abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25232137
Net zoals Isabeau was ik verbaasd dat mijn conditie zo verbeterde.
Echt, ik kon eerst ook geen 5 minuten lopen en nu kan ik zelfs een uur achterelkaar lopen.
Bouw dat hardlopen rustig op. Wat ik deed was een rondje nemen dat waarbij je een half uur zoet was. Eerst had ik drie looppauzes nodig en op den duur kan je het af met minder pauzes.
Doe het rustig aan. Ga niets forceren. Op een moment heb je niet eens door dat je meer dan 15 minuten loopt .
pi_25233033
In het begin kwam ik met een stel "verlamde benen" van de hardloop band af.. nu vrijwel niets.
Ik heb een hartslag van rond de 46 .. als ik niks doe, nooit eerder opgemeten.. maar dat lijkt erop dat me conditie in orde is. max komt ie na 2 uur niet boven de 170 uit eerst rond de 185 na korte tijd al.
pi_25237106
Net weer terug van de Weight Watchers. De eerste week terug is heel goed gegaan, er is anderhalve kilo af! Weer een nieuw regeltje dus:

Fannetje (1m75) (27,5) woog 100,8 kg, weegt nu 84,1 kg en wil graag 76 wegen (-16,7)
pi_25237217
Jullie hebben natuurlijk gelijk, maar ik vind het erg moeilijk. Ik ga gewoon proberen er telkens een beetje bij te doen, en stap maar even af van het schema dat ik van internet heb gehaald, en ga even op mijn eigen manier verder. Ik wist al wel dat mijn faalangst een negatieve uitwerking had, maar dat het bijna letterlijk verlammend zou werken, had ik niet gedacht....
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_25237314
Je eigen weg zoeken zonder vast schema vind ik een heel goed idee!
Wel vaste dagen in de week nemen zodat dat een soort schema voor je wordt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:40:21 #206
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25237367
Zo ik kom ook maar weer eens posten. Sinds ik met de WeightWatchers gestopt ben is het toch wat moeilijker om vol te houden. Maar de schade valt nog best mee.

Maandag naar het ziekenhuis, dinsdag operatie. Zal niet erg veel zijn wat eraf gaat, het meeste heb ik er met lijnen afgekregen.

Mijn nieuwe regeltje:

Sanne (1m48) (26,3) was 73 kg, weegt nu 57,5 kg en wil graag ? kg wegen -15,5

Mijn streefgewicht heb ik nog niet bepaald. Straks eerst maar eens kijken hoe het er allemaal uit ziet.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_25237418
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:38 schreef Isabeau het volgende:
Je eigen weg zoeken zonder vast schema vind ik een heel goed idee!
Wel vaste dagen in de week nemen zodat dat een soort schema voor je wordt
Ja, dat is wel een goede
Als alles goed gaat, hebben we over anderhalve week een hond, dus dan wordt er sowieso al veel meer bewogen, en dan wil ik ook met de hond gaan hardlopen. Ben benieuwd hoe dat gaat!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:10:55 #208
3542 Gia
User under construction
pi_25247268
Pas hem weer negatief aan. Was nog niet veranderd. Was gisteren weer een ons aangekomen. Maar nog steeds niet boven mijn begingewicht. Zolang dat niet gebeurd wil ik het regeltje toch ook negatief aanpassen.
Stel dat ik volgende week 1,5 kg afval, dan kan ik geen update doen, omdat mijn regeltje nog van begin december is. Dus graag wel veranderen. Bedankt.

Gia (1m72) (33) was 98,6 kg, weegt nu 97,1 kg en wil graag 68 kg wegen -1,5
pi_25249991
Zo, vanmorgen anderhalf uur wezen wandelen, de blaren staan op mijn blaren! Maar het was wel lekker! Ik ging best vroeg weg en de weilanden waren nog helemaal wit van de rijp.

Valt ook op dat ik veel sneller loop dan toen ik begon, ik was nu een stuk verder dan mijn oude half uurpunt en ik dacht, dit moet toch wel 3 kwartier zijn! Toen zat ik nog niet eens op een half uur! Dus ik heb echt een flink stuk nieuwe route gelopen.

Op het eind liep ik wel een beetje te schommelen en zat ik wel een beetje stuk, maar dat is het mooie van 3 kwartier en dan omdraaien, je moet toch ook echt hetzelfde stuk terug lopen, er zijn geen short cuts. Nu voel ik me ook echt lekker helder en wakker.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_25251931
* kaputwiehund komt even afscheid nemen ............

voor een weekje

Nog 5 uurtjes en dan vertrekken we richting Italië voor de wintersport. Ik ga een week lang lekker skiën, eten en relaxen. We zien het wel weer als we terug zijn.
Zu hause ist alles besser
pi_25257196
In het kader van "de schop onder mijn kont" beleid pas ik deze keer ook mijn regeltje naar boven aan:

Pandorah (1m68) (26,6) was 89,5 kg, is nu 75,2 kg en wil graag 65 kg wegen -14,3

Gelukkig niet zo heel veel schade (broeken zitten nog steeds losjes ), maar toch gewoon weer een stiekum verkeerd eetpatroon. Het afvallen is niet zo lastig, lastiger is het om op gewicht te blijven! Sporten gaat gelukkig goed. Morgen zou ik 15 km gaan wandelen maar door ziekte van een van de wandelmaatjes ga ik maar eens een stuk van 7,5 km hardlopen. Ook leuk .

