abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2005 @ 01:01:07 #251
59200 thefella
Rock 'n roll
pi_25324050
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 15:56 schreef YPPY het volgende:
Naamah, ik heb me aangemeld voor die clinics, dus over een paar maanden heb ik ervaring.
Het lijkt me dat het juist voor beginnende lopers is. Na zes weken wilden ze toch 3 km lopen? Dat is voor een beginner wel te doen denk ik. Er staan ook ergens op de site reacties van mensen die hebben meegedaan. Misschien dat je daar wat aan hebt.

Welkom hier thefella. Je kunt op www.overgewicht.nl de melk invoeren. Dan zie je goed hoeveel kcal het je 'kost'.
Bedankt voor de site.. Ik ga hem morgen is even uitpluizen..
  woensdag 2 maart 2005 @ 01:03:37 #252
59200 thefella
Rock 'n roll
pi_25324095
Zo de dag zit er weer op voor mij, het is erg goed gegaan heb vanmiddag 2 spinziewraps met bacon ei en spek en zalm op lekker voedzaam samen met een broodje zalm met salade.

Op me werk 's avonds toch nog even een tussendoortje gepakt, had het wel moeilijk. Maar heb het bij een lion gehouden. De hele dag verder koffie gedronken zonder suiker of melk. Normaal gaan er 3 scheppen suiker in. Dus dat is 18 schepjes die ik vandaag misloop.

Morgen gaat er brood mee naar het werk.

Bedankt voor alle fijne reacties!

[update]Net even op die site overgewicht al gekeken, om mijn streefgewicht over 3 maanden te bereiken moet ik 1244 en 41 gram vet per dag binnenkrijgen. Geen idee hoeveel kcal iets uberhaupt is, dus ga morgen amar is even kijken op de etiketten van dingen, en wat sites napluizen over dingen die ik graag eet.[/update]
  woensdag 2 maart 2005 @ 08:08:36 #253
1762 YPPY
Yppiaans
pi_25326465
Je kan behoorlijk eten van die aantallen thefella. Ik had ook zoiets. Alleen zoiets als een lion is moeilijk in te plannen. Al kan het af en toe best een keer. Als je die site gebruikt kun je mooi vergelijken. Wanneer je bijvoorbeeld spek in een wrap eet, gaat het balkje snel, vervang je dat door kipfilet, dan heb je weer ruimte voor wat anders.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_25328873
ik had gisteren zoiets raars. Ik ben dus net verhuisd en heb al iets van 2 maanden niet meer op de weegschaal gestaan. Ik ging gisterenochtend op de weegschaal staan en ik schrok me rot. Mijn gewicht was op zich niet zo heel raar (wel een paar kilo aangekomen), maar het maffe is dat ik 11 kilo minder vetmassa heb en 14 kilo meer magere massa dan eerst.
De waarden waren voorheen ong. 40 kilo vet en 54 kilo magere massa. Nu is het 29 kilo vet en 68 kilo magere massa. Zou mijn weegschaal nou gewoon kapot zijn?

Hij geeft telkens dezelfde waarden weer, ook vandaag. En bij mijn vriend is alles redelijk normaal.
Andere batterijen veranderen de uitkomst ook niet. Ik heb juist een paar centimeters bij mijn taille gekregen, maar ik ben de laatste tijd wel een beetje opgeblazen.

Ik ga binnenkort maar eens bij mijn ouders op de weegschaal want ik snap er niet van.
Hoe kan een mens nou ineens zo veranderen van 'samenstelling'? En wat is het dan in die magere massa wat zo toegenomen is, vocht of spieren of allebei?
pi_25329007
Waar kan ik eigenlijk zo'n flexibel meetlint kopen om centimeters op te meten?

Misschien een domme vraag, maar goed.
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:13:18 #256
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_25329196
OUD: marchien (1m74) (26,75) was 87 kg, weegt nu 81 kg en wil graag 65 kg wegen -6,0
NIEUW: marchien (1m74) (26,42) was 87 kg, weegt nu 80 kg en wil graag 65 kg wegen -7,0

magische getal van 80 bereikt
Carpe diem
pi_25329982
Wat ik vandaag al gegeten heb:
2 witbrood met achterham.
En ik ga dadelijk: 1 mandarijn, 1 bruinbrood met achterham. En een glaasje halfvolle melk.
Vanavond eet ik: 2 gekookte aardappels zonder zout, en 1 opscheplepel met groente.
En verders 1,5 liter water.

Is dit te weinig, mijn vriend zegt namelijk van wel
  woensdag 2 maart 2005 @ 12:20:56 #258
89230 Bubsel
3-5-2006!!
pi_25330338
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:04 schreef Koningin het volgende:
Waar kan ik eigenlijk zo'n flexibel meetlint kopen om centimeters op te meten?

Misschien een domme vraag, maar goed.
Ik had ook geen idee maar ik heb ze gevonden bij de Hema.
pi_25330554
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 12:20 schreef Bubsel het volgende:

Je bent me voor want dat wilde ik ook zeggen...

XemmyX: je vriend heeft gelijk. Je eet zo te weinig. Wat wordt aangeraden om af te vallen is het volgende: ochtend 2 stuks bruin brood met mager beleg, lunch 3 stuks bruin brood met mager beleg, avondeten 2/3 kleine aardappels, beetje vlees (75 gram) en 200 gram groenten. En 2 stuks fruit. Ik heb in het begin mijn eetpatroon bijgehouden op www.overgewicht.nl. Ik denk ook iets voor jou want zo heb je dan een beetje door wat je moet eten om af te vallen.

octopussy: wat een gekke weegschaal zeg! . Die massa's in kg's zegt mij niet zoveel eigenlijk. Heb jij zelf ook het gevoel dat de centimeters zijn bijgekomen?
  woensdag 2 maart 2005 @ 13:27:47 #260
59200 thefella
Rock 'n roll
pi_25331320
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:59 schreef XemmyX het volgende:
Wat ik vandaag al gegeten heb:
2 witbrood met achterham.
En ik ga dadelijk: 1 mandarijn, 1 bruinbrood met achterham. En een glaasje halfvolle melk.
Vanavond eet ik: 2 gekookte aardappels zonder zout, en 1 opscheplepel met groente.
En verders 1,5 liter water.

Is dit te weinig, mijn vriend zegt namelijk van wel
Kijk eens op www.overgewicht.nl meld je daaraan voor de eet en beweegwijzer.
http://www.overgewicht.nl/modules/eebwlink/
Meld je aan voor de eet en beweegwijzer. Dan kan je rapportages van je eten uitdraaien je eten berekenen. Analyses op je eten loslaten/rapportages. En je streefgewicht invullen en de tijd dat je het wil bereiken.

Erg leuk. en handig..
pi_25332429
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 12:20 schreef Bubsel het volgende:

[..]

Danke, dan ga ik daar eens kijken.
  Licht Ontvlambaar woensdag 2 maart 2005 @ 16:21:45 #262
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25333341
Zo, ik heb zojuist mijn 7,5 kilo wegende dochter 10 keer vanuit mijn armen omhoog geduwd (gewichtheffen maar dan anders ) Telt dat ook als lichaamsbeweging?
Of het hierdoor komt weet ik niet, maar ik heb een nieuw regeltje

Oud
Sjeen (1m70) (35,9) was 105 kg, weegt nu 104 kg en wil graag <100 kg wegen -1

Nieuw
Sjeen (1m70) (35,6) was 105 kg, weegt nu 103 kg en wil graag <100 kg wegen -2

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeen op 03-03-2005 10:09:18 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 2 maart 2005 @ 16:29:41 #263
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_25333425
Hallo allemaal!

Vanochtend was ik lekker 83,5... Dat betekent dat ik er nu 9 kilo vanaf heb!! Tjee dat is veel! Waarom heb ik toch de hele tijd dan het idee dat het niet opschiet?! Vreemd is dat he, wanneer je het gevoel hebt dat het zo langzaam gaat je ineens weer een halve kilo kwijt bent... Ik ben hier wel blij mee... Ik zou maandag wel 83 willen wegen, dsu ik ga strakkies hardlopen.... Doei!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_25342313
Ik let weer goed op wat ik tussendemiddag eet en het blijkt dat het de afgelopen tijd toch een beetje de klad in is gekomen in het middageten... Volgende week maar eens de tussendoortjes (snoepen) aanpakken).

Update
Pandorah (1m68) (26,3) was 89,5 kg, is nu 74,2 kg en wil graag 65 kg wegen - 15,3
pi_25342481
Gister was ik zo in de ban van het water drinken, dat ik zo ff 2,5 liter minstens op heb gedronken. Hahaha kun je wel lekker van plassen. (beetje te vaak)
Vandaag toch maar eens in de gaten houden dat ik niet teveel water naar binnen werk.
pi_25342805
Hehe ja dat had ik paar weken terug ook, staat er een spa fles van 2 liter op het bureau in 20 minuten was die leeg..
pi_25343779
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 11:13 schreef marchien het volgende:
OUD: marchien (1m74) (26,75) was 87 kg, weegt nu 81 kg en wil graag 65 kg wegen -6,0
NIEUW: marchien (1m74) (26,42) was 87 kg, weegt nu 80 kg en wil graag 65 kg wegen -7,0

magische getal van 80 bereikt
Super zeg!! Volgens mij is dat echt zo´n punt wat je graag wilt bereiken. Ik heb dat met 89 kilo, als ik ooit weer eens die 8 zou kunnen zien...
In the long run, I hit what I aim at
pi_25344581
Ik heb dat met de 7, als ik al maar weer eens 79 weeg....

Hoe moet ik trouwens precies buikomtrek meten voor mijn BMI?
Richting de heupen of wat hoger onder de ribben? Bij mijn heupen gaat het nl. wat meer de breedte in. Of gewoon om mijn buik?
pi_25348118
BMI is je Body Mass Index. Dat is je totale gewicht gedeeld door je lengte (bijv. 1m75) in het kwadraat (1,75 maal 1,75). Dan kom je op een getal uit. 20 tot 25 betekend grofweg dat je op een juist gewicht zit. Boven de 25 is overgewicht. Onder de 20 is ondergewicht.
In the long run, I hit what I aim at
pi_25351114
octopussy: je lichaamssamenstelling kan niet zo fluctueren, je weegschaal doet dus gek

marchien: wat lekker hè! Voor je het weet is de magische grens bereikt dat je gewicht begint met een 7 super!

Ik heb pech. Mijn neefje is voor een zakcentje in een bonbonfabriek gaan werken en nam een DOOS truffels mee voor tante Saskia. Met doos bedoel ik ook doos en geen doosje. Zeg maar een schoenendoos vol (het was wat groter, maar dan heb je een idee). Het waren de 'mislukte' truffels en dat sloeg op vorm en niet op smaak. Ik heb er dus teveel gehad en ze vanmiddag snel doorgesluisd naar twee vriendinnen

Koningin: buikomtrek heeft niets met BMI te maken. Buikomtrek is een index voor vetmassa (zit het rond je buik of je heupen). Buikomtrek meet je rond je taille.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_25352582
Bestaat er ook iets als oud vet en dat dan moeilijker afbreekbaar zou zijn ?
pi_25353533
O dp81, dat vraag ik mij ook af idd! Toevallig speelt die vraag al een paar dagen door mijn hoofd!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_25363050
Ik ben deze week niet naar de WW geweest, heb de hele week in bed gelegen met een flinke griep. "Helaas" heb ik nog wel gewoon kunnen eten, dus ik ben geen kilo's afgevallen Maar het gaat hier thuis weer richting de 80 kg, dus heb ik goede hoop voor de WW volgende week
pi_25363119
En mensen. Wat gaan van het weekend allemaal doen drinken/eten/sporten?

Ik ga vanavond even naar de plaatselijke kroeg, pas tegen 23.00 uur, dus dan kan ik ook niet zoveel drinken Maar ach ja, een keertje heb ik onderhand wel verdient.
Vanavond moet ik alleen eten, dus ik ga een aardappeltje in stukken snijen en bakken, en dan lekker bij de visboer een zoute haring halen en die lekker naar binnen peuzelen. JAMMIE
pi_25363773
Ik ga morgenavond naar de plaatselijke kroeg, maar ik wil het er wel bij spa of cola light houden....
Verder moet ik poetsen thuis en dat is toch ook beweging of niet???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')