Ik wil meedoenquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:37 schreef Tain het volgende:
KotOR2, Jade Empire, Unreal Championship 2
Mijn kont gaat zo geschopt worden in UC2
Maak jij dan het volgende xbox topic aan.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:18 schreef HomerJ het volgende:
Geen titel?
Anyway Can't wait for Timesplitters 3, KOTOR 2 & Grand Theft Auto!
De titel kan nog steeds aangepast wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Maak jij dan het volgende xbox topic aan.
Het zag er erg goed uit ja,....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Mercenaries ga ik zeker halen, hebben jullie die filmpjes gezien op IGN ?
Gewoon een kruising tussen GTA & Battlefield 1942
Weet geen juiste titel.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 07:01 schreef Tain het volgende:
[..]
De titel kan nog steeds aangepast worden
Gijs jouw naam staat op dit spelquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:08 schreef Bastard het volgende:
Ik ga ook es wat beter kijken naar die Mercenaries.. ook al heb ik er geen geld voor
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:24 schreef DinoPK het volgende:
Hahahah die live tag lijst. Waarom ben ik nou net de enige die overblijft?![]()
okay okay, ik zal niet meer iedere avond spelen enzo...
buggy console gamesquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:11 schreef Chocobo het volgende:
Ik denk dat ik deze KOTOR laat liggen.... Eurogamer review is best ok maar klaagt zwaaar over bugs
And even less excusable is the degree of bugs that have reached the Xbox version. The original was twitchy, but this is much more so. At the least, expect amusing gallivanting by your digital actors in the cut-scenes as people walk into each other and/or walls on the way to their requisite positions. At the worst, expect everything from broken quests downwards. In the middle, expect looping conversation trees and even worse pathfinding than the find-Sith-by-way-of-Mongolia of the original. Put simply, it's one of the buggiest console games I've ever played.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=57592
Vanmiddag heb ik toevallig dat SC2 setje gekocht voor 30 euro bij de eplaza , dan heb je :quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:04 schreef twi het volgende:
Splinter Cell 2 toch, hoorde ik pas? Voor 30 euro (of 45?).
alle andere spellen is maar met 3 maanden live en 70 a 80 euro , mijn advies , als je live wilt neem dan het splintercell pakket...tis een jaar live met headset....je verpatst splintercell 2 via marktplaats bijvoorbeeld en je hebt een super goedkoop headsetjes met aboquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:50 schreef Klonk het volgende:
nog andere games gezien dan SC ben niet zo in to sluip en schiet spelletjes. ?
Precies, het zal alleen straks moeilijk worden om ook maar iets voor splinter cell te krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
alle andere spellen is maar met 3 maanden live en 70 a 80 euro , mijn advies , als je live wilt neem dan het splintercell pakket...tis een jaar live met headset....je verpatst splintercell 2 via marktplaats bijvoorbeeld en je hebt een super goedkoop headsetjes met abo
Ah, das mooi. Die komt dus in mijn bezit.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
alle andere spellen is maar met 3 maanden live en 70 a 80 euro , mijn advies , als je live wilt neem dan het splintercell pakket...tis een jaar live met headset....je verpatst splintercell 2 via marktplaats bijvoorbeeld en je hebt een super goedkoop headsetjes met abo
quote:1 HALO 2 MICROSOFT 900.927
2 NEED SPEED:UNDRGRND 2 EA 534.815
3 SW:KNIGHT REPUBLIC II LUCASARTS 458.761
4 T.CLANCY GHOST RECON 2 UBISOFT 367.950
5 CALL OF DUTY: FINEST ACTIVISION 314.756
6 MADDEN NFL 2005 EA 302.994
7 PRINCE PERSIA:WARRIOR UBISOFT 224.831
8 NBA LIVE 2005 EA 178.885
9 ESPN NFL 2K5 SEGA 159.994
10 ESPN NBA 2K5 SEGA 157.968
11 HALO MICROSOFT 152.976
12 TOURNAMENT PAINTBALL ACTIVISION 136.545
13 TONY HAWK UNDERGRND 2 ACTIVISION 133.409
14 SW: KNIGHTS REPUBLIC LUCASARTS 128.600
15 FABLE MICROSOFT 121.301
16 HALO 2 LIMITED ED MICROSOFT 120.367
17 SW: BATTLEFRONT LUCASARTS 119.573
18 GOLDENEYE:ROGUE AGENT EA 116.494
19 WORLD CHAMP POKER CRAVE 108.144
20 THE SPONGEBOB MOVIE THQ 105.076
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:29 schreef piet_pelle het volgende:
Volgens mij kan je echt beter Jade Empire halen dan KOTOR 2.