Ik heb sinds kort ook de oplossing voor de collega met zijn snoeppotten: ik ga op zoethout kauwen. Volgens mij is dat best goed. En ik neem een boel worteltjes mee (nee, nu ben ik geen snoeppot meer, maar een konijn! Het is ook nooit goed daar zeg )...

Welkom terug Nitai, Melchevia, Faithy, Naamah en Fannetje, nu moet het afvallen gewoon goed gaan!

miss_sly: ik heb ook een eigen schema omdat ik maar 2 keer in de week hardloop en 3 keer net iets te veel vindt in combinatie met mijn andere 2 keer sporten. Vooral gewoon doen dat eigen schema hoor. Ja, een hond is goed voor de beweging zegt men .

Sanne: succes en sterkte met je operatie!

Fijne vakantie kaputwiehund!
  Moderator zondag 27 februari 2005 @ 11:13:24 #212
5428 crew  miss_sly
pi_25279051
Als ik me niet vergis moet ik aankomende week de update verzorgen? Iemand tips hoe ik dat het beste kan doen, want het is mijn eerste keer!
pi_25279559
quote:
Op zondag 27 februari 2005 11:13 schreef miss_sly het volgende:
Als ik me niet vergis moet ik aankomende week de update verzorgen? Iemand tips hoe ik dat het beste kan doen, want het is mijn eerste keer!
Oh, het is helemaal niet zo moeilijk als het lijkt hoor .
Je kopieert de lijst die Droeke maandag online gaat zetten in word. Een keer in de zoveel tijd speur je het topic op nieuwe updates en verwerk je in de lijst. Reken BMI en wat is afgevallen nog eens na. En post de nieuwe update op zondag (of maandag als je zondag te weinig tijd hebt). En zet je naam weer onderaan de updatelijst. En voila! De update is klaar. Moet te lukken zijn niet?
  Moderator zondag 27 februari 2005 @ 12:11:48 #214
5428 crew  miss_sly
pi_25279753
Klinkt niet moeilijk
Dan ga ik alvast aankondigen dat ik het op maandag ga doen, want zondagavond kom ik thuis van een weekendje Parijs
pi_25281764
dp81 (1m82) (25.66) woog 88.2 kg, weegt nu 84.4 en wil graag 75 wegen -3.8

[ Bericht 2% gewijzigd door dp81 op 27-02-2005 19:27:05 ]
pi_25281880
Woei dp81, je mag naar het andere topic (slank de feestdagen in / zomer in).. .
Dit topic is bedoeld voor personen met een BMI > 25. Het andere topic zitten de mensen met een BMI < 25. Maar je mag natuurlijk altijd je belevenissen posten .
  zondag 27 februari 2005 @ 18:40:57 #217
3542 Gia
User under construction
pi_25285076
dp81 gefeliciteerd!!

Heb vanmiddag Winsor Pilates gedownload. Ga ik morgenvroeg (lekker alleen thuis) eens mee beginnen. Eerst maar eens de eenvoudige versie en als ik dat goed kan ga ik door met advanced.

Ben erg benieuwd.
  zondag 27 februari 2005 @ 19:04:55 #218
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_25285388
Ik was vanmorgen een pond afgevallen. Doe volgende week een officiële update, want in het ziekenhuis snijen ze er ook nog wat af.

Suc6 en tot over een week ofzo!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Moderator zondag 27 februari 2005 @ 19:45:32 #219
5428 crew  miss_sly
pi_25285885
Sanne, heel veel sterkte met de operatie!
pi_25286053
Ik ben nog niet van jullie af.. ik keek BMI bij lengte 1.85 terwijl ik 1.82 ben, dus ik zal komende 1 tot 2 weken nog wel ff rond hangen hier.. tot ik 82 weeg.
pi_25291267
Tot over een week Sanne, hou je taai!
pi_25294142
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje. Als je nou heel erg veel afvalt is het dan onvermijdelijk dat je last krijgt van een veloverschot (of hoe het ook heet). Ik ben nu 20 kilo kwijt en er moet nog veel meer af (ik woog 128 kilo) en het gaat eigenlijk hartstikke goed, maar ik zat erover na te denken hoe het nu verder moet. Het afvallen gaat bij mij heel snel en dus las ik af en toe een pauze in omdat ik het niet té snel wil laten gaan. Of maakt dat niet uit? Even voor de duidelijkheid, ik heb een schildklierafwijking en krijg nu medicijnen, eerder begreep ik maar niet waarom ik niet kon afvallen en zelfs steeds dikker werd. Ik hoop dat iemand raad weet,. Ik vraag me namelijk echt af hoe een oprah winfrey, een carnie wilson, ricky lake, anna nicole smith, erin slagen er zo waanzinnig strak uit te zien zonder wandplastiek. Veel sporten, zou dat helpen?
pi_25294540
Het gaat nu vast weer een flink stuk naar beneden Fannetje. Je bent al goed begonnen tenminste.

