Ja, dat is wel een goedequote:Op donderdag 24 februari 2005 19:38 schreef Isabeau het volgende:
Je eigen weg zoeken zonder vast schema vind ik een heel goed idee!
Wel vaste dagen in de week nemen zodat dat een soort schema voor je wordt
Oh, het is helemaal niet zo moeilijk als het lijkt hoorquote:Op zondag 27 februari 2005 11:13 schreef miss_sly het volgende:
Als ik me niet vergis moet ik aankomende week de update verzorgen? Iemand tips hoe ik dat het beste kan doen, want het is mijn eerste keer!
quote:Op maandag 28 februari 2005 05:37 schreef Meditrinea het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje. Als je nou heel erg veel afvalt is het dan onvermijdelijk dat je last krijgt van een veloverschot (of hoe het ook heet). Ik ben nu 20 kilo kwijt en er moet nog veel meer af (ik woog 128 kilo) en het gaat eigenlijk hartstikke goed, maar ik zat erover na te denken hoe het nu verder moet. Het afvallen gaat bij mij heel snel en dus las ik af en toe een pauze in omdat ik het niet té snel wil laten gaan. Of maakt dat niet uit? Even voor de duidelijkheid, ik heb een schildklierafwijking en krijg nu medicijnen, eerder begreep ik maar niet waarom ik niet kon afvallen en zelfs steeds dikker werd. Ik hoop dat iemand raad weet,. Ik vraag me namelijk echt af hoe een oprah winfrey, een carnie wilson, ricky lake, anna nicole smith, erin slagen er zo waanzinnig strak uit te zien zonder wandplastiek. Veel sporten, zou dat helpen?
Ja idd. had ik nog niets eens over nagedacht! Inplaats van een chocoladetaart een tatoo! Nou moet ik dit niet te vaak gaan doen haha..quote:Op maandag 28 februari 2005 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hihi XemmyX, ik verwachte te lezen "om mezelf te troosten heb ik maar een lekkere chocoladetaart weggewerkt!" Maar zo kan het natuurlijk ook!
Goed man!
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hihi XemmyX, ik verwachte te lezen "om mezelf te troosten heb ik maar een lekkere chocoladetaart weggewerkt!" Maar zo kan het natuurlijk ook!
Goed man!
Bubsel (1m71) (45,8) was 145,8 kg, weegt nu 134,0 kg en wil graag 74 kg wegen -11,8quote:Bubsel (1m71) (46,2) was 145,8 kg, weegt nu 135,0 kg en wil graag 74 kg wegen -10,8
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:44 schreef XemmyX het volgende:
[..]
Ja idd. had ik nog niets eens over nagedacht! Inplaats van een chocoladetaart een tatoo! Nou moet ik dit niet te vaak gaan doen haha..
Nee op het moment niet, werk 4 avonden in de week en overdag ook nog eens hele dagen dus is erg moeilijk te combineren. Maak dagen van 07:00 tot 23:00quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:30 schreef Koningin het volgende:
Thefella, de halfvolle melk is al goed, misschien dat je het wat kunt minderen (1 liter perdag).
Doe je ook aan sport/beweging?
En natuurlijk veel water drinken!
ik heb begrepen dat die een big nono zijn, zit veel vet enzo in, terwijl ze toch wel aardig gezond ogen..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:40 schreef XemmyX het volgende:
Die met granen en beetje chocolade. Is dit te doen, om z'n 1x per dag als tussendoortje te gebruiken?
Bedankt voor de site.. Ik ga hem morgen is even uitpluizen..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:56 schreef YPPY het volgende:
Naamah, ik heb me aangemeld voor die clinics, dus over een paar maanden heb ik ervaring.
Het lijkt me dat het juist voor beginnende lopers is. Na zes weken wilden ze toch 3 km lopen? Dat is voor een beginner wel te doen denk ik. Er staan ook ergens op de site reacties van mensen die hebben meegedaan. Misschien dat je daar wat aan hebt.
Welkom hier thefella. Je kunt op www.overgewicht.nl de melk invoeren. Dan zie je goed hoeveel kcal het je 'kost'.
Ik had ook geen idee maar ik heb ze gevonden bij de Hema.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:04 schreef Koningin het volgende:
Waar kan ik eigenlijk zo'n flexibel meetlint kopen om centimeters op te meten?
Misschien een domme vraag, maar goed.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:20 schreef Bubsel het volgende:
Ik had ook geen idee maar ik heb ze gevonden bij de Hema.
Kijk eens op www.overgewicht.nl meld je daaraan voor de eet en beweegwijzer.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:59 schreef XemmyX het volgende:
Wat ik vandaag al gegeten heb:
2 witbrood met achterham.
En ik ga dadelijk: 1 mandarijn, 1 bruinbrood met achterham. En een glaasje halfvolle melk.
Vanavond eet ik: 2 gekookte aardappels zonder zout, en 1 opscheplepel met groente.
En verders 1,5 liter water.
Is dit te weinig, mijn vriend zegt namelijk van wel
Danke, dan ga ik daar eens kijken.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:20 schreef Bubsel het volgende:
[..]
Ik had ook geen idee maar ik heb ze gevonden bij de Hema.
Super zeg!! Volgens mij is dat echt zo´n punt wat je graag wilt bereiken. Ik heb dat met 89 kilo, als ik ooit weer eens die 8 zou kunnen zien...quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:13 schreef marchien het volgende:
OUD: marchien (1m74) (26,75) was 87 kg, weegt nu 81 kg en wil graag 65 kg wegen -6,0
NIEUW: marchien (1m74) (26,42) was 87 kg, weegt nu 80 kg en wil graag 65 kg wegen -7,0magische getal van 80 bereikt
Dat heb ik dus ook. Ben nu een 5kilo afgevallen. Mijn kin is al stuk kleiner geworden en mijn buik ook wel iets. Maar er zit nog steeds onderaan wat vet. Als dat weg is stop ik pas met lijnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:46 schreef twistednerve het volgende:
Ik vind echter het streef gewicht wel moeilijk vast te stellen, dit aangezien het me niet zozeer om het gewicht gaat, maar meer om de fysieke eigenschappen. Zo vind ik me buik erg lelijk en zal ik niet stoppen als ik mijn streefgewicht heb gehaald en al het vet ergens anders vandaan is gekomen. Maar het gaat de goede kant op nu
Mag ik jou even een hele dikke knuffel geven?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:13 schreef Funnie het volgende:
Kan iemand mij uit de updates halen, en ook uit de lijst zelf?
Ik kom hopelijk snel weer terug. Maar kan nu niets meer opbrengen.
Moet eerst weer rust in alles zien te vinden.
Nieuwquote:Droeke (1m70) (29,1) was 92,5 kg, weegt nu 84,1 kg en wil graag 75 kg wegen -8,4
Ik gebruik op dit moment niks meer van herbalife. Maar ik hang nu wel een tijdje op 75 kilo maar van eigens gaat er weer een keer iets van af. Ik vind het nu al heel wat dat ik nog steeds op 75 kilo hang vooral omdat ik de laatste maand best veel gesnoept hebt.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:25 schreef YPPY het volgende:
Was je nu bezig met het afbouwen van herbalife Riann? Fijn dat er niks is bijgekomen.
en dit is m nu:quote:Essebes (1m77) (30,8) was 100 kg, weegt nu 96,2 kg en wil graag 95 kg wegen -3,8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |