doen aan haar gewicht, en ze doet dit als volgt: ze heeft die dure shakes gekocht en heeft van een homeopaat kruiden gekregen. Dat alleen is natuurlijk al nooit voldoende om af te vallen, maar het wordt nog erger:ze drinkt op een ochtend een literpak chocomel light op en eet nu als lunch wasa crackers met een hele punt brie! Gisteren at ze bruin brood met een bakje eiersalade!! Dat zal wel gaan werken ja
En dan kijkt ze me vreemd aan als ik vraag of ze werkelijk denkt dat die shakes helpen
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2005 @ 13:49:04 #121
43556 miss_dynastie
pi_25112807
miss_sly, ik ken dat ja. Iemand die de hele dag niet eet i.v.m. de lijn, en zich tegen een uur of vier op een feestje helemaal volgooit met wijn en Franse kaasjes Maar een HEEL PAK chocomel light? Getsie, zo lekker is het nou ook weer niet
pi_25113072
Nee, dat zou voor mij ook niet hoeven
Bovendien, ik heb eens gekeken op dat pak, maar er zitten toch nog altijd 53 kcal per 100 ml in, dus een literpak is 530 kcal! Dat is nog eens light
pi_25113141
Miss_sly ik weet niet wat voor shakes ze heeft gekocht maar als ze het bij die shakes houd dan kan ze wel afvallen hoor. Kijk maar naar mij Maar dan moet ze niet ook nog eens een pak chocomelk op drinken en crackers met brie en etc.
pi_25113399
Riann, jij hebt meer gedaan! Jij hebt die shakes ook gebruikt zoals dat wordt aangeraden, je hebt je kijk op eten gewijzigd en je bent meer gaan bewegen! En jouw resultaat is werkelijk geweldig

Zij koopt voor veel geld shakes, gebruikt ze neit zoals wordt aangeraden EN ze blijft slecht eten met allerlei excuses die daarbij horen....subtiel verschil
pi_25113612
ja daar zit het verschil waarom ze bij haar dus zeer waarscheindelijk niet zullen werken. Jammer dus en weggegooid geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')