Daarom haal ik ze allebei. 1 voor het verhaal en de ander voor de compleet nieuwe ervaringquote:Op zaterdag 15 januari 2005 07:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat sowieso
Nee serieus,... dat spel lijkt me zooo goed !
als ik alleen een goed verhaal wil ga ik wel een boek lezen...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Daarom haal ik ze allebei. 1 voor het verhaal en de ander voor de compleet nieuwe ervaring
ik vond KOTOR 1 al een ruk spel, deel 2 dus ws ookquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:00 schreef Gamedemon het volgende:
ik snap al die mensen niet die kotor 2 aan het afzeiken zijn ...
toen kotor 1 uitkwam was het aleen maar![]()
![]()
en nu komt deel 2 uit en is het een ruk spel.
Waarom zou je halo 2 halen als het halo 1 is met andere levels en andere wapens?
waarom zou je super mario sunshine halen als het mario 64 met een waterspuit is en nieuwe levels?
Omdat het vervolgen zijn , en als een vervolg goed is met wat kleine minpuntjes blijft het alsnog een goed spel.
jij mischien maar er posten hier ook andere mensen die deel 1 zeker weten goed vonden en deel 2 aan het afzeiken zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:02 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vond KOTOR 1 al een ruk spel, deel 2 dus ws ook![]()
ach jah ik kan het opzich wel begrijpen. Als ik het zo lees dan is het niet echt vernieuwend en zitten er zelfs dezelfde bugs in....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij mischien maar er posten hier ook andere mensen die deel 1 zeker weten goed vonden en deel 2 aan het afzeiken zijn
ik geef mijn oordeel pas als ik het zelf geprobeert heb , ik heb geen last gehad van bugs in kotor 1 dus ik snap ook niet waar ze het over hebben , en ik zo heel afentoe problemen met de frame rate, dat was niet iets waar ik me aan stoorde aangezien het maar heel afentoe wasquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:08 schreef kepler het volgende:
[..]
ach jah ik kan het opzich wel begrijpen. Als ik het zo lees dan is het niet echt vernieuwend en zitten er zelfs dezelfde bugs in....
Halo 2 was wel een flinke verbetering ten opzichte van Halo 1; Multiplayer, dual-wielding, betere graphics
Precies,....... wie weet haal ik hem wel (ben er nog niet uit) maar echt vernieuwend is het niet. Dan maak ik liever ruimte voor andere games. Eurogamer is vrij objectief... als hun het al hebben over quest bugs en dergelijke en cutscenes die niet lekker lopen geloof ik ze.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:08 schreef kepler het volgende:
[..]
ach jah ik kan het opzich wel begrijpen. Als ik het zo lees dan is het niet echt vernieuwend en zitten er zelfs dezelfde bugs in....
Halo 2 was wel een flinke verbetering ten opzichte van Halo 1; Multiplayer, dual-wielding, betere graphics
helaas kan niet iedereen elke game uitproberen.... de meeste mensen gaan af op de reviews. En als die matig zijn in hun beoordeling kan ik me voorstellen dat mensen hem niet kopenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik geef mijn oordeel pas als ik het zelf geprobeert heb , ik heb geen last gehad van bugs in kotor 1 dus ik snap ook niet waar ze het over hebben , en ik zo heel afentoe problemen met de frame rate, dat was niet iets waar ik me aan stoorde aangezien het maar heel afentoe was
* ookquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Vanmiddag heb ik toevallig dat SC2 setje gekocht voor 30 euro bij de eplaza , dan heb je :Splintercell 2 volledig Een jaar abo Xbox live , dus niet 3 maanden zoals bij die andere setjes Een headset
ik heb voor volgend jaar dus al me code klaarliggen
Lijkt vrij moeilijk, maar laat ze gewoon stilstaan aan het begin van het stukje bos waar de beesten opeens tevoorschijn gaan komen. Dan hoef je maar 1 kant te verdedigen, en af en toe een verdwaald dwergje neer te meppen. Een van de rottigere stukjes in het begin idd (al wordt het spel nooit echt moeilijk helaas)quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:56 schreef inkie1010 het volgende:
Pfffrt... ik krijg in Fable die quest waarbij ik die traders door darkwood moet leiden maar niet gedaan......