Welkom terug Naamah. Je zit vast weer snel in het andere topic. Als je zwemt, wat doe je dan? Baantjes zwemmen? En heb je dan een manier voor jezelf om steeds sneller te gaan? Of gaat het je om de tijd? In de zomer ga ik ook weer vaak en ik wil het dan iets fanatieker aanpakken dan afgelopen jaar. Dat bestond uit heen-en-weer zwemmen in een snelheid waar ik zin in had.

9 ons is een hoop koningin, bijna 4 pakjes boter. Die twee ons er bij kan makkelijk een standaard schommeling zijn van je lichaam. Laat je daardoor dus niet demotiveren.

Ben je nog gaan hardlopen miss_sly? Je kunt echt meer dan je denkt. En je hoeft toch ook niet volgende week 15 minuten te lopen? Elke week een hele of halve minuut erbij is ook mooi. Mik dat schema van internet weg en loop 7 minuten. Als je dan niet uitgeput bent, loop je een stukje extra. Elke keer gaat het wat langer.
De eerste keer was ik ook binnen een minuut halfdood en nu loop ik zo een uur aan een stuk. Ik had nooit verwacht boven de 12 minuten (schooltrauma) te komen, maar toch lukte het. Het gaat jou ook echt lukken!

Sterkte met de operatie Sanne!

Als je zo ‘s ochtends vroeg gaat wandelen, kun je ook mooie foto’s maken DancingPhoebe. De wereld ziet er dan erg mooi uit.

Succes met het zoethoud Pandorah. Komkommer is ook lekker op je werk. Of radijsjes, of mini-tomaatjes.

Meditrinea, ik heeft geen idee hoe de supersterren het aangepakt hebben. In de reclames hebben ze wel vaak een sportcoach. Zelf ben ik 30 kg kwijtgeraakt en haast geen los vel. Maar ik ging dan ook niet zo snel. Misschien dat je je dokter om hulp kunt vragen? Die kan dan meteen kijken of je medicijnen niet te ‘sterk’ zijn, als je zo vlug gaat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_25294569
Hey!

Ik ben zelf 35 kilo afgevallen in 1 a 1,5 jaar en had dus 1 kilo vel over. Dit heb ik dus idd weg laten halen.

Hoe de beroemdheden het doen weet ik niet, maar die hebben zoiezo meer geld voor mogelijkheden en een personal trainer tijdens hun lijn periode. misschien dat dat hun heb geholpen
quote:
Op maandag 28 februari 2005 05:37 schreef Meditrinea het volgende:
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje. Als je nou heel erg veel afvalt is het dan onvermijdelijk dat je last krijgt van een veloverschot (of hoe het ook heet). Ik ben nu 20 kilo kwijt en er moet nog veel meer af (ik woog 128 kilo) en het gaat eigenlijk hartstikke goed, maar ik zat erover na te denken hoe het nu verder moet. Het afvallen gaat bij mij heel snel en dus las ik af en toe een pauze in omdat ik het niet té snel wil laten gaan. Of maakt dat niet uit? Even voor de duidelijkheid, ik heb een schildklierafwijking en krijg nu medicijnen, eerder begreep ik maar niet waarom ik niet kon afvallen en zelfs steeds dikker werd. Ik hoop dat iemand raad weet,. Ik vraag me namelijk echt af hoe een oprah winfrey, een carnie wilson, ricky lake, anna nicole smith, erin slagen er zo waanzinnig strak uit te zien zonder wandplastiek. Veel sporten, zou dat helpen?
  maandag 28 februari 2005 @ 08:43:36 #225
3542 Gia
User under construction
pi_25294595
pffft, heb net dat pilates-gedoe gedaan en zit te zweten als een otter.

Valt nog behoorlijk tegen. En het ziet er zo makkelijk uit!
Ik kan trouwens ook niet met opgetrokken knieën zitten en dan ook nog eens mijn armen eromheen. Mijn buik zit in de weg.

Maar goed. Dat was dag 1. Ga dit elke morgen doen en hopelijk wordt het makkelijker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')