Het gaat nu vast weer een flink stuk naar beneden
Fannetje. Je bent al goed begonnen tenminste.
![]()
Welkom terug
Naamah. Je zit vast weer snel in het andere topic. Als je zwemt, wat doe je dan? Baantjes zwemmen? En heb je dan een manier voor jezelf om steeds sneller te gaan? Of gaat het je om de tijd? In de zomer ga ik ook weer vaak en ik wil het dan iets fanatieker aanpakken dan afgelopen jaar. Dat bestond uit heen-en-weer zwemmen in een snelheid waar ik zin in had.
9 ons is een hoop
koningin, bijna 4 pakjes boter.
![]()
Die twee ons er bij kan makkelijk een standaard schommeling zijn van je lichaam. Laat je daardoor dus niet demotiveren.
![]()
Ben je nog gaan hardlopen
miss_sly? Je kunt echt meer dan je denkt. En je hoeft toch ook niet volgende week 15 minuten te lopen? Elke week een hele of halve minuut erbij is ook mooi. Mik dat schema van internet weg en loop 7 minuten. Als je dan niet uitgeput bent, loop je een stukje extra. Elke keer gaat het wat langer.
De eerste keer was ik ook binnen een minuut halfdood en nu loop ik zo een uur aan een stuk. Ik had nooit verwacht boven de 12 minuten (schooltrauma) te komen, maar toch lukte het. Het gaat jou ook echt lukken!
Sterkte met de operatie
Sanne!
Als je zo ‘s ochtends vroeg gaat wandelen, kun je ook mooie foto’s maken
DancingPhoebe. De wereld ziet er dan erg mooi uit.
![]()
Succes met het zoethoud
Pandorah. Komkommer is ook lekker op je werk. Of radijsjes, of mini-tomaatjes.
Meditrinea, ik heeft geen idee hoe de supersterren het aangepakt hebben. In de reclames hebben ze wel vaak een sportcoach. Zelf ben ik 30 kg kwijtgeraakt en haast geen los vel. Maar ik ging dan ook niet zo snel. Misschien dat je je dokter om hulp kunt vragen? Die kan dan meteen kijken of je medicijnen niet te ‘sterk’ zijn, als je zo vlug gaat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*