Waarom zou je iets vernieuwen als het al goed is?! Het doel van vernieuwing moet toch altijd verbetering zijn, maar soms is er gewoon weinig te verbeteren.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:20 schreef twi het volgende:
Ach, hoe je het ook wendt of keert, er zijn een hoop mensen die zich niet 1 keer, maar een keer of tien op rij afrukten over het hoesje van KOTOR, maar nu ineens het nieuwe deel "niet vernieuwend genoeg" vinden. Veel mensen die wel blind - ik noem maar een voorbeeld - Black Arrow kochten. Typisch, hetzelfde gebeurt/gebeurde bij Splinter Cell.
Ik ga het dit weekend nog eens proberen!! Maar was het na 10x proberen even zatquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:31 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Lijkt vrij moeilijk, maar laat ze gewoon stilstaan aan het begin van het stukje bos waar de beesten opeens tevoorschijn gaan komen. Dan hoef je maar 1 kant te verdedigen, en af en toe een verdwaald dwergje neer te meppen. Een van de rottigere stukjes in het begin idd (al wordt het spel nooit echt moeilijk helaas)
Zoals Dino al zegt, meteen die traders laten stoppen, het hele gebied uitmoorden, vervolgens die traders weer op gaan halen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:56 schreef inkie1010 het volgende:
Pfffrt... ik krijg in Fable die quest waarbij ik die traders door darkwood moet leiden maar niet gedaan......
Misschien was m'n post niet duidelijk genoeg, 't was kritiek op de mensen die vroeger helemaal geil werden van KOTOR (zowel voor als na het spelen) en 't nu weinig interessant meer vinden. In mijn ogen inderdaad onterecht. Ik heb KOTOR niet van het begin goed gevonden, pas nadat ik het speelde. Zal KOTOR 2 ook niet halen, omdat ik op het moment ook niet zo ruim bij kas zit, maar vind het gewoon wel jammer dat heel veel mensen die bij eerdere delen van games met de borst vooruit liepen, iedereen de game aan smeerden en mensen die 'm niet haalden voor gek verklaarden, maar nu de opvolger met wat commentaar gewoon links laten liggen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:35 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Waarom zou je iets vernieuwen als het al goed is?! Het doel van vernieuwing moet toch altijd verbetering zijn, maar soms is er gewoon weinig te verbeteren.
Kijk naar hoe ze Prince of Persia: Warrior Within verziekt hebben omdat ze zogenaamd moesten vernieuwen om een breder publiek te trekken.
Was wel duidelijk, ik gaf alleen bevestiging en kwam met wat meer argumentenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:48 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien was m'n post niet duidelijk genoeg, 't was kritiek op de mensen die vroeger helemaal geil werden van KOTOR (zowel voor als na het spelen) en 't nu weinig interessant meer vinden. In mijn ogen inderdaad onterecht. Ik heb KOTOR niet van het begin goed gevonden, pas nadat ik het speelde. Zal KOTOR 2 ook niet halen, omdat ik op het moment ook niet zo ruim bij kas zit, maar vind het gewoon wel jammer dat heel veel mensen die bij eerdere delen van games met de borst vooruit liepen, iedereen de game aan smeerden en mensen die 'm niet haalden voor gek verklaarden, maar nu de opvolger met wat commentaar gewoon links laten liggen.
Net toch maar KOTOR 2 voor 49 euro bij GCshop besteldquote:050114530 15/01/2005 Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords Betaald; In behandeling
Hoewel je hier een punt hebt, kochten veel mensen Black Arrow omdat ie maar 25/30 euro was. Of wordt Kotor2 ook budget prijsje? Zal wel niet he, ook omdat het een RPG is.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:20 schreef twi het volgende:
Ach, hoe je het ook wendt of keert, er zijn een hoop mensen die zich niet 1 keer, maar een keer of tien op rij afrukten over het hoesje van KOTOR, maar nu ineens het nieuwe deel "niet vernieuwend genoeg" vinden. Veel mensen die wel blind - ik noem maar een voorbeeld - Black Arrow kochten. Typisch, hetzelfde gebeurt/gebeurde bij Splinter Cell.
quote:Op zondag 16 januari 2005 11:44 schreef Bastard het volgende:
Dat druk maken om mensen die een spel niet kopen
nah het draait me er meer om dat 90% van de xboxers hier kotor 1 een super spel vonden en nu deel 2 de grond in aan het stampen zijn puur omdat een reviewer wat heeft gezegd.quote:Op zondag 16 januari 2005 11:44 schreef Bastard het volgende:
Dat druk maken om mensen die een spel niet kopen
Ja maar dat doet toch iedereen.. iemand die een spel niet koopt en daar bepaalde redenen voor heeft is toch niet aan het afkraken voor hij het heeft gespeeld?quote:Op zondag 16 januari 2005 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nah het draait me er meer om dat 90% van de xboxers hier kotor 1 een super spel vonden en nu deel 2 de grond in aan het stampen zijn puur omdat een reviewer wat heeft gezegd.
als je het niet koopt best maar loop het spel niet aftekraken voor je het zelf gespeeld heb
Dat is een beetje mijn probleem, ik koop gewoon alles dat bekend staat als must-have of topper en vervolgens zit ik met heel veel spellen die ik nog niet uit heb en de stapel wordt steeds groter. Dus dat is ook niet allesquote:Op zondag 16 januari 2005 13:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je moet gewoon shiften met zoveel games die uitkomen tegenwoordig, en dan zijn bepaalde aspecten om een goed spel af te laten vallen omdat er andere games zijn die meer lof verdienen.
't Gaat er meer om dat er hier een hoop mensen die zichzelf als echte die-hard gamers zien zo wispelturig als de pest zijn. En daar is eigenlijk weinig ergerlijks aan, dat is meer vermakelijk voor de anderen die 't wel op valt.quote:Op zondag 16 januari 2005 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
nah het draait me er meer om dat 90% van de xboxers hier kotor 1 een super spel vonden en nu deel 2 de grond in aan het stampen zijn puur omdat een reviewer wat heeft gezegd.
als je het niet koopt best maar loop het spel niet aftekraken voor je het zelf gespeeld heb
quote:Op zondag 16 januari 2005 17:57 schreef H.Flick het volgende:
NEEEEEE!!!! Ik ben de hele middag bezig om die ene boss te verslaan met Ninja Gaiden (dat roze mens in de monastery). Nu is het eindelijk gelukt en opeens komt er tijdens een filmpje op het scherm te staan dat mn disc niet goed is en dat hij misschien vies of beschadigd is... en nu moet ik het dus weer opnieuw proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Dat is kut zegquote:Op zondag 16 januari 2005 17:57 schreef H.Flick het volgende:
NEEEEEE!!!! Ik ben de hele middag bezig om die ene boss te verslaan met Ninja Gaiden (dat roze mens in de monastery). Nu is het eindelijk gelukt en opeens komt er tijdens een filmpje op het scherm te staan dat mn disc niet goed is en dat hij misschien vies of beschadigd is... en nu moet ik het dus weer opnieuw proberen.
ik ben in die 3 of 4 keer dat ik em uitgespeeld heb nog geen 1 keer doodgegaan bij almaquote:Op zondag 16 januari 2005 18:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is kut zegDie roze griet vond ik nog best moelijk... daar zat ik het langst vast
! Ach,.. op den duur lukt het wel weer
Help je alleen niet nu![]()
Ja maar ik suck in gamenquote:Op zondag 16 januari 2005 18:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ben in die 3 of 4 keer dat ik em uitgespeeld heb nog geen 1 keer doodgegaan bij alma
ik gebruikte steeds the art of inferno en dat kwam hard aan
Ik heb dus niet zoveel van die rode potions meer... maar ik kom ook altijd best wel ver door gewoon te vechten, maar vaak gaat het dan net op het eind fout. En toen ik opeens die error kreeg had ik er echt even geen zin meer in. Hopelijk is het ook geen terugkerend probleem.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ben in die 3 of 4 keer dat ik em uitgespeeld heb nog geen 1 keer doodgegaan bij alma
ik gebruikte steeds the art of inferno en dat kwam hard aan
ben ik nou gek of ziet dat er een stuk beter uitquote:Op zondag 16 januari 2005 17:54 schreef Chocobo het volgende:
Kotor 2 screens,... WOW
[afbeelding]
[afbeelding]
Heheh dat was hier inderdaad nog niet gepost. Ik moet wel zeggen dat het gelijk een stuk prettiger spelen is, de glitches had ik op zich niet zo heel erg veel last van maar het gescheld en getier irriteerde mij mateloos. Het lijkt wel of de mensen nu opeens bang zijn.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:51 schreef Gamedemon het volgende:
http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?story=weeklywhatsjan14
en tereeeeecht
Bij heel veel spelers hoor je het schot en meteen daarna ben je dood. De sniper is gewoon veels te sterk in vergelijking met andere geweren, met een dual SMG moet je een kwartier op iemand schieten wil hij/zij dood zijn.quote:Op maandag 17 januari 2005 08:42 schreef DinoPK het volgende:
heheh, het vervelende is alleen wel dat we nu zelf ook op moeten passen met wat we eruit floepen natuurlijk. Zolang het in het nederlands is ala, maar Gdemon's standaard flame 'shut the fuck up motherfucker'kan nog wel eens vervelend opgevat gaan worden.
Zorg er ook voor dat je regelmatig positive feedback krijgt.
Schelden zal je niet snel voor gebanned worden, en dan nog maximaal een weekje. Maar termen als 'nigga' worden veel zwaarder bestraft (erger dan cheaten), en persoonlijk heb ik het hier ook helemaal niet op.
@Ace: het hoort er evengoed bij als bij een swordfight. Maar ze zijn wel ranzig irritant idd, vooral op Congualation. Sowieso vind ik het erg frapant hoe goed sommige spelers wel niet zijn met die snipers. Er schijnt een speciale techniek te zijn dat je niet ingezoomd horizontaal moet bewegen op hoofdhoogte van een speler, en door een goede timing en de auto-aim je altijd headshots kan scoren. En dat is denk ik precies een techniek die de goede snipers gebruiken. Of ze hebben echt allemaal een smart joy frag
ik vind de sniper het meest irritantequote:Op maandag 17 januari 2005 09:09 schreef DinoPK het volgende:
Van dichtbij valt het gelukkig allemaal nog wel mee tegen een sniper, al zit daar ook wel eens iets verdachts tussen. Dual SMG's is puur Spray & Pray, ben je echter zeer dichtbij dan maak je daarmee ook een goede kans, vooral als je op het hoofd mikt.
Op zich is het allemaal best wel gebalanceerd:
Een shotgun is van dichterbij soms effectiever dan een zwaard.
Een zwaard is erg kwetsbaar als je net ff mist.
De rocketlauncher is in de goede handen dodelijk.
Het hangt er gewoon net ff een beetje vanaf op welk level je bezig bent, in een andere situatie is een ander wapen dominanter en hierdoor irritanter. De snipers zijn alleen ergelijker omdat je er zelf gewoon niets tegen kunt doen. Een shotgun zie je aankomen, een sniper niet.
Over je schot en meteen dood opmerking: lichtelijke lag. Je merkt er eigenlijk niets van, totdat je je realiseert dat je eigenlijk alle persoonlijke duels verliest als ze gebaseerd zijn op dezelfde wapens (bijv een dual smg shootout).
Erg irritant voor ons Europeanen, en de reden van de arrogantie van die westelijke kwalleballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |