Bedankt voor de site.. Ik ga hem morgen is even uitpluizen..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:56 schreef YPPY het volgende:
Naamah, ik heb me aangemeld voor die clinics, dus over een paar maanden heb ik ervaring.
Het lijkt me dat het juist voor beginnende lopers is. Na zes weken wilden ze toch 3 km lopen? Dat is voor een beginner wel te doen denk ik. Er staan ook ergens op de site reacties van mensen die hebben meegedaan. Misschien dat je daar wat aan hebt.
Welkom hier thefella. Je kunt op www.overgewicht.nl de melk invoeren. Dan zie je goed hoeveel kcal het je 'kost'.
Ik had ook geen idee maar ik heb ze gevonden bij de Hema.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:04 schreef Koningin het volgende:
Waar kan ik eigenlijk zo'n flexibel meetlint kopen om centimeters op te meten?
Misschien een domme vraag, maar goed.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:20 schreef Bubsel het volgende:
Ik had ook geen idee maar ik heb ze gevonden bij de Hema.
Kijk eens op www.overgewicht.nl meld je daaraan voor de eet en beweegwijzer.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:59 schreef XemmyX het volgende:
Wat ik vandaag al gegeten heb:
2 witbrood met achterham.
En ik ga dadelijk: 1 mandarijn, 1 bruinbrood met achterham. En een glaasje halfvolle melk.
Vanavond eet ik: 2 gekookte aardappels zonder zout, en 1 opscheplepel met groente.
En verders 1,5 liter water.
Is dit te weinig, mijn vriend zegt namelijk van wel
Danke, dan ga ik daar eens kijken.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:20 schreef Bubsel het volgende:
[..]
Ik had ook geen idee maar ik heb ze gevonden bij de Hema.
Super zeg!! Volgens mij is dat echt zo´n punt wat je graag wilt bereiken. Ik heb dat met 89 kilo, als ik ooit weer eens die 8 zou kunnen zien...quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:13 schreef marchien het volgende:
OUD: marchien (1m74) (26,75) was 87 kg, weegt nu 81 kg en wil graag 65 kg wegen -6,0
NIEUW: marchien (1m74) (26,42) was 87 kg, weegt nu 80 kg en wil graag 65 kg wegen -7,0magische getal van 80 bereikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |